Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízda za jízdu. V Nizozemsku můžete za autoškolu zaplatit sexem

  13:00aktualizováno  13:00
Nizozemsko je země zaslíbená kontroverzním nápadům, které poté nemají problém projít úřední mašinerií. Tamní zákonodárci se nebojí schvalovat sporné návrhy, kde hraje hlavní roli sex.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Procházka, MF DNES

Po prosazení zákona o legalizaci prostituce prošla iniciativa, kterou zajisté ocení instruktoři autoškol a ne příliš majetní nebo sexuchtiví žáci. Za lekce řízení budou moci platit sexem.

Od podobné možnosti se dá obecně předpokládat velké množství podmínek, ale k uskutečnění milostného aktu výměnou za kurz řízení stačí v Nizozemsku aktuálně pouze jedna. Žákovi nebo žákyni musí být minimálně 18 let.

V parlamentu zákon velmi aktivně prosazoval ministr spravedlnosti Ard van der Steur nebo třeba ministryně dopravy Melanie Schultzová s kolegyní van Haagenovou. Vše pochopitelně vyvolalo obšírnou diskuzi, kde se do sebe velmi aktivně pustily všechny strany. Kritici argumentovali hlavně podporováním prostituce, nicméně ta je v zemi tulipánů už legální.

Ministři prosazující přelomový zákon hlavně argumentovali tím, že o prostituci nejde, neboť instruktor nebude za sex platit, ale poskytovat službu v podobě lekce řízení. „Je důležité, aby vše iniciovali instruktoři a zaměřovali se na výměnu lekce řízení za sexuální styk a ne opačně,“ argumentoval mluvčí vlády. Hlavní nabídkou tedy není sex, ale kurz řízení. Sexuální styk je pouze platební metodou, vysvětluje web The Telegraph.

Kde však podobná nestandardní iniciativa vznikla? Vycházelo se hlavně z prohlášení policistů z Rotterdamu, kteří uveřejnili, že podobná praxe nazývaná slangově „jízda za jízdu“ v jejich oblasti již funguje a dokonce nejde o nic neobvyklého.

Vzhledem k novému zákonu se dá očekávat prudký nárůst nově založených autoškol a Nizozemsko se tak brzy stane mimo lehkých drog a sexuální turistiky i evropskou baštou kurzů řízení.

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.