Diskuze
Řídili jsme passat s tříválcem o výkonu 163 koní. Má hlas wartburgu
Děkujeme za pochopení.
humanitární bombardér havel
tomu ale bude klesat hodnota přímo raketově
přetěžování materiálu malého motůrku bude extrémní a těžko si někdo takové auto pořídí ze druhé ruky v bazaru
Antonín, topič
Super,
přední zmrvená náprava se nebude měnit co 50 tis ale jen co 100 tis
GandalfXP
nic převratného
Motory s obdobným objemem a výkonem jsou u motorek zcela běžné. Je zde ale otázka životnosti. Pokud motorka ujede 120 tis. km za dobu své životnosti tak to stačí. Jestli ale bude životnost motoru v autě podobná (tedy taky cca 120 tis km) a to motor v autě tahá nepoměrně větší zátěž, je to velmi špatné a velmi to degraduje celé auto.
Antonín, topič
Re: nic převratného
U motorek to ženou otáčkama, tady jinak.
mlčanlivý boban
Ešte by ma zaujímala životnosť týchto kelímkov od hamánka
:-(
Lánik
realita
Motory z vysavače mají sice dobré papírové vlastnosti, ale pokud člověk jezdí aby nebyl brzdou provozu, tak je třeba hodnoty spotřeby násobit 2 nebo i 3 a pak se veškerá pozitiva ztrácí, nemluvě o údržbě po konci záruky, zlatý velkoobjemový americký motor, bez tureb a podobných sraček, jejichž oprava i u 5 let starého auta převýší hodnotu vozu.
Deph
Re: realita
Mám takový pocit, že dnes, při honbě za úsporou, lidé nějak blbnou. V jednoduchosti je síla. Nedávno jsem nechal likvidovat auto Opel Vectra 1,6l z roku 1991 a to proto, že se opakovaně objevil problém se startérem a jelikož kastle už rezla v lemech zadních blatníků a v prazích, nechtělo se mi už do opravy. Jinak ale údržba levná, opravy rychlé a když odhlédnu od startéru jezdil dobře a spolehlivě. Jsem zvědavej, jak budou dnešní auta vypadat za 20 let provozu. Teď jezdím sockou a taxíkem ;-)
superkutil
Je to 4-takt nebo 2-takt?
Podle fotek je to na 4-takt moc složitý. Kdysi existoval 2-takt s odděleným mazáním a předřazeným přeplňováním. To by takový výkon umožňovalo. http://www.carmotor.cz/magazin/pages/Ricardo-24SIGHT-dvoutakt-zije,600.html
persona-non-grata 2
Re: Je to 4-takt nebo 2-takt?
2 taktní motor s odděleným mazáním se dělal minimálně pro motorky. A moc se neosvědčil
MIR80
Obavam se
aby nebyl dopad podobny jako treba v pripade elektrickeho rucniho naradi, kde se vyrobci predhani,kdo doda vyssi vykon, ale pri zachovani snesitelne hmotnosti a velikosti. Pak jsou ruzne casti dimenzovany na hrane unosnosti a zivotnost toho vyrobku je rapidne kratsi. Jsem zvedav, zda tyhle predopovane motory budou mit i zivotnost v radech statisicu kilometru jako klasicke atmo diesly, eventuelne benziny
Qíteček
Re: Obavam se
Proč tohle vlastně dělaj? To už neumí solidní atmosférický motor?
pteryx
třeba to bude dobrý
vždycky je otázka jaký je poměr životnost / cena. Výkon jistě "stačí". Když je ten motor lehčí, tak by mohl vyjít levnější, navíc ten benál začíná lézt nepěkně do peněz, tak se o tom dá uvažovat.
Mrkef.
Re: třeba to bude dobrý
záleží asi dost na tom,co si každý představí pod pojmem STAČÍ
Když někomu stačí jezdit po dálnici 90km/h,tak to pak stačí
Někomu 140km/h,tak ti stačí 7 - 10l/100km 1 osoba + plný kufr,jinak to rozmezí je dáno kopcovitostí trasy a o ustálenosti rychlosti nemá smysl psát vůbec
Hondra
Válce
Proč mají všichni tendenci ořezávat počty válců?Sudý počet je vždy lepší pro chod a vyvážení motoru.Snižování objemu chápu, ale tohle opravdu ne.Aby to nakonec nedopadlo že dostaneme do motoru jeden válec o objemu 1,2 litru.
Lukke-Luk
Re: Válce
Protože 4 válce na objem 1.2 je zkrátka moc a 2 zase málo.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...