Diskuze
Řídili jsme passat s tříválcem o výkonu 163 koní. Má hlas wartburgu
Děkujeme za pochopení.
humanitární bombardér havel
tomu ale bude klesat hodnota přímo raketově
přetěžování materiálu malého motůrku bude extrémní a těžko si někdo takové auto pořídí ze druhé ruky v bazaru
Antonín, topič
Super,
přední zmrvená náprava se nebude měnit co 50 tis ale jen co 100 tis
GandalfXP
nic převratného
Motory s obdobným objemem a výkonem jsou u motorek zcela běžné. Je zde ale otázka životnosti. Pokud motorka ujede 120 tis. km za dobu své životnosti tak to stačí. Jestli ale bude životnost motoru v autě podobná (tedy taky cca 120 tis km) a to motor v autě tahá nepoměrně větší zátěž, je to velmi špatné a velmi to degraduje celé auto.
Antonín, topič
Re: nic převratného
U motorek to ženou otáčkama, tady jinak.
mlčanlivý boban
Ešte by ma zaujímala životnosť týchto kelímkov od hamánka
:-(
Lánik
realita
Motory z vysavače mají sice dobré papírové vlastnosti, ale pokud člověk jezdí aby nebyl brzdou provozu, tak je třeba hodnoty spotřeby násobit 2 nebo i 3 a pak se veškerá pozitiva ztrácí, nemluvě o údržbě po konci záruky, zlatý velkoobjemový americký motor, bez tureb a podobných sraček, jejichž oprava i u 5 let starého auta převýší hodnotu vozu.
Deph
Re: realita
Mám takový pocit, že dnes, při honbě za úsporou, lidé nějak blbnou. V jednoduchosti je síla. Nedávno jsem nechal likvidovat auto Opel Vectra 1,6l z roku 1991 a to proto, že se opakovaně objevil problém se startérem a jelikož kastle už rezla v lemech zadních blatníků a v prazích, nechtělo se mi už do opravy. Jinak ale údržba levná, opravy rychlé a když odhlédnu od startéru jezdil dobře a spolehlivě. Jsem zvědavej, jak budou dnešní auta vypadat za 20 let provozu. Teď jezdím sockou a taxíkem ;-)
superkutil
Je to 4-takt nebo 2-takt?
Podle fotek je to na 4-takt moc složitý. Kdysi existoval 2-takt s odděleným mazáním a předřazeným přeplňováním. To by takový výkon umožňovalo. http://www.carmotor.cz/magazin/pages/Ricardo-24SIGHT-dvoutakt-zije,600.html
persona-non-grata 2
Re: Je to 4-takt nebo 2-takt?
2 taktní motor s odděleným mazáním se dělal minimálně pro motorky. A moc se neosvědčil
MIR80
Obavam se
aby nebyl dopad podobny jako treba v pripade elektrickeho rucniho naradi, kde se vyrobci predhani,kdo doda vyssi vykon, ale pri zachovani snesitelne hmotnosti a velikosti. Pak jsou ruzne casti dimenzovany na hrane unosnosti a zivotnost toho vyrobku je rapidne kratsi. Jsem zvedav, zda tyhle predopovane motory budou mit i zivotnost v radech statisicu kilometru jako klasicke atmo diesly, eventuelne benziny
Qíteček
Re: Obavam se
Proč tohle vlastně dělaj? To už neumí solidní atmosférický motor?
pteryx
třeba to bude dobrý
vždycky je otázka jaký je poměr životnost / cena. Výkon jistě "stačí". Když je ten motor lehčí, tak by mohl vyjít levnější, navíc ten benál začíná lézt nepěkně do peněz, tak se o tom dá uvažovat.
Mrkef.
Re: třeba to bude dobrý
záleží asi dost na tom,co si každý představí pod pojmem STAČÍ
Když někomu stačí jezdit po dálnici 90km/h,tak to pak stačí
Někomu 140km/h,tak ti stačí 7 - 10l/100km 1 osoba + plný kufr,jinak to rozmezí je dáno kopcovitostí trasy a o ustálenosti rychlosti nemá smysl psát vůbec
Hondra
Válce
Proč mají všichni tendenci ořezávat počty válců?Sudý počet je vždy lepší pro chod a vyvážení motoru.Snižování objemu chápu, ale tohle opravdu ne.Aby to nakonec nedopadlo že dostaneme do motoru jeden válec o objemu 1,2 litru.
Lukke-Luk
Re: Válce
Protože 4 válce na objem 1.2 je zkrátka moc a 2 zase málo.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče
Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Chrám luxusu v novém. Prošmejdili jsme nový Rolls-Royce Cullinan
Exkluzivně Rolls-Royce vzdal krátce po premiéře svého dnes zdaleka nejprodávnějšího modelu snahu naučit...
Hvězda motorsportu v Praze. V Česku jezdil pod pseudonymem
Na velkolepou, dva a půl tisíce kilometrů dlouhou cestu se o uplynulém víkendu vydala čtyřicítka...
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...