Diskuze
Robotická auta se musí ještě hodně učit. Ve městech jsou zatím marná
Děkujeme za pochopení.
J98a45r86o39s31l11a79v 41L94e83b41e18d39a
Umělá inteligence nemůže zvítězit nad přirozenou blbostí.
J50i60ř14í 24S79c80h94w73a54c81h
snad spíše naopak ne? Vítězství ji nedá moc práce.
M32a91r52e93k 70H61r42u60b95y
Stacilo by, aby roboticka auta bezchybne zvladala jizdu po dalnicich. Tech par kilometru po meste uz dojede clovek.
O22n64d39ř32e23j 19S79t92a63r39o49c42h
Každý den zabijí lidští řidiči 3.500 lidí (včetně sebe) a nikoho to moc nevzrušuje. Stačí, když se robotická auta dostanou na 2.000 denně a budou o mnoho lepší, než lidé. To nebude problém.
R95a62d22e47k 79H59o94d69a12ň
Řidič který se zabije (popř. zabije někoho jiného) je příčina nehody (/viník), a vzhledem k trestu absolutnímu ho již trestat nelze. Počítač který někoho zabije sice potrestat nelze, ale jeho tvůrce ano.
Nelze to tedy stavět na stejnou úroveň. Pro robotické auto bude fatální i situace, kdy zabije 10krát méně lidí než lidští řidiči. Nestačí se dostat na stejnou úroveň, musí být prostě výrazně vyšší. Mimojiné i proto, že nehody kde počítač nebyl viník ale účastník nehody jsou medializované (přičemž po identických nehodách kde je účastníkem/viníkem řidič v médiích neštěkne pes)
M56a19r53t62i64n 46Š78t17ě18p79á62n33e45k
Otáčí hlavu za blížícím se vozem? Pak to znamená, že ho viděl a počká, až přejede.
Tak to hodne stesti mili soudruzi... Uz se mi kolikrat stalo, ze ridic, ktery mi mel dat prednost se rozhledl, podival se primo na me na hlavni a rozjel se...
J95o74s21e38f 89Š14o10l87t40e44s
A do třetice bych dodal, že mě bude úplně stačit, když na dálnici předám řízení autopilotovi a budu si moct dát dvacet nebo mrknout na film. Počítač mě následně upozorní, že sjíždíme a já řízení zase převezmu.
J90a12n 46D89l92o64u55h84ý
Tak to fungovat NIKDY nebude ;-) Nikdy si nebudete moct jako obsluha stroje dat dvacet nebo koukat na film ;-)
J68o58s71e10f 85Š54o59l86t18e60s
A dodal bych, že ve městě má řešit provoz MHD a ne autonomní flotila aut.
J66a46n 35D51l68o89u69h24ý
Budoucnost je v individualni doprave, staci sledovat lidi, jak pouzivaji auto v mistech, kde nejsou umele zhorsovany podminky pro provoz aut.
J26o74s48e22f 38Š17o48l59t27e77s
Ten argument závodním cyklistou mi přijde humorný. Na běžných silnicích je zakázáno závodit, takže závodní cyklisté tam nemají co dělat.
M98i11r84e83k 27G41a74j71e92r
Urcite je to sen majitelu taxisluzeb a akcionaru Uberu. A ti maji dohromady tolik penez, ze ten sen uskutecni.
M29i77r48e79k 45G56a29j63e60r
To, ze roboticke auto zvladne jizdu po mnohych americkych mestech, silnicich a dalnicich, ale nezvladne jizdu v holandskem nebo italskem meste, to neni problem toho robotickeho auta, ale tech evropskych mest. I kdyby totiz vyvojari vyresili jizdu po Praze, tak muzete dal argumentovat proti tim, ze stejne nezvladnou jizdu po Atenach nebo Bombaji.
R37o81b70e74r17t 35M27a98t81u36l57a
Ne to není problém evropských měst, ale auta, protože když místo autonomního auta přivezu Američana tak to zvládne
D69a22n40i89e31l 80D62r44n55e38c
Mám obavy z toho, že zejména někteří chodci a cyklisté si po nástupu autonomních aut budou myslet, že najednou mohou přecházet kdykoliv a kdekoliv, protože auto přece zastaví, že z jejich strany nastane jakási dopravní anarchie. Jenomže fyzikální limity platit nepřestanou...
Co se týká chování závodního cyklisty popsaného v článku, tak takhle dává znamení o změně směru jízdy (jestli se to tak dá nazvat) jen sebevrah, protože zdvižení prstů na řidítkách nemůže rozpoznat ani většina řidičů.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.