Diskuze
Rodinný stěhovák: Jak se osvědčil Ford Mondeo?
Děkujeme za pochopení.
kutil
Kvalita Ford
Měl jsem Mondeo 1.8 16V 85kW kombi r.v. 2000 (MK II) a nyní mám Mondeo 2.2TDCI 114kW kombi r.v. 2007 (MK V) a pokud tyto dva vozy srovnám, tak kvalita vozů je srovnatelná, ale vnitřní vybavení a elektronika v KM V je na úrovni Passata před 6ti lety. Nový vůz je vnitřně menší jak starý, je z něj horší výhled, je těžší a tak hůře mění směr, stále se kýve (asi moderní zadní náprava), má menší otvor do kufru, horší ergonomii ovládacích prvků a neodpovídá prodejní ceně. Lituji toho, že jsem MK II prodal. MK II (Mondeo do roku 2000) považuji za mnohem povedenější jak verze od roku 2000. MK II je pohodlný prostorný a vděčný koráb s dostatkem místa na sedadlech a obrovským kufrem (není problém spaní 2 osob). Kufr má velký nakládací otvor a zcela rovnou plochu. V mnoha parametrech převyšuje Mondea po roce 2000. Jako ojetina je velmi dobře dostupný za slušnou cenu.
kutil
Re: Kvalita Ford
Abych MK V jen nehaněl, tak motor 2.2TDCI je velmi pružný, schopný běhat v rozsahu 1500-4000ot. s tím, že zátah nastává ve 1750ot. a uvadá v 3500ot. Vůz má mnoho drobností které usnadňují život (automatické zatmívání zrcátka, dešťový senzor, couvací asistent, podsvícení prostoru pod nohy a z boku vozu, automatické zavírání oken, vyhřívaná sedadla, dvojité zámky, xenony, ESP, ASR, EDS). Pro chování vozu na silnici jsou tyto věci nepodstatné a pro pohodlí a jízdu bez únavy je lepší MK II. MK V přenáší vibrace do interiéru a výrazné zatlumení interiéru zkresluje hovor za jízdy. Zadní náprava dorovnávající chování vozu na silnici způsobuje, že se auto stále hýbe do boku. Pro plynulou a pohodlnou jízdu je vhodnější MK II. Je z něj lepší výhled, lépe sedí a jeho pohyby se dají předvídat. Je nižší a proto se tak nenaklání a lépe se dávají věci do kufru. Také vnější kliky dveří u MK II jsou příjemnější. MK II je americký koráb, MK V je německý hybrid snažící se podobat Passatu.
QuuQ
TDCi
Pisatel druhé zkušenosti naprosto pochopitelně naříká na dluk od TDDi, ale naprosto nechápu proč do stejného pytle hází i TDCi. Nutno podotknout že zvuk TDCi je proti koncernovým (rozuměj VW) TDI PD šepot květin... A to opravdu vím o čem mluvím...
Láos
Ford Mondeo 1,8 TD
Nedavno jsem si koupil Ford Mondeo a jsem s nim spokojeny. Jen mi na zadnim kole u spolujezce neco boucha a nevim co s tim. Byl jsem na testu tlumicu a ty mam dobry. Byl jsem v STK na testu podvozku a nic. Tak nevim.
Nema nekdo podobny problem??? Dik Lada
mirek
Re: Ford Mondeo 1,8 TD
Mám vzpomínku starou 10 let, co jsem kupoval svoji V6 kombi a měl jsem tenkrát stejný problém. Bouchalo to jako vymlácený závěs. Tenkrát jsem s tím byl v rámci garance několikrát ve "značkovém" servisu, dělali s tím psí kusy ale bouchalo pořád. Už jsem byl rozhodnut auto vrátit, no pak jsem byl na návštěvě u svého otce, ten si lehl pod auto a ošahával co se dalo. Najednou to měl-je tam blbě umístěný benzínový filtr, na takovém kousku plechu a klepe do podlahy. Stačilo tam nacpat kus molitanu a byl pokoj. Nevím, jak to je teť u nových modelů, ale odhaduji to na to samé.
zoran
Mám
mondeo jako služební auto a opravdu s ním nejsem spokojen,neustále se sere elektrika,servis naprosto nemožnej,všechno jim trvá,forda bych si koupil tak možná transita.
Martin
Mondeo vs. Octavia
Tenhle rok budu menit svuj dosluhujicici vuz a rozhoduji se mezi sedanem Fordem Mondeo 1.8 16V Core a Octavii 1.6 MPI oba bych kupoval mirně jeté do +- 40tis/km a s cenou cca 350tis,ročně najezdim asi 15000km takze palivo benzin je idealni..jaky vuz vybrat s ohledem na spolehlivost motoru a kvality auta? Jen dodam že se zn.Škoda jsem celkem spokojen,ale do nove fabie jako do maleho vozu bych nechtěl jit..
Peppe
Re: Mondeo vs. Octavia
Pokud máš všech 5 pohromadě je volba jasná. Nevidím jediný důvod proč kupovat předraženou plečku z MB s 1,6 MPI..... Svez se Fordem, sedni si na zadní sedadla, pro jistotu si vem s sebou metr a neni o čem!
P800
Moje zkušenost..
Jezdím vozem Ford Mondeo 2.0 TDDi, r.v. 2002, najeto cca 160 tis. Zatím žádný závažný problém, ovšem motor tohoto vozu je šílenost. Hluk jako od traktoru, škubatura (jsme tři se stejnými modely a stejnými problémy), prostě hnus. Mechanici od Forda tvrdí, že to tak prostě je.. pro mě, který jsem na tento motor přecházel z Mazdy 626 2.5i V6 to byl šok, z kterého se dosud nemohu vzpamatovat. Ovšem podvozek je skvělý, skvělý, výborný, kavlita v pohodě. Příště, když Ford, tak ST220
Peppe
Re: Moje zkušenost..
A co jsi asi tak mohl čekat, když jsi přecházel z benzínového šetihrnku na v roce 2002 již zastaralý turbodiesl??? TDDI byl zoufalým krokem Fordu být konkurenceschopný v dobách kdy ještě neměl dokončený vývoj TDCi. TDDi je traktor o tom žádná, ale oproti prvním TDCi poměrně spolehlivý, kterému nevadí ani jézeďácká nafta.
Mirek
Můj kombík
Mám V6 kombi r.97. Na začátku nadšení, postuně ale jedna potíž za druhou. Kroutí se přední kotouče, odešlo servo řízení, odešla jednotka ABS, GEM-jednotka pro dálkové ovládání zámků, nakonec se rozpadl diferenciál. Ten při 160.tis. km. Co ale opravdu funguje dobře je V6. Dá si líbit hodně a spotřeba je dle zacházení od 7.5 do 10l. Ještě je u kombi docela kroutivá kastle, vnitřek povrzává. Jednou jsem se na D1 omlátil o svodidla, nestalo se mi vůbec nic ani boule, auto rozbité k breku ale elektrika nevyhodnotila situaci jako kritickou a ani se nestřílelo. Takže auto opravdu bezpečné, ale má svoje slabiny.
Já
Ford je poslední ze starý školy
ale v naftě si ho koupí jen dobroduh nebo člověk, kterej ninkdy nic o autech neslyšel... diesely se prostě nepovedly. Já mám III. s benzínem - a jsem úplně v pohodě. Bere od 7 do 10 - podle stylu jízdy... mám najeto na autě z roku 2004 asi 150tis km - a měnil jsem jen brzdový desky. Jo - a jednou lišty stěračů, to je fakt...
vtech
FORD
Fix Or Repair Daily
Found On the Road Dead
stare, ale pravdive.
Smějící se bestie
V čem je teda výhoda dieselu?
Benzín 2,0 (107kW) jezdí s kombíkem do 7,5l kombinovaně. Motor je to špičkový, bezúdržbový, silný, pružný, tichý. Diesel je min. o 50.000 Kč dražší, opravy a údržba drahý, podělat se prostě musí aspoň 1x za svůj život, spotřeba stejná, cena nafty skoro jako benzín. Kde je teda ta skutečná výhoda dieselu, kvůli který se benzínový auta v této třídě už skoro neprodávají???
Já
Re: V čem je teda výhoda dieselu?
No - a ta poslední věta je ze všeho nejdůležitější! Z ropy prostě vyrobíš určité množství benzínu a množství nafty... takže se změnou poptávky půjde cena benzínu i nadále dolů a cena nafty nahoru... já jsem se se starýma dieselama něco najezdil! Ale common-rail mi to vyhnal z hlavy. O pumpě - dýze ani nemluvím - ta byla odporná vždycky.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 4+kk, Fulnek
Vrchy, okres Nový Jičín
4 790 000 Kč