Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autofotka týdne: Šlápněte do pedálů v luxusu obřího cadillacu

aktualizováno 
Kožené čalounění, obklady ze vzácného dřeva, minibar, televizní obrazovky, špičkové audio. To vše je běžnou výbavou luxusních limuzín. Ale co takhle rotoped, řekli si u známého amerického úpravce aut z Kalifornie. A jak řekli, tak navrhli.

Cadillac Escalade ESV Becker Automotive | foto: Becker Automotive

Kalifornská firma Becker Automotive se již od sedmdesátých let zabývá úpravami automobilů. Začínala instalací audiosystémů, zabezpečovacího zařízení a telekomunikačních přístrojů. V posledních letech se pak soustředila na úpravy minivanů na luxusní manažerská auta.

Fotogalerie

Becker Automotive se specializují na dva modely aut. Nám dobře známý Mercedes-Benz Sprinter, který se u Beckera jmenuje JetVan. Především tento model výrobce nabízí i mimo americký trh.

Druhým vozem v nabídce je ryze americké luxusní SUV Cadillac Escalade v prodloužené verzi ESV. Ani tento mastodont není v Evropě neznámý.

A právě do cadillacu se úpravci podařilo vměstnat cyklistický trenažér. Umístil ho na jedno ze zadních manažerských sedadel a vedle pedálů má i dvě páky pro posilování rukou. Pokud cestující zrovna nebude na trenažéru chtít polykat kilometry, vůbec nic se neděje. Díky prostornému interiéru nebude příliš překážet a samotné křeslo je stejné jako u spolujezdce. Možná jen budou trochu překážet páky pro trénování rukou.

Cadillac Escalade ESV Becker Automotive

Výrobce se zatím nepochlubil, jestli si tuto netradiční zástavbu již některý ze zákazníků objednal. Ale při klientele, kterou Becker Automotive obsluhuje, se pravděpodobně zákazník toužící po posilovně v autě jistě najde.

Úpravce se totiž chlubí širokou klientelou, mezi kterou patří hvězdy amerického showbyznysu, což je s ohledem na sídlo firmy v Kalifornii docela logické. Ale to není vše, v autech této značky jezdí i členové pěti královských rodin, byznysmeni a další bohatí zákazníci. Pocházejí prý z pětadvaceti zemí na pěti kontinentech.

Interiéry upravených modelů Mercedesu a Cadillacu jsou vskutku luxusní a vůbec si nezadají se špičkovými interiéry soukromých proudových letadel nebo přepychových jachet. Vhodně vybrané oba modely aut, které firma upravuje, pak přidávají prostorný interiér, aniž by bylo nutné auta prodlužovat nebo jinak měnit jejich půdorys.

Cadillac Escalade ESV Becker Automotive

Samotný Cadillac Escalade ve verzi ESV měří na délku přes 5,6 metru a rozvor má hodnotu 3,3 metru. Design je poněkud odlišný od luxusních SUV, která běžně brázdí evropské silnice. Proporčně vypadá, jako by jeho vzorem byl velký pick-up. Ale jinak s tímto typem aut nemá escalade nic společného.

Auto pohání mohutný osmiválec s objemem 6,2 litru a výkonem 301 kW. To je na první pohled víc než dostatečný výkon, jenže auto váží 2,6 tuny, takže si podobný motor zaslouží. Na stovku pak Escalade ESV dosprintuje za necelých devět sekund.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.