Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Proč jsou kanály na silnici jak naschvál tak, abychom do nich vlítli

Jízda po českých silnicích často připomíná slalom. Řidiči se totiž snaží vyhýbat kanálům. Těch je na vozovkách neuvěřitelné množství a často jsou jak naschvál umístěné v dráze, kudy jedeme. Navíc víka i povrch kolem nich bývají rozbité, takže když kanál přejedeme, celé auto nadskočí. Reportér Matěj Smlsal se vydal pátrat, proč jsou umístěné tak nešťastně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Super,neumíme udělat kanál tak, aby to nedrncalo,ale lítame do vesmíru,jezdíme autíčkem a lítame vrtulníčkem po Marsu.Krásný příklad z Moravy,průtah Rajhradem,nový protihlukový koberec,ale všechny kanály utopené o 2-3 cm.Nechápu kdo to takto převzal a zaplatil.

0 0
možnosti

Zažil jsem v poslední době velké stavby a rekonstrukce kanalizací v Pojizeří. A můžu vám říct, že projektanti jsou prostě ignoranti, kteří to naprojektují, jak je napadne.

3 0
možnosti
PM

Asi tak. U nás nedávno rekonstrukce mezinárodní silnice první třídy. V jejím rámci se měla kanalizace posunout a šachty měly být mimo vozovku. Opět to ztroskotalo a obstrukcích včetně obligátního "stálo by to moc peněz a trvalo dlouho", takže máme opět šachty umístěné přesně pod koly projíždějících aut. No a během těch tří let už se všechny šachty musely opravovat, protože byly propadlé. Ono 30 tisíc aut za 24 hodin je velká zátěž. Zvlášť, když odhadem čtvrtina jsou kamiony.

4 0
možnosti
JM

A proto se jezdí ve městě zásadně v levém pruhu a řidiči velkých SUV s balónama místo pneumatik nebo přespolní nadávají na notorické "levoproudaře" :-/

1 0
možnosti
MH

To jsou tedy vymluvy. Posledni dil s kanalem je asymetricky, lze ho natacet libovolne v prumeru skruze, takze vystup lze natocit tak, aby neprekazel.

Jenze udelat to poradne je moc prace a zadavatel to zaplati tak jako tak, ze.

0 1
možnosti
LK

Tím ho posuňte o nějakých 30-40 cm, což nic moc neřeší.

0 0
možnosti
Foto

Tady je zase odborníků na projektování a výstavbu inženýrských sítí... ;-D

Že jsou kanalizační poklopy leckdy s vozovkou srovnány ledabyle je bohužel fakt, ovšem nic to nemění na jiném faktu, a sice že většinou prostě není kam jinam tu kanalizaci umístit...

1 0
možnosti
Foto

Květinové záhony, dětská hřiště, takových míst by bylo ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Promovaní inženýři vám dokáží jen vysvětlit, proč to nejde...;-D;-D;-D Ale ono to opravdu jde.

5 0
možnosti
LK

Tak jde, ale potřebujete nový projekt, ze kterého zase vyplyne přesunutí dalších sítí, a ve výsledku jste na úplně jiné částce.

0 0
možnosti
GS

jinde, historicky je to jinak. Londýn, Amsterdam a Berlín jsou nově postavená města, kde nejezdí těžká auta.

1 0
možnosti
MK

Doplním, ještě lepší jsou vpusti které jsou pod úrovní a ještě prohnuté. Tam se přejet autem nebo kolem prostě nedá.

A největší sranda je, když na takovou vpusť naženou cyklistu pruhem...

0 0
možnosti
OU
MK

Co díra, ale takovej vystouplej kanál... to je lahůdka :-)

1 0
možnosti
VF

Bylo v černých ovcích jak v půjčeném autě o jeden prorazil vanu. Nejdřív mu škodu potvrdili a když přišlo na placení začli mlžit. Co natom že to měli nafocené včetně olejové skvrny začínající kanálem:-)

0 0
možnosti
TZ

Už jsem zažil že po opravě byl okrja kanálu krásně zarovnaný s povrchem alfaltu ale víko bylo kdo ví proč o centimetr níže..

1 0
možnosti
Foto

J32i33ř44í 36E65r60b59e21n

29. 5. 2021 0:21

Chyba montérů. Obruba kanálu z jedné pevnostní třídy, víko z jiné. Nebo dva různí výrobci podle dvou různých standardů. Za rohem to bude nakombinované obráceně. ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!