Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dacia nemá pořádnou konkurenci, Renault přidá modely 4x4

Značky Renault a Dacia se na českém trhu v posledním roce pevně zabydlely v polovině první desítky. A celá skupina Renault se díky intenzivní obměně své nabídky vyšvihla mezi nejúspěšnější automobilky v Evropě. Jak si chce pozici udržet? Odpovídá Ken Ramírez, viceprezident Renaultu pro prodej a marketing v Evropě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Osobně bych si Dacii nekoupil, protože prostě typ auta, který potřebujeme, nenabízí, ale filozofie této firmy je mi sympatická.

0 0
možnosti
DH

Trochu se u Dacie bojím zrušení spolehlivých a léty prověřených čtyřválcových 12istovek nahrazených litrovým tříválcem. Ta 12ka byla super i přesto, že ji eurodebilové zmršili EUREM 5 a 6. Ten litr je však už za hranou použitelnosti. Na ježdění po městě a okolo komína prosím, ale mimo město si to již skutečně představit neumím. Ostatně, to ukáže čas.

0 0
možnosti
Foto

jezdí lépe než 1.2ka :)

1 0
možnosti
Foto

Když nepočítám " firemní " auta, tak většina lidí najede za rok 5 možná 10 000 km. A než si koupit x let starou ojetinu, kde je spousta různých, zbytečných funkcí ( elektrické otevírání kufru,........) , tak raději nové autu se zárukou. Z místa A do místa B to odveze úplně stejně .A koupit třeba ojeté BMW, a za pozdravení v servisu vyplácnout dva tisíce ? Co na autě není, to se nepokazí. Vzopmněl jsem si na kamaráda, který si před lety koupil ojetou Oktávku. Během asi tří dní mu odešly všechny čtyři stahovačky oken. Asi 1 500 Kč x 4 . Za týden.

6 1
možnosti
OM

Pán je mi sympatický a mluví jasně. Bez urážek a zbytečných srovnání. To je super.

Já bych si sám pro sebe Dacii nekoupil, bo u nich nenajdu co hledám, ale rozhodně chápu lidi proč si jí koupí a vlastně tomu fandim. Navíc poslední dobou začínají vypadat i hezky. Takže super. Tohle je na trhu potřeba

8 0
možnosti
DR

V době kdy o autech nerozhodují inženýři ale ekologové je fakt jedno co koupím, klidně Dacii, stojí to všechno za bačkoru tak aspoň ušetřím..

2 0
možnosti
JK

J26á58n 55K51o72t53ú91č

16. 3. 2017 13:32

Niekto má také komplexy a také nízke sebavedomie, že by neprežil, ak by ho niekto videl jazdiť v Dacii alebo aj cestovať autobusom. A niekto je v pohode a také komplexy nemá. O tom to je.

Osobne by som si nekúpil Logana jednotku, pretože má hrozný dizajn. Ale nový Logan aj ostatné modely sú v pohode. Že to má slabú výbavu? Pre mňa žiadny problém. Nedávno som sa viezol v požičanom Peugeote 3008 a väčšina z tých vychytávok mi akurát liezla poriadne na nervy.

0 0
možnosti
PM

P94e71t17r 59M98i31c23h10a51l

16. 3. 2017 13:19

Ale jo, ať se snaží. Díky lowcostu jsou levnější normální auta. :-)

3 0
možnosti
PP

P71e84t61r 53P46e37t80r

16. 3. 2017 22:57

Jojo. Takova oktavka rok od roka diky Dacii a Renaultu zlevnuje :D

0 0
možnosti

Já bych to trošku rozdělil. Duster je podle mě skvělé auto a kdybych šel do tohohle segmentu, bude to moje první volba - viděl jsem, co to projede a že jich je plný Island pocit dobré volby jen znásobuje.

V oblasti logan/sandero bych se držel buď ojetiny za ty peníze nebo pár šlupek navíc za jiné auto a věřil bych, že se dostanu k výrazně lepší hodnotě.

U Dokkeru nevím, tenhle segment nakoukaný nemám :-) Pro podnikání se to zdá jako dobrá volba.

1 0
možnosti
JS

Duster není skvělé auto, ale má dobrý poměr "cena/muzika", ale jen pro někoho kdo často využije jeho "terénní" schopnosti (viz ten Island). Pro normálního šoféra, co jezdí 99-100% po "dobrých" silnicích té "muziky" už zase tolik není.

0 0
možnosti
MK

Bydlím na samotě a je k nám špatná cesta a mám dustra již 6 rok a pohoda, vše funguje, najeto 100 tisíc. Nekoukám na větve co mě kde škrábne a odvezu co potřebuju, je to pracant.

14 1
možnosti
AS

A že se ti sousedi smějí ti taky nevadí. Tak to si pohodář ;-D

0 13
možnosti
Foto

To máte tak. Jezdíte do přírody. máte psa (tím myslím PSA, ne štěkací krysu) co furt pelichá, a manželku, co má furt nějakou obcesi rozlívat kafe po interiéru.

Nevím, nějak mě nemrzí že v Dusteru jsou ty chlupy všude a palubka občas dostane kafem. Že mi to někdo škrábne v obchoďáku, protože proč si dávat pozor při otvírání dveří. Že to někde škrábnu při vjezdu/výjezdu do toho parkoviště. Že se to zaprasí od bláta, soli, kyselého deště.

Prostě je to pracovní auto. Na to skvěle stačí a službu odvede.

Na radost mám Focuse RS (chudáček ale teď trpí na to že papá i trávu okolo silnice a prach), na dlouhé cesty Forestera.

Chjo, já chci ty sladký časy, kdy to bylo RSo a já. Pak přišla přítulkyně, pes, prej bude i dítě. Kde na to brát a nekrást?

3 1
možnosti
JK

J23á15n 24K59o95t56ú98č

16. 3. 2017 13:16

Keď máte 3 autá, tak asi ste na tom s peniazmi v pohode. :-)

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...