Diskuze
Otec navrhoval favorita, syn teď vymýšlí, jak se vypořádat s ekonormami
Děkujeme za pochopení.
J26a40n 43D19l72o50u11h16ý
Prvni favorit jsme meli koupeny v roce 89 a vydrzel 7 let. Pak sel z domu protoze byl kompletne rezavej a prohnilej. (Za me tedy plecka) pak jsme koupili Formana (1996) a ten uz vydrzel do stejneho stavu 16 let. Ty auta vcetne felicie meli a maji jednu jedinou vyhodu: pokud se neco pokazi, dokazete to "zalatovat" a dojet do cile. Nahradni dily na to stojej prd a opravi to jakakoliv dilna! Dnesni skodovky jsou presny opak.
J51i68ř20í 10K12o54c43u38r51e72k
Inu ouřadové. Jim nepřijde nic divného na tom, že by se žena měla objednat do porodnice s ročním předstihem, tedy 3 měsíce před početím.
M57i63c90h74a86l 41N76a90j40m46a72n
Pěkný příspěvek, jen jak co má společného s článkem
P43e15t82r 98B79á75č82a
S ekoteroristy lepe receno.
T40o81m79á30š 71R34e41k68t19o18r
Ad bertone:
Navrhnout "design" není totéž co celé auto...
K19a51r69e94l 66M16a23z57a34č
Favorita navrhl Bertone.
P76e94t59r 69Č68e43r18m63á37k
Bertone navrhl pouze tvary karoserie
O10n32d77ř59e97j 68F91r36a90n65c
Otcem bylo studio Bertone...
P42e28t32r 67Č81e88r76m77á76k
Pouze otcem designu. Celého auta skutečně Hrdlička.
M20a36r62t85i29n 60N13e89v33r14l81a
Zajímavá nostalgie. Ano, Favoritem AZNP značně zmenšily tu propast mezi sebou a západním standardem. Bylo to slušné auto. Akorát první dva roky výroby mělo všelijaké mouchy.
Po faceliftu a převzetí VW už to bylo velmi dobré auto (na svou dobu).
M86i72c20h95a96l 23N85a65j67m32a38n
Tak favorit byl dobré auta, zvláště v porovnání s předchozím modelem 105/120/130. Ale na tehdejší světovou konkurenci pořád ztrácel (Renault 19, Ford Escort mark 5, vW golf mark 3....). Felice byla evolucí a vylepšením favoritu, který se opět světové produkci přiblížil, první novodobá škodovka srovnatelná s konkurencí byla Octavia.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Pronájem bytu 2+1, 56 m2, Uničov, ul. Bratří Čapků
Bratří Čapků, Uničov, okres Olomouc
10 000 Kč/měsíc