Diskuze
Otec navrhoval favorita, syn teď vymýšlí, jak se vypořádat s ekonormami
Děkujeme za pochopení.
J28a92n 13D32l15o59u18h81ý
Prvni favorit jsme meli koupeny v roce 89 a vydrzel 7 let. Pak sel z domu protoze byl kompletne rezavej a prohnilej. (Za me tedy plecka) pak jsme koupili Formana (1996) a ten uz vydrzel do stejneho stavu 16 let. Ty auta vcetne felicie meli a maji jednu jedinou vyhodu: pokud se neco pokazi, dokazete to "zalatovat" a dojet do cile. Nahradni dily na to stojej prd a opravi to jakakoliv dilna! Dnesni skodovky jsou presny opak.
J34i86ř64í 97K24o18c85u74r89e65k
Inu ouřadové. Jim nepřijde nic divného na tom, že by se žena měla objednat do porodnice s ročním předstihem, tedy 3 měsíce před početím.
M15i73c53h80a41l 87N47a81j50m36a68n
Pěkný příspěvek, jen jak co má společného s článkem
T85o21m66á87š 26R90e78k59t60o64r
Ad bertone:
Navrhnout "design" není totéž co celé auto...
P61e12t80r 36Č81e95r60m58á72k
Pouze otcem designu. Celého auta skutečně Hrdlička.
M36a16r10t65i21n 69N43e71v36r44l77a
Zajímavá nostalgie. Ano, Favoritem AZNP značně zmenšily tu propast mezi sebou a západním standardem. Bylo to slušné auto. Akorát první dva roky výroby mělo všelijaké mouchy.
Po faceliftu a převzetí VW už to bylo velmi dobré auto (na svou dobu).
M44i76c48h26a25l 12N10a87j86m16a87n
Tak favorit byl dobré auta, zvláště v porovnání s předchozím modelem 105/120/130. Ale na tehdejší světovou konkurenci pořád ztrácel (Renault 19, Ford Escort mark 5, vW golf mark 3....). Felice byla evolucí a vylepšením favoritu, který se opět světové produkci přiblížil, první novodobá škodovka srovnatelná s konkurencí byla Octavia.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej byt 2+1, 66m2, Mirovice
Karla Čapka, Mirovice, okres Písek
2 400 000 Kč