Diskuze
Rozšíření EU: rozvoj automobilového průmyslu
Děkujeme za pochopení.
TRT
paneboze
jsem u koryta
Re: paneboze
ja si myslim, ze zenusky politiku na tom tak strasne nejsou, tak proc to menit...poslanec u korytačlověk
K tomu, aby u nás bylo méně lidí na jedno auto-tím více aut ,se musí ale přizpůsobot i silnice, ne ?
TGS
Re: K tomu, aby u nás bylo méně lidí na jedno auto-tím více aut ,se musí ale přizpůsobot i silnice, ne ?
Nebo by taky stačliko kdyby bylo 2x míň lidí. A pak by netrpěli ani chodníky.Pavel
Nerozumím
Nechápu, jak si od našeho trhu můžou slibovat to, že se jim zvýší prodejnost aut. Asi neví jaký jsou tady platy, normální člověk si nový auto prostě pořídit nemůže. Jó až zvednou platy na úrověň ostatních zemé EU, tak si klidně novýho Audiho koupím, ale jinak tomu nerozumím. Asi jsou dost neinformovaní v zahraničí, jak to tady chodí.NoName
Re: Nerozumím
Kvakos
Superb = auto pro vrcholne predstavitele státu :-)))
Tak takhle jsem se opět dlouho nepobavil. Proč pořád říkají, že Superb je auto pro manažery a vrcholné představitele státu. Pánové, cožpak Vám to ještě nedošlo? Ačkoliv někdo tvrdí, že je kvalitativně srovnatelné a v některých parametrech dokonce lepší než BMW5, tak nikdy, nikdy nebude tak populární jako BMW nebo cokoliv jiného. Nezapomeňte, že auto se prodává za cenu okolo 1M a ten kdo si koupí takovéto auto, tak tomu je jedno, jestli dá o 200t nebo 300t nebo 500t více a koupí si renomovanou značku, tak se proberte hovádka boží.alien
Re: Superb = auto pro vrcholne predstavitele státu :-)))
Martin Hlavicka
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )Petr
Re: neni
myslim, ze chyby po US nikdo delat nebude. Az na teplousskou Anglii a uplatkarske Polsko nikdo US do zadnice neleze. Naopak vetsina zemi v EU je silne ptiamericky zalozena!Petr
To sou ale kraviny!!!
Dokud si lidi nezacnou vydelavat vyrazne vice penez, tak nove auta nebudou. Jestli budem v EU nebo ne je uplne jedno! Dneska stoji auto nizsi tridy dvourocni prumernej plat. Az to bude dvoumesicni jako na "zapade", bude mene ojetin. Proc za tim hledat nejake jine kraviny!Kvakos
Re: To sou ale kraviny!!!
Máš pravdu. Až to bude, tak jak říkáš, tak se nebudu o ničem bavit a rovnou si koupím nové. Takhle moje cesta povede do bazáče. :-(. No co, alespoň se nemusím bát, že ho sem tam poškrábu, ťuknu nebo mi ho někdo ukradne :-)Jan
Vsechny ceske automobilky jsou ziskove
ale zapomnel dodat ze pro nemceKvakos
Re: Vsechny ceske automobilky jsou ziskove
No automobilky (tedy jedna) ano, ale subdodavatelé ne chytráku.Mett
dovoz ojetin
Me by spis zajimalo jak to bude s dovozem ojetin az vstoupime do EU. Ne kazdy ma na nove auto, me osobne nove auta tridy Oktavka nezajimaji. Kdyz uz bych mel za neco v te cenove relaci utracet, radeji si poridim treba par let stare BMW. Dalsi vec, moc bych chtel BMW E30 M3, za mladych let jsem o tom aute snil a jeste me to nepreslo. Ale tato M3 je starsi 8mi let, tudiz podle dnesnich predpisu je dovoz nemozny. Bude me i v tomto pripade zase nekdo nejakym narizenim buzerovat, ze si to nemuzu treba v Nemecku poridit a u nas normalne prihlasit a provozovat?Kvakos
Re: dovoz ojetin
Moje řeč, je to dost dobrá kára. To nařízení o ojetinách je jen a jen práce lobystů prodejců a výrobců automobilů, ale toto jim stejně nepomůže :-). Když budou prodávat auta za 150t., tak se můžeme o něčem bavit. Doufám, že toto omezení také padne.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč