Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Rozšíření EU: rozvoj automobilového průmyslu

Přínos od plánovaného rozšíření Evropské unie (EU) si slibuje i automobilový průmysl, protože deset nových zemí přinese také nové trhy. Na brněnském Autosalonu to řekl generální sekretář Evropské asociace výrobců automobilů (ACEA) Ivan Hodac. Uvedl, že v přistupujících zemích nyní připadá jeden automobil na čtyři obyvatele, zatímco v zemích unie je jedno auto na dva lidi. V zemích střední Evropy navíc ještě velké procento nově hlášených aut tvoří ojetiny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TRT

8. 6. 2003 20:59
paneboze
doufam ze po vstupu do EU nebude ta dan jak to tady nekdo prezentoval... a nedej boze jak EU uvazovala zrusit provoz aut starsich 20let... osobne jsem zenat, mam rocni dite, manzelka je na matersky a teda fakt nevim co bych delal. A to muzu hovorit o stesti ze byt mam jakz takz vyresen, coz nemuze rici polovina novomanzelskych paru v CR. Mam Daewoo racer (ala Opel Kadett) bez katalyzatoru. Prvni majitel to koupil kdysi v 89 v Tuzexu.
A co budu delat kdyz si proste nemuzu dovolit tohle vyhodit a koupit jine ? Za kazdym detskym doktorem jezdit buhvikam, nebo do prace, omezuji se spoje vlaky/busy... asi me nezbyde nez vysvetlit diteti ze holt EU nam zrusila auto a musi "jemilito k doktorovi" capat 30km pesky...
To uz me mila vlada nerekne jak to vyresit
Pokud by stat podporoval matky na materske stylem napr. plat cca 8tis nebo alespon minimalni mzdu (6tis) hned by bylo veseleji... almuzna 2300,- mesicne a jen prvni pul rok je vysmech. Ale to ne podporujeme fetaky, utecence ale horekujem ze porodnost klesa...
 
0 0
možnosti

jsem u koryta

10. 6. 2003 9:03
Re: paneboze
ja si myslim, ze zenusky politiku na tom tak strasne nejsou, tak proc to menit...poslanec u koryta
0 0
možnosti

člověk

8. 6. 2003 15:01
K tomu, aby u nás bylo méně lidí na jedno auto-tím více aut ,se musí ale přizpůsobot i silnice, ne ?
Vždyť jejich stav je hrozný, velkoměsta stále ucpaná, silnice úzké, pravidla silničního provozu nemožná a nedodržují se, což je hlavní!
Takže problém navazuje na další problémy, na které u nás buď nejsou peníze (silnice), nebo nemožná a nedodržující se pravidla a zákony (které se taky jaksi podivně řeší).
0 0
možnosti

TGS

8. 6. 2003 16:06
Re: K tomu, aby u nás bylo méně lidí na jedno auto-tím více aut ,se musí ale přizpůsobot i silnice, ne ?
Nebo by taky stačliko kdyby bylo 2x míň lidí. A pak by netrpěli ani chodníky.
0 0
možnosti

Pavel

8. 6. 2003 11:54
Nerozumím
Nechápu, jak si od našeho trhu můžou slibovat to, že se jim zvýší prodejnost aut. Asi neví jaký jsou tady platy, normální člověk si nový auto prostě pořídit nemůže. Jó až zvednou platy na úrověň ostatních zemé EU, tak si klidně novýho Audiho koupím, ale jinak tomu nerozumím. Asi jsou dost neinformovaní v zahraničí, jak to tady chodí.
0 0
možnosti

NoName

8. 6. 2003 13:09
Re: Nerozumím
A nejen, ze platy tu nejsou dost vysoky, ale ono je tu i spousta lidi bez prace a nekteri z nich by treba i radi pracovali, ale proste nemuzou praci sehnat.
 
0 0
možnosti

Kvakos

8. 6. 2003 9:18
Superb = auto pro vrcholne predstavitele státu :-)))
Tak takhle jsem se opět dlouho nepobavil. Proč pořád říkají, že Superb je auto pro manažery a vrcholné představitele státu. Pánové, cožpak Vám to ještě nedošlo? Ačkoliv někdo tvrdí, že je kvalitativně srovnatelné a v některých parametrech dokonce lepší než BMW5, tak nikdy, nikdy nebude tak populární jako BMW nebo cokoliv jiného. Nezapomeňte, že auto se prodává za cenu okolo 1M a ten kdo si koupí takovéto auto, tak tomu je jedno, jestli dá o 200t nebo 300t nebo 500t více a koupí si renomovanou značku, tak se proberte hovádka boží.
0 0
možnosti

alien

8. 6. 2003 11:16
Re: Superb = auto pro vrcholne predstavitele státu :-)))
Myslim ze to nieje jedno kazdemu. Niekto ma tolko prachov ze naozaj mu to je jedno, ale kopa ludi je prave na hrane ci si kupit auto za 800t a ostane mu 500t alebo za 1M alebo za 1M300t a uz mu nic neostane:))) A v takom pripade sa oplati Superb. Nie??
0 0
možnosti

Martin Hlavicka

8. 6. 2003 3:18
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Petr

8. 6. 2003 9:47
Re: neni
myslim, ze chyby po US nikdo delat nebude. Az na teplousskou Anglii a uplatkarske Polsko nikdo US do zadnice neleze. Naopak vetsina zemi v EU je silne ptiamericky zalozena!
0 0
možnosti

Petr

8. 6. 2003 1:53
To sou ale kraviny!!!
Dokud si lidi nezacnou vydelavat vyrazne vice penez, tak nove auta nebudou. Jestli budem v EU nebo ne je uplne jedno! Dneska stoji auto nizsi tridy dvourocni prumernej plat. Az to bude dvoumesicni jako na "zapade", bude mene ojetin. Proc za tim hledat nejake jine kraviny!
0 0
možnosti

Kvakos

8. 6. 2003 9:10
Re: To sou ale kraviny!!!
Máš pravdu. Až to bude, tak jak říkáš, tak se nebudu o ničem bavit a rovnou si koupím nové. Takhle moje cesta povede do bazáče. :-(. No co, alespoň se nemusím bát, že ho sem tam poškrábu, ťuknu nebo mi ho někdo ukradne :-)
0 0
možnosti

Jan

8. 6. 2003 1:30
Vsechny ceske automobilky jsou ziskove
ale zapomnel dodat ze pro nemce
0 0
možnosti

Kvakos

8. 6. 2003 9:11
Re: Vsechny ceske automobilky jsou ziskove
No automobilky (tedy jedna) ano, ale subdodavatelé ne chytráku.
0 0
možnosti

Mett

8. 6. 2003 1:01
dovoz ojetin
Me by spis zajimalo jak to bude s dovozem ojetin az vstoupime do EU. Ne kazdy ma na nove auto, me osobne nove auta tridy Oktavka nezajimaji. Kdyz uz bych mel za neco v te cenove relaci utracet, radeji si poridim treba par let stare BMW. Dalsi vec, moc bych chtel BMW E30 M3, za mladych let jsem o tom aute snil a jeste me to nepreslo. Ale tato M3 je starsi 8mi let, tudiz podle dnesnich predpisu je dovoz nemozny. Bude me i v tomto pripade zase nekdo nejakym narizenim buzerovat, ze si to nemuzu treba v Nemecku poridit a u nas normalne prihlasit a provozovat?
0 0
možnosti

Kvakos

8. 6. 2003 9:14
Re: dovoz ojetin
Moje řeč, je to dost dobrá kára. To nařízení o ojetinách je jen a jen práce lobystů prodejců a výrobců automobilů, ale toto jim stejně nepomůže :-). Když budou prodávat auta za 150t., tak se můžeme o něčem bavit. Doufám, že toto omezení také padne.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...