náhledy
Plakát letošního Motosalonu 2018 v Brně. N Motorce sedí motorkář Pepa Sršeň s hereckým a motorkářským duem Pavel Liška a Jan Révai.
Autor: Archiv Karla Kupky
Záhadný závodník Boxhorn se objevoval ve startovních listinách v letech 1928 a 1929. Pak se po něm slehla zem.
Autor: Archiv Karla Kupky
Renovovaný Rudge Ulster na oválu v Plzni v roce 2012
Autor: Archiv Karla Kupky
Dobový plakát na model Ulster Grand Prix s výkonem 21 koní a maximální rychlostí 137 kilometrů za hodinu
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix závodníka E. Boxhorna v současném stavu
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix závodníka E. Boxhorna v současném stavu
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix závodníka E. Boxhorna v současném stavu
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix závodníka E. Boxhorna v současném stavu
Autor: Archiv Karla Kupky
Plakát letošního Motosalonu 2018 v Brně. N Motorce sedí motorkář Pepa Sršeň s hereckým a motorkářským duem Pavel Liška a Jan Révai.
Autor: Archiv Karla Kupky
Plakát letošního Motosalonu 2018 v Brně. N Motorce sedí motorkář Pepa Sršeň s hereckým a motorkářským duem Pavel Liška a Jan Révai.
Autor: Archiv Karla Kupky
Motocykl dříve vlastnil závodník a sběratel Jan Horák, který byl čestným členem Enthusiast Rudge Clubu v britském Bristolu.
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge Ulster Grand Prix
Autor: Archiv Karla Kupky
Rudge v roce 2015
Autor: Archiv Karla Kupky
V roce 2015 svezl Karel Kupka už se sidecar legendárního československého závodníka Václava Paruse.
Autor: Archiv Karla Kupky
Na fotografii ze závodu Zbraslav - Jíloviště z roku 1929 je vidět motocykl ještě s převozním číslem. Za řídítky sedí E. Boxhorn.
Autor: Archiv Karla Kupky
Motocykly Rudge se oficiálně dovážely do Československa. V roce 1925 jej takto nabízel dodnes fungující obchodní dům Vichr v Brně.
Autor: Archiv Karla Kupky