Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rychlé pozdravy z Ruska: E-Go Revolt

  13:10aktualizováno  13:10
Auta z Ruska už se nejmenují jen Lada, Moskvič nebo Volha. Moskevské studio E-Go Motors se rozhodlo postavit čistokrevného sporťáka. Bílá placatá studie Made in Russia se jmenuje E-Go Revolt a stojí na základech Mitsubishi.

E-Go Revolt | foto: E-Go Motors

Rozpohybovat tenhle ruský supersport dostal za úkol motor od japonského Mitsubishi. Se silou šestiválcového třílitru osazeného dvěma turbodmychadly hospodaří šestistupňová manuální převodovka. Motor s maximálním výkonem 550 koní (404 kW) dodalo Mitsubishi 3000GT. Ze stejného zdroje je také podvozek.

Vzhledem k tomu, že tento model japonské automobilky už není žádný mladík (vyráběl se v letech 1990-2001), muselo se samozřejmě řádně vylepšovat a upravovat. Mimo jiné dostal podvozek aktivní vzduchové odpružení.

Přední kola mají rozměr 245/40/19, se silou motoru si musí poradit ta zadní rozměru 325/35 R19, jinak to ani u správného sporťáků nejde. Vpředu se o jejich zpomalování starají šesti a vzadu čtyřpístkové brzdiče, které se zahryzávají do karbokeramických kotoučů s průměry 425 mm (vpředu) a 342 mm (vzadu).

Divit se budete při nástupu. Elektronika auta se ovládá přes dotykový displej umístěný na volantu. S jeho pomocí bude možné nastavovat charakteristiku podvozku i motoru, kam se nastěhuje airbag je prozatím tajné...

E-Go Revolt prý není jen plané stylistické cvičení. Tvůrci říkají, že už začínají se stavbou prvních kousku.

E-Go Revolt

Autor:




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.