Rozpohybovat tenhle ruský supersport dostal za úkol motor od japonského Mitsubishi. Se silou šestiválcového třílitru osazeného dvěma turbodmychadly hospodaří šestistupňová manuální převodovka. Motor s maximálním výkonem 550 koní (404 kW) dodalo Mitsubishi 3000GT. Ze stejného zdroje je také podvozek.
Vzhledem k tomu, že tento model japonské automobilky už není žádný mladík (vyráběl se v letech 1990-2001), muselo se samozřejmě řádně vylepšovat a upravovat. Mimo jiné dostal podvozek aktivní vzduchové odpružení.
Přední kola mají rozměr 245/40/19, se silou motoru si musí poradit ta zadní rozměru 325/35 R19, jinak to ani u správného sporťáků nejde. Vpředu se o jejich zpomalování starají šesti a vzadu čtyřpístkové brzdiče, které se zahryzávají do karbokeramických kotoučů s průměry 425 mm (vpředu) a 342 mm (vzadu).
Divit se budete při nástupu. Elektronika auta se ovládá přes dotykový displej umístěný na volantu. S jeho pomocí bude možné nastavovat charakteristiku podvozku i motoru, kam se nastěhuje airbag je prozatím tajné...
E-Go Revolt prý není jen plané stylistické cvičení. Tvůrci říkají, že už začínají se stavbou prvních kousku.