Diskuze
Rychlostní orgie s Bugatti Veyron mohou trvat nejdéle 12 minut
Děkujeme za pochopení.
pteryx
kočkolap
Lidi neblázněte, to je auto na frajeření, ne na dopravu z bodu A do bodu B. To by bylo levnější si zaplatit letadlo.
peter567
Radeji 11 min rychlostní orgie s Bugatti Veyron
nez pres 400 kilaku v nejakym VW
JeFFik
Re: Radeji 11 min rychlostní orgie s Bugatti Veyron
Bugatti Veyron vznikl díky VW, tedy je to v podstatě VW, jen se to nejmenuje VW
Karátek
Pneu
To chce pořádné obutí za pár kaček a pneu se může kupovat neustále. Takové 165/70 R 13 a je vyhráno.
radik
Re: Pneu
Ty tam ani nenarveš, tak velký jako ty třináctky tam budou brzdový kotouče
weizenkleie1
Hadr....
v podstate mi staci jez nejakych 180km/h a Lupo nema sanci....Takze clanek o nicem....
tommejto
To je zas článek
Uplně vidim, jak někdo valí 10 minut v kuse po dálnici v Německu 400... to nejde. Navíc ani ten Veyron se na těch 400 nerozjede na fleku, že. Při rychlosti cca 250 Veyron určitě takovou megaspotřebu nemá a tomu Lupu bezproblému ujede... navíc Lupo při 150 nepojede za 3 na 100. Prostě článek o ničem.
MikeXH
Re: To je zas článek
Článek je spíše pro představu. Většina lidí si neuvědomí, že s tím nejde jet 300km/h třeba hodinu v kuse. A to i kdyby jsi měl 300 km volný rovný úsek jen pro sebe na vyzkoušení ;)
ztrewq
nepripomína vám to niečo?
"uvarené" autá na pár kilometrovom kúsku "novej" diaľnice, prvé európske auto, ktoré mohlo jazdiť po diaľnici nepretrťite ford anglia (niue to z harry pottera), ...
Walther P99
To je toho řidil jsem lepši, vykonější stroj s lepším motore
dokonce i to s omezenim nadrže okopirovali z našeho stroje. Tohle má 736kW Před 30 lety jsme měli v práci Pragu V3S, která měla šestiválec Tatra 912-1 7,5l, tim by asi konkurovat nemohla, ale ono se to použivalo v zimě na rozmrazování a na korbě byl proudový motor Tumanskij R-11, turbina ze stihačky MIG21. Diky tomuto motoru měla V3S tah až 60kN, to je zhruba 1,2MW, bohuzel diky cca pouze 50l nadrži bylo teoreticky možné při přídavném spalování realizovat pouze cca 45s zážeh, pokud by se nainstalovali pořádní nádrže může se jít veiron vycpat, na rovince ani v terenu by neměl šanci.
Homer _4
Re: To je toho řidil jsem lepši, vykonější stroj s lepším motore
Počítám, že u "vejtřasky" by ti ve 100+km/h uletěly blatníky a ve 150+km/h celá budka...
A ve 200+ by se to celé vzneslo jako neřízená střela.
Tod Howado
/
dizajn je sice netradicni a na prvni pohled se nemusi libit ale v tom aute se sedí skutecne dobre a paradne to na ceste odsypa.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha