Diskuze

S antiradary se dá někde jezdit beztrestně

Řidič, kterého přistihla hlídka městské policie v Praze 8 s antiradarem na palubní desce, zatím ušel trestu. Může být klidný i přesto, že policie slibovala uživatelům antiradarů velké pokuty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Josef

30. 10. 2006 17:22
Detektor

Nevím dost dobře, jak by si s definicí detektoru poradili, protože neznám na trhu detektor, který detekuje frakvenci 34 GHz. Všechny současné detektory detekují naprosto jiné frekvence a shodou okolností jsou to i harmonické kmitočty policejních radarů. Že by vymysleli plošný zákaz všech detektorů záření? ;-P

0 0
možnosti

BAryk

30. 10. 2006 11:54
Antiradar

Minulý týden jsem jel taxíkem z letiště a bavil jsem se s řidičem. Říkal, že spousta taxikařů si kupuje aktivní rušičky radarů, které jsou schopné zaměřit a rušit i signál z laserových radarů. Instalují se do nárazníků vpředu a stojí řádově cca. 40-50 tisíc Kč. V okamžiku, kdy takové auto zastaví policie, on skrytým vypínačem zařízení vypne. Finta je v tom, že na první pohled není toto zařízení v interiéru vidět a policie nemá právo a ani možnost na místě auto prohledávat a zjišťovat, jestli a kde se antiradar nachází. Běžný policista na to prostě nemá ani prostředky ani znalosti. Oni pouze mohou řidiče poslat na technickou kontrolu, na kterou se musí dostavit během několika dní, během nichž může toto zařízení demontovat. Prý se jim to stejně vyplatí, jinak by si údajně nevydělali, kdyby museli jezdit dle předpisů a báli se o body. 8-o

0 0
možnosti

Ne

30. 10. 2006 12:26
Re: Antiradar

Na Evropskou jim to zrovna moc nepomuze, protoze tam se mohutne montuji pomerova meridla rychlosti na ktere je cokoliv kratke. Ale zase jsou to stacionary o nichz clovek vi.

Jinak laserovy jammer nestoji 40 - 50kKc, ale u nas nejakych 12.000 a ze Statu se da dovest asi za sedmicku.

0 0
možnosti

Josef

30. 10. 2006 8:36
Detektor

Nevím dost dobře, jak by si s definicí detektoru poradili, protože neznám na trhu detektor, který detekuje frakvenci 34 GHz. Všechny současné detektory detekují naprosto jiné frekvence a shodou okolností jsou to i harmonické kmitočty policejních radarů. Že by vymysleli plošný zákaz všech detektorů záření? ;-P

0 0
možnosti

honza.v

29. 10. 2006 22:36
Antiradar

To,že má někdo v autě antiradar policii vadí.Ale,že v každém rádiu o radarech informují na jakých jsou místech,to jim už nevadí.Dokonce i prohlásili,ž ejsou rádi,když se o tom v rádiu mluví a řidiči si tak dávají pozor.Trochu si v tomhle policie protiřečí.

0 0
možnosti

iuos

30. 10. 2006 8:30
hmm

tohle taky nechápu... stejně jako argument "lidi o nich pak ví a jedou pomaleji"... vždyť jedou pomalejš jenom těch pár metrů, kde je... ;-D;-D;-D

jet rychleji, než je povoleno, tvářit se jak frajer a mít v autě antiradar je pěkná srabárna...   frajeři jsou schopni unést tíhu porážky (pokutu) ;-P

0 0
možnosti

Vážný

29. 10. 2006 21:06
Problém Ústavy

Problém je, že Listina ZPS umožňuje přijímat informace bez omezení, jako základní právo člověka. Omezit ji lze pouze zákonem a musí to být nezbytné pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.

Čili nějaký nejasný výkřik v zákonu není dostatečný. Muselo by se jasně v zákonu uvést, že je zakázáno provozovat zařízení pasivně detekující policejní radary. A odůvodnění zákona by muselo velmi dobře oargumentovat proč.

0 0
možnosti

Bubrak

30. 10. 2006 0:02
Re: Problém Ústavy

Jo asi tak jsem to taky myslel. :-)

0 0
možnosti

Ne

29. 10. 2006 19:41
Jak to vzniklo

Cely "problem" vzniknul tak, ze PCR a Ministerstvo dopravy chtelo i pasivni antiradary pausalne zakazat. Tato pasaz vsak neprosla snemovnou, protoze poslanci dospeli k nazoru ze to neni vhodne a v zakone zustalo PUVODNI davno platne ustanoveni.

Nasi urednici a Policie CR ne nadarmo nazyvana nejvetsi skupinou organizovaneho zlocinu v Cechach, se necim takovym jako nazorem zakonodarcu samozrejme nedaji ovlivnit a tak vymysleli vlastni ryze ucelovy vyklad zakona.

0 0
možnosti

michal II

29. 10. 2006 18:25
Konecne smysluplny clanek

Konecne jsem se dozvedel, kde se da takovy antiradar koupit. IDNES diky.

0 0
možnosti

Bubrak

29. 10. 2006 16:00
proti lidske svobode

Zakazat detektor jakehokoliv zareni je proti lidske svobode, odhaduji ze i proti ustave. Detektor policejniho radaru je vlastne i lidske oko (podobnou myslenku vyjadril uz nize 'hoppik'), kterym tento radar muzeme spatrit a nasledne snizit rychlost. Je neodejmutelnym pravem lidkeho jedince mit moznost analyzovat prostredi ve kterem zije. Sam detektor nevlastnim a ani jej nechci porizovat, kazdy na nej ma ale bytostni pravo.

0 0
možnosti

to snad není možné

29. 10. 2006 18:30
Re: proti lidske svobode

Bubrák zešílel. Typický čecháček. V Iraku si podobně zdůvodňují šílení teroristé své práva, když před kamerou klindě řezají hlavy řidičům nebo pomocníkům červeného kříže. Inu kocourkov jak nahoře tak mezi lidem. Česká logika - "...proti lidské svobodě...ha ha ha,  - a  50 let bubrák pekl s komunisty a ani nedutal.

0 0
možnosti

Desperado

29. 10. 2006 14:46
Nepřiměřená rychlost

Tak co teda způsobuje ty nehody nepřiměřená rychlost, nebo překročení cedulové rychlosti?! Zvlášť u nás v Kocourkově, kde každý inciativní blb na úřadě, či stavař se základním vzděláním si může postavit cedule s omezením rychlosti kde se dá? Klasický přístup v ČR, někde se stane bouračka tak tam vrznu ceduli s 30-tkou, pro jistotu bez značky konce omezení, než aby se zlepšil dopravně technický stav kritického místa. O obcích kde je začátek/konec někde na poli ani nemluvě. A zrovna takové speedtraps jsou oblíbeným místem pro cajty. Ani se nedivím, že se najdou lidé co se této buzeraci začnou bránit. Až budou omezení rychlostí opravdu jen tam kde je třeba a měřiči překročení cedulových rychlostí budou u škol a tam kde je zvýšeného riziko nebezpečí, až bude jinak sankciováno mírné překročení rychlosti a jinak závodění na silnici pak se na to antiradary řidiči vykašlou... :-/

0 0
možnosti

ElBandito

29. 10. 2006 16:31
Re: Nepřiměřená rychlost

R^

0 0
možnosti

hoppik

29. 10. 2006 14:21
zrak

jen nevím jestli je legální po spatření značky omezující rychlost snížit rychlost. Pokud by totiž za značkou měřili. Tak bych vlastně úmyslně znemožnil kontrolní funkci policejního radaru :-) .

0 0
možnosti

lolek77

29. 10. 2006 16:21
Re: zrak

Legální není ani mít brzdy. I ty maří výsledky kontrolní činnosti policie tj. vybrat mastnou pokutu.:-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...