Diskuze
S obrem není nuda. Nový Seat Alhambra startuje na českém trhu
Děkujeme za pochopení.
Chytry.Levicak
musím říct...
že na dnešní dobu to má dobrý design. není to složitě přeplácaný.
Machalu
Sklopná vs. vyndavací sedadla.
Jezdil jsem v Sharanu (rv. 1998), svezení slušné, komfort ucházející, ale i problémy byly, to nechci teď rozebírat. Pořídil jsem jako 5-ti sedadlový a dokoupil si ještě extra 6-té sedadlo do třetí řady.
Nutno říci, že při stěhování a vyndání všech 4 zadních sedadel z toho byl skutečně "náklaďák", odvezl jsem i rodinnou velkolednici se zavřeným kufrem. Ovšem, vyndavací sedadla byla dost těžká, pro ženskou téměř neodnositelná a když jsem měl všechna 4 vyvláčet z ulice do bytu ve 2. patře, bylo to slušné fitko, nemluvě o tom, že jsou dosti neskladná.
Proto se zřejmě rozhodli systém změnit na "pouze" sklopná sedadla, což je ve většině případů dostačující a pohodlnější. Škoda, že i u těchto sklopných typů sedadel do podlahy nezachovali možnost je z vozu zcela vyndat.
charlie.sk
Re: Sklopná vs. vyndavací sedadla.
to je všechno pěkný,ale co s tou užasnou poruchovostí,to jsou neustálé cesty od servisu k servisu a odtahovku v patách.Nic poruchovějšího,než sharana jsem nezažil.
Radka Pošta
milujeme naši Almaru
nebo Alhambru, jak chcete, i když už není nejnovější model. Je prostorná, dozadu se vlezou 3 autosedačky vedle sebe a já si v předu na místě spolujezdce můžu natáhnout nohy.... Přitom má dvouletá dcerka za mnou na přední sedadlo nedokopne nožkou. Pohodlné, krásné autíčko....
Nahlas se ti směju
Re: ??
"Prečo sa uvádza sústavne výkon v koňoch" - 1) neuvádí se výhradně v koních. 2) koňská síla je v našich zeměpisných šířkách tradiční jednotka.
A22
Častější volbou českých zákazníků budou ale určitě turbodies
l. Bohužel.....
Nahlas se ti směju
Re: Častější volbou českých zákazníků budou ale určitě turbodies
Naftu v autech nemám rád, ale zrovna tahle kategorie je pro úsporný diesel úplně ideální.
yrral
integrovaný sedačky
Málokdo jezdí trvale se sedmi sedačkama a tak mi přijde zbytečný je tam mít trvale složený na úkor většího zavazadlovýho prostoru, který spíš využiju. Navíc takto neustále tahám zbytečnou zátěž. Předchozí generace mi přijde víc univerzální a praktičtější, toto jde směrem k obyčejnýmu kombíku.
Dostatečně velká je už předešlá verze tak nevím proč to ještě rozšiřovat a prodlužovat, ale to je asi důsledek bezpečnostních deformačních prvků.
Posuvný dveře jsou významné plus.
Hroznej_puberťák
Re: integrovaný sedačky
SAG první generace je dost úzký, měl jsem kdysi eurovana a sednutí do Sharana pro mě bylo docela nepříjemné překvapení, ten rozdíl byl dost znát...
Hroznej_puberťák
Konečně šoupačky
A plus je zvětšení šířky. Mínusy ty už zmíněné sedačky, a taky tam nemusel zůstat ten tunel vpředu. Jinak to vypadá celkem použitelně...
Censor es la teta
Močovina
zamrzá při -11, zajímalo by mne, jak je to vyřešené při větších mrazech. Neví náhodou někdo?
A22
Re: Močovina
dieselovej smradlák jede v pohodě i bez ní.... (škoda, že při -11° nezamrzá i nafta)
hrabě Artstetten
Já jsem spokojeným majitelem této třídy vozu.
V nové generaci ale poměrně s nelibostí zaznamenávám sedadla zapouštěná do podlahy, což proti vyjímatelným zmenšuje objem a není pro mne moc pochopitelné ani to, že zadní okénko není otvíratelné, protože při plném osazení sedadly se věci do kufru špatně dávají.
Jinak tyto vozy jezdí velice pěkně a vypadají slušně, rozhodně to není "obr" nebo "autobus" - to může napsat někdo, kdo Fabii kombi považuje za prostorný rodinný vůz. Na vysoko posazená sedadla si rychle zvyknete, a když pak máte jet jiným autem, připadá vám divné, že v něm při jízdě musíte takřka ležet na silnici.
panzic
Re: Já jsem spokojeným majitelem této třídy vozu.
mě se osbně nejvíc líbila druhá generece SAG, nejvíc sharan. tam byly plně vyjímatelné sedačky, což bylo daleko lepší než tady tento nový systém... jedinou nevýhodou jsem zaznamenal, když jsem jednomu pánovi musel sharana čistit, protože se mu ve třetí řadě až ke kufru rozlilo asi 1.5 litru medu... pak jsem nadával za ty zapuštěné úchyty sedaček, ale zas měly výhodu tu, že se do jedné dírky nalila vařící voda a jak jsou vnitřkem propojené, tak to proteklo do všech.. :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...