Diskuze
S obrem není nuda. Nový Seat Alhambra startuje na českém trhu
Děkujeme za pochopení.
Chytry.Levicak
musím říct...
že na dnešní dobu to má dobrý design. není to složitě přeplácaný.
Machalu
Sklopná vs. vyndavací sedadla.
Jezdil jsem v Sharanu (rv. 1998), svezení slušné, komfort ucházející, ale i problémy byly, to nechci teď rozebírat. Pořídil jsem jako 5-ti sedadlový a dokoupil si ještě extra 6-té sedadlo do třetí řady.
Nutno říci, že při stěhování a vyndání všech 4 zadních sedadel z toho byl skutečně "náklaďák", odvezl jsem i rodinnou velkolednici se zavřeným kufrem. Ovšem, vyndavací sedadla byla dost těžká, pro ženskou téměř neodnositelná a když jsem měl všechna 4 vyvláčet z ulice do bytu ve 2. patře, bylo to slušné fitko, nemluvě o tom, že jsou dosti neskladná.
Proto se zřejmě rozhodli systém změnit na "pouze" sklopná sedadla, což je ve většině případů dostačující a pohodlnější. Škoda, že i u těchto sklopných typů sedadel do podlahy nezachovali možnost je z vozu zcela vyndat.
charlie.sk
Re: Sklopná vs. vyndavací sedadla.
to je všechno pěkný,ale co s tou užasnou poruchovostí,to jsou neustálé cesty od servisu k servisu a odtahovku v patách.Nic poruchovějšího,než sharana jsem nezažil.
Radka Pošta
milujeme naši Almaru
nebo Alhambru, jak chcete, i když už není nejnovější model. Je prostorná, dozadu se vlezou 3 autosedačky vedle sebe a já si v předu na místě spolujezdce můžu natáhnout nohy.... Přitom má dvouletá dcerka za mnou na přední sedadlo nedokopne nožkou. Pohodlné, krásné autíčko....
Nahlas se ti směju
Re: ??
"Prečo sa uvádza sústavne výkon v koňoch" - 1) neuvádí se výhradně v koních. 2) koňská síla je v našich zeměpisných šířkách tradiční jednotka.
A22
Častější volbou českých zákazníků budou ale určitě turbodies
l. Bohužel.....
Nahlas se ti směju
Re: Častější volbou českých zákazníků budou ale určitě turbodies
Naftu v autech nemám rád, ale zrovna tahle kategorie je pro úsporný diesel úplně ideální.
yrral
integrovaný sedačky
Málokdo jezdí trvale se sedmi sedačkama a tak mi přijde zbytečný je tam mít trvale složený na úkor většího zavazadlovýho prostoru, který spíš využiju. Navíc takto neustále tahám zbytečnou zátěž. Předchozí generace mi přijde víc univerzální a praktičtější, toto jde směrem k obyčejnýmu kombíku.
Dostatečně velká je už předešlá verze tak nevím proč to ještě rozšiřovat a prodlužovat, ale to je asi důsledek bezpečnostních deformačních prvků.
Posuvný dveře jsou významné plus.
Hroznej_puberťák
Re: integrovaný sedačky
SAG první generace je dost úzký, měl jsem kdysi eurovana a sednutí do Sharana pro mě bylo docela nepříjemné překvapení, ten rozdíl byl dost znát...
Hroznej_puberťák
Konečně šoupačky
A plus je zvětšení šířky. Mínusy ty už zmíněné sedačky, a taky tam nemusel zůstat ten tunel vpředu. Jinak to vypadá celkem použitelně...
Censor es la teta
Močovina
zamrzá při -11, zajímalo by mne, jak je to vyřešené při větších mrazech. Neví náhodou někdo?
A22
Re: Močovina
dieselovej smradlák jede v pohodě i bez ní.... (škoda, že při -11° nezamrzá i nafta)
hrabě Artstetten
Já jsem spokojeným majitelem této třídy vozu.
V nové generaci ale poměrně s nelibostí zaznamenávám sedadla zapouštěná do podlahy, což proti vyjímatelným zmenšuje objem a není pro mne moc pochopitelné ani to, že zadní okénko není otvíratelné, protože při plném osazení sedadly se věci do kufru špatně dávají.
Jinak tyto vozy jezdí velice pěkně a vypadají slušně, rozhodně to není "obr" nebo "autobus" - to může napsat někdo, kdo Fabii kombi považuje za prostorný rodinný vůz. Na vysoko posazená sedadla si rychle zvyknete, a když pak máte jet jiným autem, připadá vám divné, že v něm při jízdě musíte takřka ležet na silnici.
panzic
Re: Já jsem spokojeným majitelem této třídy vozu.
mě se osbně nejvíc líbila druhá generece SAG, nejvíc sharan. tam byly plně vyjímatelné sedačky, což bylo daleko lepší než tady tento nový systém... jedinou nevýhodou jsem zaznamenal, když jsem jednomu pánovi musel sharana čistit, protože se mu ve třetí řadě až ke kufru rozlilo asi 1.5 litru medu... pak jsem nadával za ty zapuštěné úchyty sedaček, ale zas měly výhodu tu, že se do jedné dírky nalila vařící voda a jak jsou vnitřkem propojené, tak to proteklo do všech.. :)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!