Pohledný kabriolet je postaven na základě sportovně laděného Audi S4. Luxusní vůz je vybaven textilní skládací střechou, která má standardně elektrohydraulické ovládání.
Skládá se do prostoru za zadními sedadly a speciální mechanismus podle toho zvětšuje nebo zmenšuje zavazadlový prostor.
Rozložení nebo složení střechy trvá méně než třicet sekund. Při případném převrácení vozu chrání posádku extrémně pevný rám čelního skla a dvojice masivních vzpěr, které se na popud čidel vysunou z prostoru za opěradly zadních sedadel.
Do standardní bezpečnostní výbavy patří také například čelní a boční airbagy, ABS, ESP nebo brzdový asistent.
S4 Cabrio pohání vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru a výkonu 253 kW (344 koní).
Agregát dosahuje nejvyššího točivého momentu 410 Nm při 3500 ot/min. Výkon je přenášen pomocí šestistupňové převodovky a systému quattro na všechna kola.
Kabriolet zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Motoru V8 odpovídá i naladění čtyřprvkového zavěšení předních kol a lichoběžníkových ramen vzadu.
Velkou pozornost věnovali konstruktéři i cestovnímu komfortu. Elektricky ovládaná sportovně tvarovaná sedadla jsou čalouněna kombinací Alcantara/kůže, automobil je vybaven například dvouzónovou klimatizací, xenonovými světlomety nebo autorádiem Chorus s devíti reproduktory.
Image nového kabrioletu podtrhují osmnáctipalcová hliníková kola, nebo rám čelního skla a okenní lišty z eloxovaného hliníku.
Nováček je na českém trhu k mání za 1 999 500 Kč. S automatickou převodovkou tiptronic vyjde o 81 500 Kč dráž.
Automobil je vybaven například dvouzónovou klimatizací, xenonovými světlomety nebo autorádiem Chorus s devíti reproduktory. |
S4 Cabrio pohání vidlicový osmiválec o objemu 4,2 litru a výkonu 253 kW (344 koní). |
Luxusní vůz je vybaven textilní skládací střechou, která má standardně elektrohydraulické ovládání. |
Kabriolet zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Motoru V8 odpovídá i naladění čtyřprvkového zavěšení předních kol a lichoběžníkových ramen vzadu. |
Při případném převrácení vozu, chrání posádku extrémně pevný rám čelního skla a dvojice masivních vzpěr, které se na popud čidel vysunou z prostoru za opěradly zadních sedadel. |