Diskuze
VIDEO: Sací bagr pomáhal vyprostit dělníky v Praze, vyluxuje i cihly
Děkujeme za pochopení.
J63a69n 58M77a34c32e53k
Jak je zajištěna bezpečnost, aby to někomu nenasálo ruku nebo nohu?
O27n96d26ř25e70j 29Č89a78p18k94a
S tím zubatým koncem si bude muset dělník dávat bacha, stejně jako kdyby měl v ruce třeba sbíječku nebo jezdil s takovým tím dálkově řízeným válcem (a většinou je na tom dálkovém ovládání pojistka, jak ho pustí z ruky, všechno se vypne). Jinak píšou že to nasaje věci tak do 20 kilo, takže by to při hledání zasypaného chlapa (kde se nejspíš bude používat konec hadice bez ostrých hran) mělo způsobit tak maximálně pár modřin navíc, než to obsluha vypne. Určitě bezpečnější, než tam hrabat s bobíkem nebo minibagrem.
P15a43v71e50l 39J24e53ř97á16b54e49k
Není třeba bagru, jen pořádné ženy, která v momentě vysaje účet.
J79i52ř97í 94J33á19n42s59k95ý
Jak sací bagr vyprošťuje dělníky? Sáním. ;-)
S30t32a79n29i72s86l74a89v 62K21r23e63j35c20a30r
Na principu vývěvy, jen v těchto případech musí být strojník profesionál a mít sehrané pomocníky. A to většina profesionálních hasičů strojníků jsou
V61í97t 40B34e55n15e79š
Nechci moc rejpat, ale vážně mají bagry odrůdy, jak je uvedeno v článku? Nebyl by vhodnější termín třeba "typ" ?
S27t76a14n47i53s27l29a46v 20K57r28e21j73c81a63r
Sací bagry je běžný název stroje a zařízení Na tom není nic neobvyklého Jinak sací říční bagry se desetiletí vyráběly i v Československu dokonce v Praze Libni pod Libenským mostem . Jediným odběratelem byl SSSR. Dnes si ČR podobná zařízení musí kupovat v zahraničí, protože nejsou vzdělanci jež by dokázali být konkurenceschopnými světu.
J49i63ř44í 93P41o84k54o42r76n42ý
Kdyby to bylo za slušné peníze, tak bych ho koupil na úklid dětských pokojů :-)
P35e78t17r 14J90a50n15d13a
Á, koukám, že u Pokorných mají stejný problém jako u Jandů :-)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...