Diskuze
Seat Arona je 84. SUV na českém trhu. Krásně jede, ale ničím nepřekvapí
Děkujeme za pochopení.
L74a43d43i69s59l71a12v 79K72a29l30o74u64s
Nechci SUV, přesto ho všichni výrobci chrlí, jak Baťa cvičky. Logicky vzato, SUV bude mít vyšší spotřebu, horší dynamiku, horší stabilitu, vyšší hmotnost, vyšší potřebu výkonu a kroutícího memntu, vyšší setrvačné síly, vyšší valivý odpor, vyšší odpor vzduchu , potřebu větších a dražších pneumatik a bude výrobně dražší a nákladnější na servis. Přesně proti plánům Brusselu a emisních limitů. Chápu lidi, kteří jej chtějí, Je v něm vyšší posaz, lepší přehled a pocit většího bezpečí a pohodlí. Bohužel na klasická auta výrobci jaksi pozapoměli a prakticky není z čeho vybírat.
P12e76t83r 53Č55e66r31m22á10k
Zas tak trafické to není, normálních aut v klasických třídách se vyrábí pořád většina trhu.
K55a12r71e75l 69V53a35c90h68u20t
Autíčko za 630 tisíc, když Renault vyrábí podobného "pinďu" (Clio), které si ale cení na 240 tisíc? ... Proboha PROČ kupovat takové předražené nafouklé broučky, když mnohem levnější auta vám poskytnou mnohem lepší zábavu???
Š10i91m56o25n 79M77a10r24t96y63n37e23k
Trošku to motáte. Clio není srovnatelné. Srovnatelný Captur, který v podobné motorizaci a výbavě vyjde také kolem 600 tis.
V19l87a93d58i72s76l89a51v 37B94u57r19y54š61e13k
samozřejmě že při 40 otáčkách motoru budete pochybovat, že máte pod kapotou 150 koní, ony tam totiž ani nejsou a být nemůžou, udávaný maximální výkon totiž není při 2500 otáčkách, ale maximální celkově, takže ten motor je chopen vyvinout tenhle výkon možná tak při 4500 otáčkách a si ještě vyšších, tedy 75ti, 75x 0,25 kN x 6,28 může být těch nějakých 110 kW a při 40 otáčkách je výkon maximální 40 x 0,25 x 6,28, tedy 63 kW, pak samozřejmě řidič pochybuje o tom, že má při 2500 otáčkách 110 kW, když jich mi k dispozici jen 62, ti novináři dělají z lidí strašný blbce
P46e42t43r 14Č12e82r81m15á90k
To je důsledek propagandy downsizingu, kdy se záměrně zvýrazňují především maximálmí hodnoty těch veličin, bez ohledu na průběh a především zcela bez ohledu na jeho dosažitelnosti což je přitom fatální.
M24i70l15a52n 18N92ě89m54e35c
"SUV" místo kombi - větší a přitom menší. Dnešní klasika, holt móda je móda :)
V22l89a51d62i59s64l51a38v 33B79u37r44y74š36e79k
móda, móda, pořád jen móda, dnešní lidi všichni nepotřebují vozit v autě kozu ke kozlovi v kufru, takže i ta auta se přizpůsobují jejich potřebám, samozřejmě pro člověka, který převáží spoustu věcí které si nemůže koupit, do Chorvatska stan, pivi, jídlo, člun, tohle auto neni, rozhodně to není o módě, ale o tom, co lidem vyhovuje
M63i44r67e92k 55G53a92j74e96r
A neni to tedy spise crossover nez SUV, kdyz ani nenabizi pohon vsech kol?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!