Diskuze
Seat Arona je 84. SUV na českém trhu. Krásně jede, ale ničím nepřekvapí
Děkujeme za pochopení.
L64a79d45i89s77l23a39v 45K54a94l48o56u86s
Nechci SUV, přesto ho všichni výrobci chrlí, jak Baťa cvičky. Logicky vzato, SUV bude mít vyšší spotřebu, horší dynamiku, horší stabilitu, vyšší hmotnost, vyšší potřebu výkonu a kroutícího memntu, vyšší setrvačné síly, vyšší valivý odpor, vyšší odpor vzduchu , potřebu větších a dražších pneumatik a bude výrobně dražší a nákladnější na servis. Přesně proti plánům Brusselu a emisních limitů. Chápu lidi, kteří jej chtějí, Je v něm vyšší posaz, lepší přehled a pocit většího bezpečí a pohodlí. Bohužel na klasická auta výrobci jaksi pozapoměli a prakticky není z čeho vybírat.
P40e73t69r 16Č94e20r72m94á42k
Zas tak trafické to není, normálních aut v klasických třídách se vyrábí pořád většina trhu.
K50a69r50e87l 55V29a17c53h81u86t
Autíčko za 630 tisíc, když Renault vyrábí podobného "pinďu" (Clio), které si ale cení na 240 tisíc? ... Proboha PROČ kupovat takové předražené nafouklé broučky, když mnohem levnější auta vám poskytnou mnohem lepší zábavu???
Š52i65m55o23n 39M80a45r98t21y35n67e28k
Trošku to motáte. Clio není srovnatelné. Srovnatelný Captur, který v podobné motorizaci a výbavě vyjde také kolem 600 tis.
V28l16a80d43i46s59l83a13v 74B20u31r39y74š49e88k
samozřejmě že při 40 otáčkách motoru budete pochybovat, že máte pod kapotou 150 koní, ony tam totiž ani nejsou a být nemůžou, udávaný maximální výkon totiž není při 2500 otáčkách, ale maximální celkově, takže ten motor je chopen vyvinout tenhle výkon možná tak při 4500 otáčkách a si ještě vyšších, tedy 75ti, 75x 0,25 kN x 6,28 může být těch nějakých 110 kW a při 40 otáčkách je výkon maximální 40 x 0,25 x 6,28, tedy 63 kW, pak samozřejmě řidič pochybuje o tom, že má při 2500 otáčkách 110 kW, když jich mi k dispozici jen 62, ti novináři dělají z lidí strašný blbce
P67e20t38r 10Č22e61r65m43á74k
To je důsledek propagandy downsizingu, kdy se záměrně zvýrazňují především maximálmí hodnoty těch veličin, bez ohledu na průběh a především zcela bez ohledu na jeho dosažitelnosti což je přitom fatální.
M28i55l76a23n 74N72ě83m17e81c
"SUV" místo kombi - větší a přitom menší. Dnešní klasika, holt móda je móda :)
V50l32a81d74i85s69l93a97v 82B25u42r43y25š47e89k
móda, móda, pořád jen móda, dnešní lidi všichni nepotřebují vozit v autě kozu ke kozlovi v kufru, takže i ta auta se přizpůsobují jejich potřebám, samozřejmě pro člověka, který převáží spoustu věcí které si nemůže koupit, do Chorvatska stan, pivi, jídlo, člun, tohle auto neni, rozhodně to není o módě, ale o tom, co lidem vyhovuje
M76i87r81e34k 55G65a62j71e15r
A neni to tedy spise crossover nez SUV, kdyz ani nenabizi pohon vsech kol?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej bytu 2+kk s lodžií a parkovacím stáním Třeboň
Veslařská, Třeboň - Třeboň II, okres Jindřichův Hradec
4 800 000 Kč