Diskuze
Základní Ateca není loudavá, litrový tříválec je důstojný základ
Děkujeme za pochopení.
A64l11e95š 49B60a28l52o25u92n
Pár postřehu k diskuzi - máme služební YETI +,2 TSI 77 kW. Ani největší idiot z našeho týmu s ním za 12 litrů nejel. Je pravdou, že jet za 6 litrů chce trochu rozumu a defenzivní jízdy, ale ani při 150 km rychlosti na německé dálnici nebere víc nez 8,5 litru. Downsizing je možná pro někoho slepá cesta, ale to byl louče také a až nastane blackout, bude někdo za louče rád. Nová generace motorů pracuje na Atkinsonově principu. Nebudu tu házet perly sviním - ať si každý načte, o co jde. Takže i ten dvoulitr nakonec jede na dva válce a ani to nikdo nepozná, pokud předhlédne na displeji logo ECO. A to už dnes paltí od 1,4 litru benzinového turba výše. A atmosféra to dostane co nevidět. Takže nakonec sice budete, vy zastánci velkých kubatur mít své x-litry, co ale pojedou v mnoha situacích stejně jako dvouválec..., pokud nestojíte na plynu, dokud máte něco v nádrži. Takže...?
L61a20d46i29s50l87a24v 98K50a44l22o39u71s
0.6 L triturbo jednoválec s osmi vyvažovacími hřídeli by byl lepší.Motor musí stále pořádně vřískat,jinak by měl špatné emise.
J77i48ř52í 52S68c22h82w76a31c27h
turbomor "vříská" mnohem méně, než na stejný výkon o 500-1000 otáček výše vytočená odpovídající atmosféra.....
M63i57r89o50s74l50a87v 50V92y42k34o49u26p12i57l
Pan Lojík (nejvíc doporučovaný příspěvek) je zastáncem tzv. staré školy, která nepřipouští další vývoj motorů a jediný ideál je 1,9 TDI případně parní stroj.
Předpokládám, že i telefon má polní, protože zmenšováním do dnešních rozměrů ztratily tyto přístroje patřičný výkon a není nad pořádnou 10 kg. mašinu
P53e40t81r 95Č19e74r92m89á18k
To jste si nějak špatně přeložil, nic takového (ani naznačujícího) v tom příspěvku není Vývoj motoru je pochopitelně základ, ale to co je zrovna na tomhle motoru alespoň trochu inovativní se skoro nikde nepíše, a naopak se za vývoj považuje samotný princip downsizingu, což je nesmysl na kterém není inovativního nic, jen slepá větev vývoje.
K21a74r98e55l 80M77a42z25a11č
Nevím, jak tento motůrek ale vlastní zkušenost s 1.2 TSI v Yettim v automatu po městě a v zimě - spotřeba 12,5 litru. Dvoulitr atmosféra mi žere 9.
J40i34ř58í 74S93c33h87w77a77c63h
Zcela evidentně se jedna o různé kategorie aut provozované za poměrně odlisnych podminek. A takove srovnani je mimo mísu.
M37i32r50o94s25l81a11v 80V22y51k70o66u81p78i63l
V naší republice jezdijó fšici zásadně v 1,9 Tdí bez filtra pevnéch částic a nic jinýho taky neuznávajó, teda kromě traktoru a Hummeru.
Fšecko vostatní só šicí stroje, jak řiká tady vodborník pan Lojík, automobilové expert
M63a90r34e24k 24J27a29n81e16č12k84a
Čekačka na tohle 1 rok? Vždyť je tolik lepších aut. Pokud auto doslova na "škrábání se k chalupě", tak je Duster mnohem lepší volba v poměru cena vs. výkon.
P24e21t53r 42T88. 34D14v39o97ř76á61k
No a pokud zase někdo chce auto, které se mu bude líbit a ve kterém se nebude stydět, tak bude zase lepší ta Ateca.
J59i26n72d52ř78i21c28h 43L92u64k24e71š
Když jsem pod dva příspěvky o maminkovském ježdění do školek a popojíždění po městě napsal, že tenhle přímovstřikový, turbem dopovaný tříválec dělá NOx a saze podobně jako diesel, který tady denně pranýřují a v podobném provozu v centru měst jste s TDI téměř vrah, tak mně to smazali...
J13i17ř35í 77S95c10h94w77a36c64h
přímovstřikové benzíny nedělají NOx podobně jako diesel a ani množství sazí není stejné.
J55i55n37d46ř73i49c84h 64L23u86k39e30š
To je hezké jak je tu každý den o smrti dieselů, o tom jak zabíjí, jak jich mají statisíce vykuchaný filtr, jaký strašák je EGR, DPF,. A na druhou stranu nám tu chválí oturbený přímovstřikový tříválec v takové krabici (mimochodem na NOx a saze taky žádná sláva). Není to blázinec?
J97i53ř75í 12S93c82h50w92a58c96h
není to blázinec. Emisní limity pro NOx jsou od Euro 3 pro benzíny mnohem přísnější a vždy je plnili bez problémů (oproti dieselům)
P39e80t98r 35N43o97v80o83t76n93ý
Do motorky by ten motor byl asi dobrej...
J69i27ř25í 41S46c78h58w38a51c36h
když stačí na velký auto, tak samozřejmě utáhne i motorku.....
R42a81d51e36k 33Ž29i96ž11k94a
je to zakladni motorizace a za takovy vykon se drive nestydela kdejaka 1.6-1.8 a jak se vesele jezdilo.Kdo chce jezdit rocne 50tis tak je jasne,ze si vybere jinou motorizaci.Proste zaklad vic nez dobry.
P71e95t57r 54Č17e91r50m58á30k
Nejde ani tak výkon (resp. jeho maximální hodnotu) jako o konfiguraci z které je dolován. Ale u auta této velikosti se to jako ten minimální základ dá akceptovat, většinu času to stjeně stráví poloprázdný v městkých hrkačkách a kdo bude chtít univezrálnější použití tak si stejně musí skončit u větší kubatury protože i výbava a možnosti konfigurace jsou tak nastavené.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej stavební parcely 791 m2, Štěchovice, Praha - západ
Hlavní, Štěchovice, okres Praha-západ
4 390 000 Kč