Diskuze
Pravěk vs. moderna: první a poslední ibiza ukazují, jak moc se auta mění
Děkujeme za pochopení.
P56a28v46e93l 28R40y28b59e50c35k45y
teprve loni jsem dal moji Ibizu na vrakoviště.....nejlepší auto co jsem měl. Sice nešly stáhnout okýnka, občas nešel ventilátor ale jinak kromě tří výměn brzdových desek a dvakrát výfuk objela Evropu křížem krážem....taK PROČ NE TU NOVOU?
T92o15m25á39š 82V69a14l34d21e51r
Zase takový rozdíl to není. Snižování emisí a spotřeby, zvyšování bezpečnosti jsou jen malinké krůčky ve srovnání s potenciálem, který doprava a konstrukce dopravních prostředků nabízí . I v letectví je rozdíl markantnější. Podívejte se kam vykročila výpočetní technika a jak je uprděný automobilový průmysl. Vždyť ani automobilový průmysl není schopný implementovat nejmodernější výpočetní techniku do svých modelů. Možná se to změní v zavádění autonomní dopravou. Kdyby všichni nebyli tak konzervativní, jezdíme úplně jinými dopravními prostředky. Ale právě myšlení obyčejných lidí a marketingu zde brzdí rozvoj.
K48a40r79e26l 43M87a57z47a66č
Hm, zrovna Seat je křáp (měl jsem dva), ale jinak, dřív byly auta prostě lepší. Rozhodně stará ibiza má alespoň koule. Impotentní produkce VW má ale horší podobu ve škodovkách.
J35a12k94u24b 19S47ú92k45e81n38í93k
V designu zastávám postoj, že méně je více. Dnešní auta obecně vypadají jako by už bourala. Seaty přitom patří k těm hezčím...
Z38d44e85n31ě75k 53W86e81r81n44h14a76r32t
Displej s dotykovým ovládáním je do auta nejblbější možný systém. Klasický čudlík se dá okamžitě nahmatat poslepu a je cítit, že sepnul nebo se otočil. Na dotykový displej se musí řidič dívat a nemá hmatovou odezvu, co vlastně dělá, dotkne se vedle a místo rádia najednou přenastavuje navigaci. Na změnu teploty a otáček klimatizace nebo utlumení rádia a přeladění stanice, případně další podobné časté úkony, by se neměl řidič vůbec dívat, to má dělat automaticky a po hmatu.
M87a60r11e26k 62R76ů96ž43i44č79k23a
Vzhledem k diskusi bych redakci navrhl článek a anketu, čím kdo jezdí. Kdyby nic, tak bude legrace v ohlasech.
V40á74c68l22a29v 19K94o92v94á66ř
Seat Ibiza St 4 generace - proč?
M22i30c34h71a68l 31T85r90i28s29k61a
Zlata 80. leta. Kazda znacka/auto bylo jine, dnes zezadu nerozeznam Kia od Maserati. Vsechny znacky az na par vyjimek sekaji stejny robocop design. Ani ty supersporty nijak nevynikaji. Jezdim Fordem z r. 1966 a nemenil bych.
V95l94a98d16i18m41í84r 36K25r51á68l
Obě jsou vevnitř stejně hnusný, akorát ta nová tam má připláclej tablet aby řidič furt nečumněl na silnici
P67e16t59r 27S15p42a58t31z58i87e71r98e38r
tak a teď si upřímně odpovězme...když v tom stavu v jakým je první generce na fotkách by měl ibizu....odvede stejnou práci jako ta poslední? řekl bych že určitě. Už mě napadla taková otázka pro anketu. Proč si lidé kupují nová auta? 1) jejich staré je nabourané nebo nerentabilní z hlediska nákladů na opravu, nebo nelze opravit. 2) neví co s penězma (což v případě firem by bylo smysluplnější je dát do platů zaměstnanců a v případě lidí na nová auta má málokdo). 3) nejtěžší přiznání pro sebe samotné - honím si své ego a musím všem kolem ukázat že mám i na něco nového. Protože jinak jestli auto slouží dobře a bez významných závad, tak přeci jinak není důvod koupovat nové. Vím..není mi nic do toho za co kdo utrácí peníze....ale tak mě to prostě zajímá...
L56u48k59á33š 23Z95á85v86o34d59s44k48ý
budu v těch důvodech pokračovat, ano?
4) násobně lepší bezpečnost vozidla
5) mnohem menší spotřeba a provozní náklady obecně
6) minimální náklady na opravy
7) minimální šance, že mě někde nechá ve štychu
6) pohodlnější jízda
Š42t53ě84p69á69n 32V38a28n84ě67k
Buď jsem starej a nebo jsou ty nový auta fakt škaredý. A nebo oboje!
O55d63s46t76r57a29n69ě84n96ý 45U12ž22i95v15a78t32e94l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 1+1, 44 m2, Praha, ul. Jihovýchodní II
Jihovýchodní II, Praha 4 - Záběhlice
11 000 Kč/měsíc