Diskuze
Pravěk vs. moderna: první a poslední ibiza ukazují, jak moc se auta mění
Děkujeme za pochopení.
P42a30v38e59l 15R76y47b58e79c16k53y
teprve loni jsem dal moji Ibizu na vrakoviště.....nejlepší auto co jsem měl. Sice nešly stáhnout okýnka, občas nešel ventilátor ale jinak kromě tří výměn brzdových desek a dvakrát výfuk objela Evropu křížem krážem....taK PROČ NE TU NOVOU?
T40o97m86á98š 91V12a72l80d16e68r
Zase takový rozdíl to není. Snižování emisí a spotřeby, zvyšování bezpečnosti jsou jen malinké krůčky ve srovnání s potenciálem, který doprava a konstrukce dopravních prostředků nabízí . I v letectví je rozdíl markantnější. Podívejte se kam vykročila výpočetní technika a jak je uprděný automobilový průmysl. Vždyť ani automobilový průmysl není schopný implementovat nejmodernější výpočetní techniku do svých modelů. Možná se to změní v zavádění autonomní dopravou. Kdyby všichni nebyli tak konzervativní, jezdíme úplně jinými dopravními prostředky. Ale právě myšlení obyčejných lidí a marketingu zde brzdí rozvoj.
K73a68r90e28l 22M81a85z73a62č
Hm, zrovna Seat je křáp (měl jsem dva), ale jinak, dřív byly auta prostě lepší. Rozhodně stará ibiza má alespoň koule. Impotentní produkce VW má ale horší podobu ve škodovkách.
J66a34k65u58b 78S48ú61k80e54n30í31k
V designu zastávám postoj, že méně je více. Dnešní auta obecně vypadají jako by už bourala. Seaty přitom patří k těm hezčím...
Z44d35e96n84ě81k 10W64e37r64n61h15a66r48t
Displej s dotykovým ovládáním je do auta nejblbější možný systém. Klasický čudlík se dá okamžitě nahmatat poslepu a je cítit, že sepnul nebo se otočil. Na dotykový displej se musí řidič dívat a nemá hmatovou odezvu, co vlastně dělá, dotkne se vedle a místo rádia najednou přenastavuje navigaci. Na změnu teploty a otáček klimatizace nebo utlumení rádia a přeladění stanice, případně další podobné časté úkony, by se neměl řidič vůbec dívat, to má dělat automaticky a po hmatu.
M64a90r23e58k 35R76ů93ž41i89č73k73a
Vzhledem k diskusi bych redakci navrhl článek a anketu, čím kdo jezdí. Kdyby nic, tak bude legrace v ohlasech.
M38i42c93h42a39l 81T31r46i97s14k29a
Zlata 80. leta. Kazda znacka/auto bylo jine, dnes zezadu nerozeznam Kia od Maserati. Vsechny znacky az na par vyjimek sekaji stejny robocop design. Ani ty supersporty nijak nevynikaji. Jezdim Fordem z r. 1966 a nemenil bych.
V23l57a47d32i28m53í37r 32K53r61á32l
Obě jsou vevnitř stejně hnusný, akorát ta nová tam má připláclej tablet aby řidič furt nečumněl na silnici
P64e41t86r 11S25p63a10t66z23i30e35r57e29r
tak a teď si upřímně odpovězme...když v tom stavu v jakým je první generce na fotkách by měl ibizu....odvede stejnou práci jako ta poslední? řekl bych že určitě. Už mě napadla taková otázka pro anketu. Proč si lidé kupují nová auta? 1) jejich staré je nabourané nebo nerentabilní z hlediska nákladů na opravu, nebo nelze opravit. 2) neví co s penězma (což v případě firem by bylo smysluplnější je dát do platů zaměstnanců a v případě lidí na nová auta má málokdo). 3) nejtěžší přiznání pro sebe samotné - honím si své ego a musím všem kolem ukázat že mám i na něco nového. Protože jinak jestli auto slouží dobře a bez významných závad, tak přeci jinak není důvod koupovat nové. Vím..není mi nic do toho za co kdo utrácí peníze....ale tak mě to prostě zajímá...
L25u94k94á71š 94Z90á69v53o31d40s97k15ý
budu v těch důvodech pokračovat, ano?
4) násobně lepší bezpečnost vozidla
5) mnohem menší spotřeba a provozní náklady obecně
6) minimální náklady na opravy
7) minimální šance, že mě někde nechá ve štychu
6) pohodlnější jízda
Š73t77ě42p93á26n 94V84a80n70ě77k
Buď jsem starej a nebo jsou ty nový auta fakt škaredý. A nebo oboje!
O96d93s30t30r43a13n61ě84n88ý 87U98ž28i16v33a58t64e36l
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!