Diskuze
Elektrifikace a robořízení jsou pro Seat drahé. Nasazuje kyberasistentku
Děkujeme za pochopení.
V19í72t23ě87z47s34l44a54v 43S25c78h91m74i97t39t
Tak přejme Seatu, ať jej kvůli Katalánsku nepotká to, co Zastavu kvůli Kosovu.
J49i64ř20í 52S53c78h14w82a67c50h
takže v jednom z dalších dílů BBT si Kuutrapálí pořídí Seata, dá Siri kopačky a začne dobývat Alexu....
M28i26r65o74s24l21a98v 52U26r30b11a55n
Asistentku ? Tak to uz se tesim, jak jeden tyden do mesice s tim bude radost jezdit a domlouvat se hlasem
P22a79v30e24l 22K40o49v97a68n76d83a
nevim, ale podle takovych kravin vybírat pak auto. Kdyby motor vydržel a málo žral... bych více ocenil.
J88a95n 41B53a36m86b61u66c94h
Seatu by neuškodilo pustit do interiéru trochu emocí:D Při pohled na interiér atecy začínám blahořečit design nového dusteru a je to škoda. Poměr cena/výkon je u atecy a leonu skvělá.
Kyberasistence a propojení automobilů je hezká věc ale v realitě ČR úplně zbytečná při tom našem 15km dojíždění do práce a 1x/2x dovolená v Chorvatsku:D
J72a84n 28J78a70n61e42č39e28k
Zdá se, že se u dnešních aut za úplně nejvíc nejdůležitější vlastnost považuje "konektivita", což tak nějak vůbec nedokážu ocenit...
J60o40s61e94f 27Š85o25l51t46e51s
Jasně, že je to pro automobilky drahé. Dovedete si představit, co to pro ně představuje? To kompletní překopání dodavatelského řetězce z hlediska motorů a převodovek, to je prostě brutus. A navíc, kdo jim dodá baterky? Když se podíváte na výrobní kapacity baterií, dojde vám, že ani VW nezačne v roce 2020 masově vyrábět elektromobily, protože prostě ty baterky nebudou mít kde koupit. Ani LG chem, který je největším dodavatelem do automotive to masově nezvládne, vždyť má problémy uspokojit 150000 relativně malých (s malou baterií) elektromobilů ročně!
M19a42r93e64k 94M61a66l42ý
Takže do budoucna bude baterek do EV nedostatek? Hm... to se pak těžko věří tomu, že jejich cena bude klesat, jak někteří prorokují.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej pozemku 1534 m2 v Liberci, ul. U Lesíčka
U Lesíčka, Liberec
3 890 000 Kč