Diskuze
Elektrifikace a robořízení jsou pro Seat drahé. Nasazuje kyberasistentku
Děkujeme za pochopení.
V19í72t23ě87z47s34l44a54v 43S25c78h91m74i97t39t
Tak přejme Seatu, ať jej kvůli Katalánsku nepotká to, co Zastavu kvůli Kosovu.
J49i64ř20í 52S53c78h14w82a67c50h
takže v jednom z dalších dílů BBT si Kuutrapálí pořídí Seata, dá Siri kopačky a začne dobývat Alexu....
M28i26r65o74s24l21a98v 52U26r30b11a55n
Asistentku ? Tak to uz se tesim, jak jeden tyden do mesice s tim bude radost jezdit a domlouvat se hlasem
P22a79v30e24l 22K40o49v97a68n76d83a
nevim, ale podle takovych kravin vybírat pak auto. Kdyby motor vydržel a málo žral... bych více ocenil.
J88a95n 41B53a36m86b61u66c94h
Seatu by neuškodilo pustit do interiéru trochu emocí:D Při pohled na interiér atecy začínám blahořečit design nového dusteru a je to škoda. Poměr cena/výkon je u atecy a leonu skvělá.
Kyberasistence a propojení automobilů je hezká věc ale v realitě ČR úplně zbytečná při tom našem 15km dojíždění do práce a 1x/2x dovolená v Chorvatsku:D
J72a84n 28J78a70n61e42č39e28k
Zdá se, že se u dnešních aut za úplně nejvíc nejdůležitější vlastnost považuje "konektivita", což tak nějak vůbec nedokážu ocenit...
J60o40s61e94f 27Š85o25l51t46e51s
Jasně, že je to pro automobilky drahé. Dovedete si představit, co to pro ně představuje? To kompletní překopání dodavatelského řetězce z hlediska motorů a převodovek, to je prostě brutus. A navíc, kdo jim dodá baterky? Když se podíváte na výrobní kapacity baterií, dojde vám, že ani VW nezačne v roce 2020 masově vyrábět elektromobily, protože prostě ty baterky nebudou mít kde koupit. Ani LG chem, který je největším dodavatelem do automotive to masově nezvládne, vždyť má problémy uspokojit 150000 relativně malých (s malou baterií) elektromobilů ročně!
M19a42r93e64k 94M61a66l42ý
Takže do budoucna bude baterek do EV nedostatek? Hm... to se pak těžko věří tomu, že jejich cena bude klesat, jak někteří prorokují.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Prodej bytu o dispozici 2+1, 60 m2 ulice Jabloňová, Žatec
Jabloňová, Žatec, okres Louny
2 090 000 Kč