Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Seat Tribu: Z jakého jsi kmene?

aktualizováno 
Tribu znamená v románských jazycích kmen. Právě mezi kočovné kmeny toulající se přírodou může vyrazit nový koncept španělské automobilky. Překvapení Seatu pro Frankfurt je totiž tak trochu SUVčko.

Seat Tribu | foto: Seat

Kmen španělských čtyřkolých bojovníků se žhavými srdci ukrytými v bachratých tělech zdobených vlnkami si donekonečna opakuje mantru "auto emoción". Nejnovější bojovník - prozatím je u kmene jen na zkoušku - si oblékl žlutooranžový dres a vyráží lovit pozornost do Německa.

Moc o emocích ale už seaty nejsou, tedy alespoň na pohled. Nebýt povedeného agresivního leona, dala by se modelová řada této španělské značky v područí Volkswagenu označit spíše za barokně dodávkovitou.

V úterý 11. září se ve Frankfurtu představí koncept, který má naznačit, kam se vydá Seat příště. Tribu koncept vyrazí z nákupů s velkoprostorovou karoserií rovnou do přírody.

Že se Španělé chystají do kategorie SUV naznačila už Altea Freetrack. Tribu se veze na módní vlně, kterou budou ve Frankfurtu na autosalonu přiživovat koncepty Ford Kuga a Mitsubishi Concept-cX. Pokud máme hledat funkční jezdící předobraz, je to třeba Nissan Qashqai.

Technici Seatu postavili nový koncept na základech VW Tiguan, který si ve Frankfurtu odbyde světovou premiéru, má tedy poháněná všechna kola systémem Haldex s mezinápravovou spojkou připojující pohon zadní nápravy.

Žádná čísla, žádné informace
Nic bližšího se o novém konceptu neví. Nový kmen seatů ("tribu" znamená španělsky kmen, rod, čeleď...) by z něho mohl vycházet. Spekuluje se o tom, že nějak takhle by mohla vypadat i nová ibiza připravovaná na příští rok.

Tvary, navržené bývalým designérem Lamborghini Lucem Donckerwolkem, konečně opouštějí velkoprostorovou bachratost a jsou hranatější a agresivnější

Český milovník aut povzdychne při pohledu na záď, prosklenou zadní stěnu přivezl před lety koncept roomster, jak to nakonec dopadlo víme všichni...

Seat Tribu

Seat Tribu

Autor:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.