Diskuze
Vyvinout sedadlo je věda, musí podržet mrňouse i obra
Děkujeme za pochopení.
P25a13v70e20l 75Š13e17d68l60b28a44u12e49r
Včera jsem najel pouhých 86 km s náhradním autem, s novou Fabií Combi, protože se jednomu hochovi podařilo zastavit o přední kolo a bok "mého" firemního, pohodlného Fiatu s odpruženým sedadlem. Mám 2 metry a můžu říct, že Fabia je naprosto nepohodlné auto. I když má výškově nastavitelné sedadlo, poloha se nedá nastavit tak, aby mě po 10 km nebolela záda a to s nimi vůbec potíže nemívám. Totéž se mně stalo v Rapidu. Mít Škodu nastálo by bylo o zdraví. Docela smutná zkušenost. Pro mě Škoda peněz.
M77a21r22t46i82n 38P30l73z55á37k
A jiným zase škodovácké sedačky vyhovují...
M27i59r93e72k 75G81a18j69e51r
Sedadla v mazdach jsou dobra, ale nejak ti vyvojari zapomeli nebo nestihli take venovat pozornost operce hlavy. Ta je napevno prilis naklonena dopredu, takze ridic nemuze mit oprenu horní část páteře v oblasti lopatek (coz je v rozporu s tvrzenim v clanku). Asi proto take na obrazku v clanku je operka hlavy uplne vymazana. Jedina poloha, kdy se lze dobre oprit, je sklonenim sedadla hodne dozadu. Zvyknul jsem si na takovou polohu, ale neni pro kazdeho. Konkretne se moje zkusenost tyka modelu CX-5.
V83e33r19o65n79i44k34a 64E21x77n45e12r22o11v62á
Pak že evoluce je slepá, už před statisíci lety formovala člověka pro jízdu v autě
J27i35ř86í 88S43m76a60z60a69l
Tak už by mohl někdo skočit do Hnujdaje a vysvětlit jim že sedačka má být pohodlná a ne že po 100 km nemůžu z auta ani vystoupit. A to bohužel je problem napříč všemi modely.
J74a52k59u81b 39S40e86k51e58r91a
Narozdil od jisteho mainstreamu maji H dostatecne dlouhy sedak a pri rizeni nemam otlacene leve koleno od stredoveho tunelu...
J27a25r68o55s41l12a57v 73K19o95r19u35b
Ako som si vela krat vsimol mnoho vodicov ani nevie ako sa ma spravne sediet, sedacky niesu az taky problem ako samotny sediaci, operadlo pomaly na lezato a chrbtica ohnuta ako luk hlavne ze som frajeeer
P15a57v40e54l 49J93e28ř35á74b33e71k
Nejde ani tak o tu prohlou páteř, ale o správně nasazenou čepici s kšiltem dozadu či do strany.
Když by seděl způsobně, tak by tu kšiltovku nikdo neviděl a nebyl by IN.
Takže zalehnout za volant "velí" doba.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Škoda Spartak vyjela na Prvního máje. Štramák vyžaduje zkušeného řidiče
Jeden dodatečně montovaný stěrač se snaží, seč může, dva původní to vzdaly po patnácti minutách....
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Chrám luxusu v novém. Prošmejdili jsme nový Rolls-Royce Cullinan
Exkluzivně Rolls-Royce vzdal krátce po premiéře svého dnes zdaleka nejprodávnějšího modelu snahu naučit...