Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sedanokupé Audi A5: první oficiální obrázek

  14:23aktualizováno  14:23
Ladné čtyřdveřové kupé dojede do Ženevy z Ingolstadtu začátkem března. Automobilka čtyř kruhů ale už spustila na internetu kampaň, která má automobilový svět na "Á-pětku" přichystat.

Audi A5 | foto: Repro iDNES.cz

4,7 metrové kupé odveze čtyři cestující, každý poleze dovnitř vlastními dveřmi. Proporcemi by se A5 měla blížit studii Nuvolari z Ženevy 2003. Za dva roky by měla přijít otevřená verze CC s plechovou skládací střechou.

Chybět nebudou dvojspojkové automaty DSG, magnetické tlumiče pérování schopné měnit charakteristiku tlumení, a samozřejmě ani pohon všech kol Quattro.

Auto, které se svými nemalými rozměry bude vcelku těžko hledat přímé konkurenty, budou pohánět známé motory z produkce koncernu VW. Nejslabší benzinový agregát 1,8T nabídne výkon 125, další v pořadí bude dvoulitrové TFSIčko  ve dvou výkonových verzích. Pro "předokolku" nabídne 177 koní, verze s pohonem všech kol jich bude mít 211.

Varianty s šestiválcovým 3,2 litrem budou mít výkon od 255 do 265 koní, nejvyšší kroutící moment má dosahovat 330 Nm.

Oblíbená TDIčka budou mít čtyři a šesti válců. Čtyřválcový dvoulitr bude mít výkon od 140 do 170 koní a 350 Nm. Šestiválec bude reprezentovat 2,7 a třílitr. Menší se 170 - 190 koňmi, silnější s 238 koňskými silami.

Vrcholnou verzi S5 by mělo rozpohybovávat osm válců 4,2 litru, které vyvinou 353 koní. Na rok 2009 se podle Auto Bildu chystá verze RS5.

Na oficiálních stránkách Audi A5 mohou návštěvníci po registraci vyhrát jeden z 555 modelů v měřítku 1:43. Premiéra originálu je naplánována na 6. března 2007.

Obrázek

AUDI NUVOLARI (koncept, Ženeva 2003)

Autoři: ,




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.