Diskuze

Sedět správně za volantem vám může zachránit život. I airbagy ubližují

Špatné sezení za volantem vás může stát život. Nastavení pracoviště řidiče je potřeba věnovat velkou pozornost, zejména máte-li netypickou postavu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wolf 2

7. 12. 2010 16:03
A co ruce?

Já vždycky přemýšlím, co se stane rukám v případě vystřelení airbagu. Obzvlášť, když držím volant jen levou rukou v pozici "12 hodin" (Ano, vím, že se to nemá).

V případě správného držení ruce odletí do stran?

0 0
možnosti

josnow

9. 12. 2010 10:04
Re: A co ruce?

Ruce jdou dopředu, dochází ke zlomeninám nebo pohmožděninám kloubů prstů a zápěstí. Nic strašného.

0 0
možnosti

tygr.karlos

7. 12. 2010 15:12
...

To jsou takový ty typy, co leští břichem volant, jinak by na něj už nedosáhly ;-D Ta událost je samozřejmě nešťastná a rozhodně souhlasím s tím, aby automobilky testovaly vhodnost posazu a funkčnost bezpečnostních prvků i na nestandardních postavách. Sám jsem těžší než zmíněná paní, ale taky měřím dva metry, takže kvůli nohám musím sedět kilometr od volantu, pokud se teda vůbec vejdu... ani to není zrovna příjemný a těžko říct, co by na to řekli experti na bezpečnost.

0 0
možnosti

HrubesaMares

8. 12. 2010 11:05
Re: ...

tyhle veci muzou ochranit vetsinu, ale nikdy ne vsechny. Holt dalsi vyznam rceni Tloustka zabiji ;-)

0 0
možnosti

honza-v

6. 12. 2010 21:54
Sílu airbagu

nepodceňuju,proto mi nesmí do auta!!!!!!

0 0
možnosti

pindlik

6. 12. 2010 21:14
to video

je nářez. Že má airbag sílu člověk takňák tuší, ale když vidí todle...8-o

0 0
možnosti

zmensvoubudoucnost

6. 12. 2010 18:56
nemaji to snadne

Jo nemaji to snadne ti obezni lide 8-o

0 0
možnosti

Egi90

6. 12. 2010 17:20
Fajn

jak může někdo žalovat automobilku za to, že se stala dopravní nehoda? Sorry, ale to auto není určeno k tomu, aby se s ním bouralo. A není spíš chybou řidičky, že měla nadváhu místo toho, že auto na to není stavěné?

0 0
možnosti

Kratter

6. 12. 2010 20:22
Re: Fajn

Naprosto s tebou souhlasím. Jako je mi líto, že umřela, ale jestliže byla tlustá a neumí si ani pořádně nastavit sedačku, tak ať se jako nezlobí, ale tohle se prostě stane a jako představit si ve 106ce 100 kilovou osobu, tak to musí přetejkat, se divim, že zavřela dveře.

0 0
možnosti

MerlinMagic

6. 12. 2010 17:00
Britové a Američani

vysoudí z jalové krávy tele Břichatá britka měla prostě smolíka.

0 0
možnosti

josnow

9. 12. 2010 10:07
Re: Britové a Američani

Zato češi vysoudí v českém bezprávném systému houby s octem. Tak nějak se nemohu zbavit dojmu, že černý petr je na časké straně.

0 0
možnosti

bufalo.blil

6. 12. 2010 15:05
řidička vectry zase

může pozůstalé žalovat, že musela odmašťovat celé auto

0 0
možnosti

Roxtydy

6. 12. 2010 13:45
Vozidlo

bylo prelozene sotva do nej nasedla. Tak ze porusila maximalni moznou sonsnost vozidla. Mela si poridit jeepa.

0 0
možnosti

quetak

6. 12. 2010 13:45
107 vs. Vectra

Už jen při porovnání těhle dvou aut je jasný, který z nich vyjde ze "souboje" jako vítěz... Nejmenší auto od Pežotu versus taková loď jako Vectra, to je jak postavit fábii proti superbu, jediný kdo za to může, je řidička sama, neměla pokoušet čelní střet. Až si dám čelňák s Tatrou a náhodou přežiju tak asi taky budu žalovat Ford, že moje mondeo je málo bezpečný...

0 0
možnosti

kajak v zakoně

6. 12. 2010 15:14
Re: 107 vs. Vectra

už jsi viděl crash test smarta..?;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...