Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda mění šéfa komunikace, bude to významný německý novinář

  15:30aktualizováno  15:30
Personální změny ve Škodě nekončí. Peik von Bestenbostel odchází do Volkswagenu a nahradí ho bývalý šéfredaktor jednoho z nejslavnějších německých automagazínů, Jens Katemann. Po odchodu šéfdesignéra Jozefa Kabaně se v Mladé Boleslavi budou muset vypořádat s další personální obměnou.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dosavadní šéf komunikace Peik von Bestenbostel po dlouhých sedmi letech u Škody míří k sesterskému Volkswagenu, kde bude zastávat stejnou pozici (nahradí Stefana Ohletze). Svoje „teplé“ místečko vymění za horkou židli. Bude se totiž muset vypořádat s nekončícím skandálem Dieselgate a také s neshodami, které panují mezi odbory a šéfem značky Herbertem Diessem. Von Bestenbostel před příchodem ke Škodě vedl komunikaci podniku celého koncernu VW, předtím pracoval u BMW a Siemensu.

Peik von Bestenbostel

Peik von Bestenbostel

Ze Škody měl von Bestenbostel podle informací iDNES.cz namířeno už předloni. Po vypuknutí aféry Dieselgate se měl stěhovat společně s bývalým šéfem Škody Winfriedem Vahlandem do Ameriky. Von Bestenbostel přišel do Škody v roce 2010 s Vahlandem a když se měl předseda představenstva české značky přesunout na místo šéfa amerického zastoupení koncernu VW, měl s ním jít také. Vahland si nakonec vše rozmyslel a koncern VW opustil (stále žije v Praze).

Nástupce Peika van Bestenbostela zatím oficiálně potvrzen nebyl. Německá média ale už mají jasno. Měl by jím být Jens Katemann. Ten byl od roku 2012 šéfredaktorem jednoho z nejvýznamnějších německých automobilových magazínů, čtrnáctideníku Auto motor und sport, vedl i redakci příbuzného časopisu a Auto Straßenverkher a v mateřském vydavatelství Motorpresse Stuttgart měl na starosti i další automobilové tituly.

Jens Katemann

Jens Katemann

S Auto motor und sportem byla spojena celá jeho předchozí kariéra, nastoupil do něj již v roce 2003 jako redaktor, poté vedl sekci magazínových a servisních témat. Jako jeden z předních evropských automobilových novinářů se dobře znal nejen s představiteli Škody, ale i dalších významných značek. V loňském roce mimo jiné absolvoval se Škodou 130 RS veteránskou rallye Sachsen Classic. Jeho spolujezdcem nebyl nikdo jiný než Peik von Bestenbostel.

Autoři: ,




Nejčtenější

Do konce války v roce 1945 bylo vyrobeno pouhých 630 vozidel známých pod...
Volkswagen vznikl před 80 lety, je největší automobilkou Evropy

Německá automobilová skupina Volkswagen, jejíž součástí je od roku 1991 i česká Škoda Auto, je dlouhodobě největší evropskou automobilkou. Jejímu založení před...  celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Yamaha N Max
Bella Roma ze sedla skútru. Na nákup tříkolkou, na rande s cigárkem

V rámci testů jednostopých samohybů se dají děla roztodivné skopičiny. Při zkoušení flotily městských strojů značky Yamaha v ulicích Říma jsme se tedy vžili do...  celý článek

Studie kupé BMW řady 8
Autofotka týdne: BMW 8 se vrací, je nadpozemsky krásné

BMW řady 8 bylo v devadesátých letech spíš propadákem, zároveň však patří k ikonickým modelům značky i celé jedné éry. V Itálii na prestižním srazu...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Soumrak dieselů přichází. V Evropě už jejich podíl klesl pod polovinu

Rok a půl po vypuknutí aféry Dieselgate výrazně klesá v Evropě zájem o naftové motory. Poprvé jejich podíl v nových registracích klesl pod 50 procent.   celý článek

crashtest
VIDEO: Unikátní crashtest rozbil Porsche 911 na cimprcampr

Oranžové porsche se rozjede v laboratoři proti deformovatelné překážce - inženýři německého autoklubu ADAC pracují na dalším ze svých crashtestů. Světla svítí,...  celý článek

Lotus 3-Eleven
Čínská automobilka Geely koupí značky Proton a Lotus

Čínský výrobce automobilů Zhejiang Geely Holding Group koupí 49,9 procenta akcií malajsijské automobilky Proton a 51 procent jejího dceřiného britského výrobce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.