Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda mění šéfa komunikace, bude to významný německý novinář

  15:30aktualizováno  15:30
Personální změny ve Škodě nekončí. Peik von Bestenbostel odchází do Volkswagenu a nahradí ho bývalý šéfredaktor jednoho z nejslavnějších německých automagazínů, Jens Katemann. Po odchodu šéfdesignéra Jozefa Kabaně se v Mladé Boleslavi budou muset vypořádat s další personální obměnou.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dosavadní šéf komunikace Peik von Bestenbostel po dlouhých sedmi letech u Škody míří k sesterskému Volkswagenu, kde bude zastávat stejnou pozici (nahradí Stefana Ohletze). Svoje „teplé“ místečko vymění za horkou židli. Bude se totiž muset vypořádat s nekončícím skandálem Dieselgate a také s neshodami, které panují mezi odbory a šéfem značky Herbertem Diessem. Von Bestenbostel před příchodem ke Škodě vedl komunikaci podniku celého koncernu VW, předtím pracoval u BMW a Siemensu.

Peik von Bestenbostel

Peik von Bestenbostel

Ze Škody měl von Bestenbostel podle informací iDNES.cz namířeno už předloni. Po vypuknutí aféry Dieselgate se měl stěhovat společně s bývalým šéfem Škody Winfriedem Vahlandem do Ameriky. Von Bestenbostel přišel do Škody v roce 2010 s Vahlandem a když se měl předseda představenstva české značky přesunout na místo šéfa amerického zastoupení koncernu VW, měl s ním jít také. Vahland si nakonec vše rozmyslel a koncern VW opustil (stále žije v Praze).

Nástupce Peika van Bestenbostela zatím oficiálně potvrzen nebyl. Německá média ale už mají jasno. Měl by jím být Jens Katemann. Ten byl od roku 2012 šéfredaktorem jednoho z nejvýznamnějších německých automobilových magazínů, čtrnáctideníku Auto motor und sport, vedl i redakci příbuzného časopisu a Auto Straßenverkher a v mateřském vydavatelství Motorpresse Stuttgart měl na starosti i další automobilové tituly.

Jens Katemann

Jens Katemann

S Auto motor und sportem byla spojena celá jeho předchozí kariéra, nastoupil do něj již v roce 2003 jako redaktor, poté vedl sekci magazínových a servisních témat. Jako jeden z předních evropských automobilových novinářů se dobře znal nejen s představiteli Škody, ale i dalších významných značek. V loňském roce mimo jiné absolvoval se Škodou 130 RS veteránskou rallye Sachsen Classic. Jeho spolujezdcem nebyl nikdo jiný než Peik von Bestenbostel.

Autoři: ,




Nejčtenější

BMW NineT Racer
Tak má vypadat retro. Superbike BMW je syrový drsňák ze stroje času

Každá sportovní motorka má dnes pět počítačů, osm asistenčních systémů a její nastavení je složité jako instalace nového počítače. Proto je stále populárnější...  celý článek

Koncept Škoda Yeti Xtreme na výstavě Designblok
S yetim je za pár měsíců amen. Nové SUV Škody se má jmenovat Karoq

Představení druhé generace Škody Yeti je na spadnutí. Auto, které bude dvojčetem Seatu Ateca, se světu ukáže pravděpodobně v druhé půlce léta. Do prodeje...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nebezpečné léky za volantem: riziko je skryté, obaly se neoznačují

Řada léků na českém trhu zvyšuje riziko zavinění dopravní nehody o desítky procent. Desetina řidičů navíc přiznává, že rizikové léky užívá. Jejich nebezpečí je...  celý článek

Cestovatel Pavel Suchý hostem pořadu Rozstřel (21. března 2017)
Nejnebezpečnější šelma je úředník, říká Čech, který objel svět na jawě

Padesát stupňů ve stínu, nad hlavou žhnoucí slunce a pod koly rozpálený písek, taková byla tříměsíční expedice Pavla Suchého na Jawě 350. Dobrodruh se začátkem...  celý článek

Pneumatiky před sezonou tradičně testují evropské autokluby
Co obout na léto: nejdražší gumy nemusí být nejlepší

Evropské autokluby už tradičně testují před sezonami pneumatiky pro nejžádanější vozy. První testy poradí, jaké letní pneumatiky zvolit pro vozy velikosti...  celý článek

Další z rubriky

Emisní test Renault Espace 1,6 dCi
Renault má svou Dieselgate: s emisemi měl podvádět už 25 let

Nejen VW podváděl v testech emisí, svou Dieselgate má podle zjištění vyšetřovatelů také Renault. Podle agentury AFP francouzská automobilka obcházela testy...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nebezpečné léky za volantem: riziko je skryté, obaly se neoznačují

Řada léků na českém trhu zvyšuje riziko zavinění dopravní nehody o desítky procent. Desetina řidičů navíc přiznává, že rizikové léky užívá. Jejich nebezpečí je...  celý článek

U motorů 1,6 TDI bude třeba fyzický zásah do motoru.
Dieselgate: emise klesají málo, majitelé odstraňují upravený software

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe chce žalovat Spolkový úřad pro motorová vozidla. Úprava software u dieselových motorů podle ní není...  celý článek

BMW X3 xDrive20d 2011 ·...
BMW X3 xDrive20d 2011 ·...

r.v. 2011, naj. 65 979 km, diesel
600 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.