Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Škoda mění šéfa komunikace, bude to významný německý novinář

  15:30aktualizováno  15:30
Personální změny ve Škodě nekončí. Peik von Bestenbostel odchází do Volkswagenu a nahradí ho bývalý šéfredaktor jednoho z nejslavnějších německých automagazínů, Jens Katemann. Po odchodu šéfdesignéra Jozefa Kabaně se v Mladé Boleslavi budou muset vypořádat s další personální obměnou.

Ilustrační snímek | foto: Lukáš Hron, Mobil

Dosavadní šéf komunikace Peik von Bestenbostel po dlouhých sedmi letech u Škody míří k sesterskému Volkswagenu, kde bude zastávat stejnou pozici (nahradí Stefana Ohletze). Svoje „teplé“ místečko vymění za horkou židli. Bude se totiž muset vypořádat s nekončícím skandálem Dieselgate a také s neshodami, které panují mezi odbory a šéfem značky Herbertem Diessem. Von Bestenbostel před příchodem ke Škodě vedl komunikaci podniku celého koncernu VW, předtím pracoval u BMW a Siemensu.

Peik von Bestenbostel

Peik von Bestenbostel

Ze Škody měl von Bestenbostel podle informací iDNES.cz namířeno už předloni. Po vypuknutí aféry Dieselgate se měl stěhovat společně s bývalým šéfem Škody Winfriedem Vahlandem do Ameriky. Von Bestenbostel přišel do Škody v roce 2010 s Vahlandem a když se měl předseda představenstva české značky přesunout na místo šéfa amerického zastoupení koncernu VW, měl s ním jít také. Vahland si nakonec vše rozmyslel a koncern VW opustil (stále žije v Praze).

Nástupce Peika van Bestenbostela zatím oficiálně potvrzen nebyl. Německá média ale už mají jasno. Měl by jím být Jens Katemann. Ten byl od roku 2012 šéfredaktorem jednoho z nejvýznamnějších německých automobilových magazínů, čtrnáctideníku Auto motor und sport, vedl i redakci příbuzného časopisu a Auto Straßenverkher a v mateřském vydavatelství Motorpresse Stuttgart měl na starosti i další automobilové tituly.

Jens Katemann

Jens Katemann

S Auto motor und sportem byla spojena celá jeho předchozí kariéra, nastoupil do něj již v roce 2003 jako redaktor, poté vedl sekci magazínových a servisních témat. Jako jeden z předních evropských automobilových novinářů se dobře znal nejen s představiteli Škody, ale i dalších významných značek. V loňském roce mimo jiné absolvoval se Škodou 130 RS veteránskou rallye Sachsen Classic. Jeho spolujezdcem nebyl nikdo jiný než Peik von Bestenbostel.

Autoři: ,



Nejčtenější

Svítí vám na palubní desce Aladinova lampa? Okamžitě zastavte

Kontrolky u dieselového vozu. Na rozdíl od benziňáku je zde důležitá kontrolka

Vyznáte se ve všech kontrolkách, které na vás blikají na palubní desce vašeho vozu? Že ne? Nejste jediní. Pokud vám ale...

Fabia Combi není odepsaná. Nová generace má šanci

Skica faceliftované Škody Fabia

Fabie Combi to nemá úplně spočítané. O tom, jestli dostane malá škoda i v příští generaci tuto prodlouženou variantu,...



Brexit bude ránou pro autoprůmysl, vše závisí na dohodě o clech

Nissan má obří fabriku v britském Sunderlandu. Právě japonská automobilka...

Za 50 let práce v britském automobilovém průmyslu zažil John Cooper řadu dramatických změn. Žádná však nebyla děsivější...

BMW 7 nastupuje k policii, vyzkoušeli jsme superlimuzínu

BMW M760Li xDrive

Politici, které chrání a vozí policie, přesednou do nových limuzín. Ochranná služba kupuje pět BMW řady 7. Ministerské...

Zákaz dieselů v Německu zvýší jejich export do Česka, čekají experti

Autobazar (ilustrační foto)

Zákaz vjezdu dieselových aut do německých měst může podle expertů přinést výrazné zlevnění naftových ojetin a růst...

Další z rubriky

Brexit bude ránou pro autoprůmysl, vše závisí na dohodě o clech

Nissan má obří fabriku v britském Sunderlandu. Právě japonská automobilka...

Za 50 let práce v britském automobilovém průmyslu zažil John Cooper řadu dramatických změn. Žádná však nebyla děsivější...

Nákupní horečka: emisní normy zmenší nabídku aut, prodejci plní sklady

Faceliftovaná Škoda Fabia

Už jen zhruba do března půjde objednat legendární Subaru WRX STI. Model, který sice netrhal prodejní rekordy, ale...

Exkurze do továrny na převodovky. Ostražitost robotů testují vadné díly

Výroba převodovky ve Vrchlabí

Na začátku jsou kusy oceli a na konci jeden z nejsložitějších dílů v autě. Vítejte ve fabrice na převodovky.

Najdete na iDNES.cz