Diskuze
Šéf Škodovky prozradil plány: pět aut do tří let!
Děkujeme za pochopení.
guppy
germany management
Detlef Vittig je pouze nastrčenej managerskej panák, kterej o české mentalitě a kupní síle českých občanů neví zhola nic.Jencek
Hlavne
Hlavne lidicky, ze nam to sype, ze se skodovka postavila na nohy. Lidi maji praci, dane jdou do statniho rozpoctu, dela nam jmeno "nase" skodovka. Jen je Škoda, ze nenavazuji na Š110R... nejaka electra ci tudor, by Skodovce v mych ocich pridal par bodiku, ale zadne VR 2,8 a podobne sragory bych do vnitra nepustil. nejakej V6 3,2 TKFSI (turbo + kompresor FSI motor) by to urcite spravil... cca 350k + Jak vam by se libilo neco, co by zase mohlo nosit oznaceni "R" na konci ?koukal
hmmmmmmmmmmmmmmm
tak kdyz ty sve penize co vydalas tady das na na korejce a cinany tak nezapomen jit si potom pro duchod do ciny /koreje.Dr. Taby
Pozor na všechny
Volant
Plany jsou jedna vec
ale jestli na to budou mit a penize na vyvoj neprosoustaj s devkama v Brazilii ci je nerozkradou odboraridejvid
Roomster!
Potřebuju vědět jestli bude mít Roomster šibovací dveře i na straně řidiče...ŠKODOVÁCI !Mustang65
Re: Roomster!
Nebude, všechny budou otevírané klasicky oproti studii, i rozvor bude kratší.Franta
hmmmmmmmmm
Máme dva měsíce Fábii 1.2 Htp za necelejch 250 tisic. Už vím proč se ten němec nebojí. Protože takovejch hloupejch lidí jako sme my je v česku hodně tak se směje. Ale kdybysme věděli dřív že číňani dokážou vyrobit a přivezou velký, vybavený auta za 300-400 tisic tak by sme si fábii nekoupily. Já se čínskýho zboží nebojim, vod televize po boty kupujem u vjetnamců v tržnici čínský zboží už deset let a sme spokojený. A hlavně číňani to uměj za polovinu ve stejný kvalitě.škodovák
Re: hmmmmmmmmm
termix
ta fotka
mě zvedá ze židle. Tam se ten němčour evidentně chlubí cizím peřím. Tak krásný auto, jako Felicia 1959 koncern VW nikdy nevyrobí.Kuri
Re: ta fotka
Me zase usadi do zidle ten nemcour, kterej pozvednul Skodu z hnoje na vysluni.Dan
Škoda!!!
Chlapci a děvčata, zamyslete se hlavně nad tím, kdo z východu vyrábí aspoň nějak srovnatelná auta se západem. Jasně Škoda není Volvo ani Saab (bezpečnost), ale ani VW (cena). S druhým je Škoda srovnatelná (bez poznámek, že je to z větší části stejně VW), ale ta cena je rozhodně někde jinde. Jste tu jak ve VyVolených nebo BigBrotheru, řešíte zbytečnosti. Každýmu se líbí něco jiného! Pak se asi nezhodnete, jestli Škoda good či shit. Já jsem Škody fanda. Asi hlavně proto, že je ta značka naše. Ať už je to pod ní z VW, Audi či jiných značek. Vyrábí se v Čechách, hlavně Čechy a každý z venku ji jako české auto bere. Mně osobně se líbí všechny modely a jestli se dostane i na Roomster a Yeti bude tu zas o pár zajímavých modelů aut víc. Není snad jedno, kdo to vyrábí? Hlavně, že najdou kupce a někoho, komu se ten či onen model - značka líbí. Toť můj názor. Zdravím vás všechny.Pavel
Krasne.....
Cinane nemaji tradici...boze tak tohle muze rici jenom hodne dobre placeny manager, ktery splnuje zakladni podminku, je totiz uplny pablb. K cemu tradici? Dneska? Jsou pocitace, simulace, zkusenosti, neni problem si koupit jakekoli auto a rozebrat jej, podrobit testum. Cina ma uzasny kapital, energie, penize, disponuje mozky, leta do vesmiru a pripravuje let na Mesic. Kdyz budou chtit, zadupou nejakou priblblou tradici do zeme. Ale oni ne, oni ji prozkoumaji, analyzuji a pak ji koupi. Jsou lidi a jejich hodne, kde rozhoduje cena. A nic jineho. A kdyz vedle sebe postavite dve nova auta, jedno ze Skody MB a jedno z Ciny a Skodule bude stat pul mega a ten Cinan stovecku, kde pak bude tradice managere? Budes v prd**** jako Bata s drevakama....Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč