Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Škodovky prozradil plány: pět aut do tří let!

Největší světový autosalon ve Frankfurtu je plný znepokojivých zpráv, jako je drahý benzin, nástup čínských aut či krize zavedených západních automobilek. Šéfa Škody Auto Detlefa Wittiga však jako by nic z toho netrápilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

guppy

19. 9. 2005 8:56
germany management
Detlef Vittig je pouze nastrčenej managerskej panák, kterej o české mentalitě a kupní síle českých občanů neví zhola nic.
0 0
možnosti

Jencek

14. 9. 2005 13:59
Hlavne
Hlavne lidicky, ze nam to sype, ze se skodovka postavila na nohy. Lidi maji praci, dane jdou do statniho rozpoctu, dela nam jmeno "nase" skodovka. Jen je Škoda, ze nenavazuji na Š110R... nejaka electra ci tudor, by Skodovce v mych ocich pridal par bodiku, ale zadne VR 2,8 a podobne sragory bych do vnitra nepustil. nejakej V6 3,2 TKFSI (turbo + kompresor FSI motor) by to urcite spravil... cca 350k + Jak vam by se libilo neco, co by zase mohlo nosit oznaceni "R" na konci ?
0 0
možnosti

koukal

14. 9. 2005 13:13
hmmmmmmmmmmmmmmm
tak kdyz ty sve penize co vydalas tady das na na korejce a cinany tak nezapomen jit si potom pro duchod do ciny /koreje.
0 0
možnosti

Dr. Taby

14. 9. 2005 13:10
Pozor na všechny
Pozor na všechny podceňované, aby tradiční značky nevyvedli z rovnováhy. Čína má obrovský potenciál a spousta lidí v Evropě při koupi nového vozu uvažuje hlavně peněženkou. Podívejte se na Logana, to mohly být každý měsíc prodané fabie. Jestli někdo říká, že to bude číňanům trvat 10 let, tak je naprosto mimo, navíc Číňani mají poměrně tradičního výrobce automobilů: Rover.
http://autoklubdacia.cz" target="_blank" rel="nofollow">autoklubdacia.cz a http://dacia.phorum.cz" target="_blank" rel="nofollow">dacia.phorum.cz
0 0
možnosti

Volant

14. 9. 2005 9:39
Plany jsou jedna vec
ale jestli na to budou mit a penize na vyvoj neprosoustaj s devkama v Brazilii ci je nerozkradou odborari
0 0
možnosti

dejvid

14. 9. 2005 2:24
Roomster!
Potřebuju vědět jestli bude mít Roomster šibovací dveře i na straně řidiče...ŠKODOVÁCI !
0 0
možnosti

Mustang65

14. 9. 2005 12:06
Re: Roomster!
Nebude, všechny budou otevírané klasicky oproti studii, i rozvor bude kratší.
0 0
možnosti

Franta

13. 9. 2005 20:47
hmmmmmmmmm
Máme dva měsíce Fábii 1.2 Htp za necelejch 250 tisic. Už vím proč se ten němec nebojí. Protože takovejch hloupejch  lidí jako sme my je v česku hodně tak se směje. Ale kdybysme věděli dřív že číňani dokážou vyrobit a přivezou velký, vybavený auta za 300-400 tisic tak by sme si fábii nekoupily. Já se čínskýho zboží nebojim, vod televize po boty kupujem u vjetnamců v tržnici čínský zboží už deset let a sme spokojený. A hlavně číňani to uměj za polovinu ve stejný kvalitě.  
0 0
možnosti

škodovák

13. 9. 2005 23:03
Re: hmmmmmmmmm
Franto , Franto ,Nic ti nebrání , aby jsi Fábii prodal , i se ztrátou a koupil jsi si Číňana, jen se musím smát , že přirovnáváš kvalitu co prodávaj vjetnamci na tržnicích  s kvalitou ,značkovýho zboží.Spoustu zboží šijou i toho značkovýho v Číně , proto kupovat takový zboží jde mimi mně .Já kupuju , třeba český značky , Kerrbo a podobně , boty jedině olympikusi , to jsou značky , které Číňani nekopírujou , protože to je zboží ze zemí , které nejsou tak známí.
Já jsem přestal v tržnicích nakupovat před deseti lety , kdy jsem zjistil , že ta kvalita je opravdu hrozná , ty jsi třeba spokojenej , protože to zboží je levné , ale né kvalitní.Můžu ti říci ještě jednu věc, pokud budou dělat číňani , takový auta , jak repliky motorek , které se k nám dovážej zhruba za nějakejch 70 tisíc , tak z toho opravdu nemám strach . Kámoš si ji před prázdninama koupil a už jí mněl z těch třech měsíců co ji má , 14 dní v servisu , přičemž se mu pěkně sype..Já si radši připlatím.
0 0
možnosti

termix

13. 9. 2005 19:32
ta fotka
mě zvedá ze židle. Tam se ten němčour evidentně chlubí cizím peřím. Tak krásný auto, jako Felicia 1959 koncern VW nikdy nevyrobí.
0 0
možnosti

Kuri

13. 9. 2005 19:52
Re: ta fotka
Me zase usadi do zidle ten nemcour, kterej pozvednul Skodu z hnoje na vysluni.
0 0
možnosti

Dan

13. 9. 2005 17:12
Škoda!!!
Chlapci a děvčata, zamyslete se hlavně nad tím, kdo z východu vyrábí aspoň nějak srovnatelná auta se západem. Jasně Škoda není Volvo ani Saab (bezpečnost), ale ani VW (cena). S druhým je Škoda srovnatelná (bez poznámek, že je to z větší části stejně VW), ale ta cena je rozhodně někde jinde. Jste tu jak ve VyVolených nebo BigBrotheru, řešíte zbytečnosti. Každýmu se líbí něco jiného! Pak se asi nezhodnete, jestli Škoda good či shit. Já jsem Škody fanda. Asi hlavně proto, že je ta značka naše. Ať už je to pod ní z VW, Audi či jiných značek. Vyrábí se v Čechách, hlavně Čechy a každý z venku ji jako české auto bere. Mně osobně se líbí všechny modely a jestli se dostane i na Roomster a Yeti bude tu zas o pár zajímavých modelů aut víc. Není snad jedno, kdo to vyrábí? Hlavně, že najdou kupce a někoho, komu se ten či onen model - značka líbí. Toť můj názor. Zdravím vás všechny.
0 0
možnosti

Pavel

13. 9. 2005 17:05
Krasne.....
Cinane nemaji tradici...boze tak tohle muze rici jenom hodne dobre placeny manager, ktery splnuje zakladni podminku, je totiz uplny pablb. K cemu tradici? Dneska? Jsou pocitace, simulace, zkusenosti, neni problem si koupit jakekoli auto a rozebrat jej, podrobit testum. Cina ma uzasny kapital, energie, penize, disponuje mozky, leta do vesmiru a pripravuje let na Mesic. Kdyz budou chtit, zadupou nejakou priblblou tradici do zeme. Ale oni ne, oni ji prozkoumaji, analyzuji a pak ji koupi. Jsou lidi a jejich hodne, kde rozhoduje cena. A nic jineho. A kdyz vedle sebe postavite dve nova auta, jedno ze Skody MB a jedno z Ciny a Skodule bude stat pul mega a ten Cinan stovecku, kde pak bude tradice managere? Budes v prd**** jako Bata s drevakama.... 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...