Diskuze

Šéf Volkswagenu si prohlédl nový hyundai a přišel o dobrou náladu

Volkswagen letos ovládl frankfurtský autosalon rodinkou malých upů, ale jeho nejvyšší šéf Martin Winterkorn usoudil, že konkurenci je třeba i nadále bedlivě sledovat. Teď se na jeho účet baví internet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

prestomanifesto

10. 10. 2011 16:57
Co byste doporucili jako utility / pickup auto? VW Caddy?

0 0
možnosti

superkutil

4. 10. 2011 20:54
Dnes už nezáleží na tom odkud auto je, ale na servisu!

Korejské auto se vyrábí na Moravě, díly do Forda v Čechách, Renaulty v Turecku, Maďarsku a Rumunsku, VW na Slovensku. Prostě vozy jsou světové. Bohužel většinou jakmile auto koupíte, tak se prodejce tváří, že Vás nikdy neviděl a problémy nechce řešit a tváří se, že nejsou. Natož když začnete srovnávat jeho vozy s konkurencí, to se nesmí, to je tabu. Všechny vozy jsou poruchové a mají mouchy, ale důležité je, aby závady dokázal servis rychle a za rozumné peníze opravit. A v tom je zakopaný pes. Měl jsem Mondeo 1.8 benzín z roku 1999. Kupoval jsem ho jako nový, předtím jsem měl 3 roky Escort. Ten byl takový krám, že jsem ho po 3 letech musel prodat. Bohužel jsem se nechal ukecat na Mondeo. Prý nejlepší co Ford dělá, úplně jiná kvalita, managerský vůz. No nalít jsem. Týden po prodeji jsem našel 25 závad. Jenže to bylo na leasing a tak se opravovalo. Dostal jsem prodlouženou záruku na 4 roky a ty 4 roky se pořád něco opravovalo. Většina závad se opakovala nebo je servis nikdy neopravil.

0 0
možnosti

purplepickle

3. 10. 2011 7:34
Hyundai rules!

Mam 6 valcovy Hyundai SUV 5 let a zadne problemy. Najeto 90000 km,olej vymeneny 2x rocne. Originalni gumy.Jen mam novou baterku. Vsecho je bez problemu.

Mozna mam stesti, ale Hyundai kvalita se zlepsuje z roku na rok a maji dobrou zaruku. Je to pohodlne a levne. Radsi koupim auto made in Korea or Japan nez neco predrazeneho od Nemcu.

0 0
možnosti

fleeczech

4. 10. 2011 9:39
Re: Hyundai rules!

víceméně souhlas, jen nechápu, jak vám tam vydržely originální gumy tak dlouho?

0 0
možnosti

pk08

29. 9. 2011 15:53
vw už nikdy

měl jsem t5 a mám MULTIVANA T5-za ty prachy nikdy víc vw-nekvalitní provedení -praskající spony na hadicích na motoru-prasklá spona za 25 kč vám může znepříjemnit cestu v zahraničí nebo všude jinde,nestabilní elektro,vypálené paraboly -tapicerung nekvalitní-za tyto peníze,jako zákazník se cítím okraden-jenže kvalita všech dnešních aut je asi stejná-hlavně prodat a za 2 roky děj se vůle boží

0 0
možnosti

lojzicekodvedle

28. 9. 2011 23:35
VW nikdy vice

zavadu nepravidelneho startovani mi nejsou schopni servisy identifikovat a odstranit,tak jsem zvedavy jak dlouho to bude trvat.Vyjadreni servisu bylo takove, ze by mi museli vymenit pulku auto,aby se 100% jistotou prisli na to, co tomu srotu je.Takze ja mohu jezdit ted vzdy  az tak kolem 10 hodiny dopoledne,az je teplo:-(.kdyz je rosa,tak bud kolo,taxik,nebo jine auto.proste VW NEVER MORE ani zadarmo,hodit rovnou ze skaly.navonena bida za 900 litru.Jenom takova perlicka u Exnera mi rekli no pocitac nam ukazal chybu,tu jsme vymazali ale proc ji ukazal to nevime,kdyby se to opakovalo,tak prijedte znova.

0 0
možnosti

tomtop

29. 9. 2011 6:46
Re: VW nikdy vice

jiný servis se zkušenými praktiky co umí víc než jen vyměnit jeden díl za druhý a koukat do pc ?

0 0
možnosti

mogul666

28. 9. 2011 21:25
Auto dostupné ale díly pro boháče!

Hyundai jsem měl pár značek sice to nebylo auto ale všechno to byl brak! Vysavač kterej nesaje,rádiobudík kterej nebudí-no děs! Auto sic vypadá hezky to uznávám,jistě nebude ani tak drahé ale až se u toho něco potentočkuje náhradní díly budou stát tolik jako nový volkswagen! Mám souseda ten má perlu jménem Hyundai Matrix a už teď má z toho kočáru šikmé oči! Teď dal do vstřikovačů šedesát litrů. Náhradní díl pouze orig. jen proto, že u těch škopků to zlobí a často odchází a nikdo to nemá!  Rv

0 0
možnosti

lojzicekodvedle

28. 9. 2011 23:28
Re: Auto dostupné ale díly pro boháče!

no vstriky na Passata stoji 15 litru jeden,take zadna lace.Jinak me zkusenosti s Passatem.Jednou odesel immobilizer,odtah opraveno v servisu.Silentbloky pod ramenema vymena v ramci zaruky po cca 25 tisic km po Praze.zamrznury zamek ridice,opraveno.tyden na to jedu na hory opet nejdou otevrit dvere od ridice.Tak mi v aut.servisu reknou,tak mi ho teda vymenime ten zamek.kdyz se ptam proc jste mi zamek rovnou nevymenili,odpoved servisu mysleli jsme ze bude stacit zamek vysusit.tak mi teda vymenime dalsich 5 tisic.ze by chybu vzal servis na sebe ani nahodou.ted mi auto nesartuje kdyz je rano rosa.Nastartuje a hned chcipne.kdyz je teplo ci je motor zahraty,tak vse funguje.Auto bylo v jednom servisu na pozorovani 3 dny zavada se neprojevila,dle jejich vyajdreni.Zaplat a vypadni.tak dam auto do jineho aut.servisu,vymeni pumpu od nadrze,pry je tam maly tlak.Dva dny v servise,treti den rano chci nastartovat a auto nejde nastartovat.Volam d servisu a reseni nevi,zavada se musi ukazat u nich.

0 0
možnosti

prasák

28. 9. 2011 10:59
design VW

Ve VW dobře vědí, proč je jejich design konzervativní, osloví tím střední a starší generaci, která začíná být velice početná, a která na auto má a klidně si i připlatí za osvědčenou kavlitu. Extravagantní design osloví mladší, kteří ovšem na nové auto nemají, a pokud ano, tak koupí levnější model. A proto také VW vydělá. Slabina je snad jenom v tom, že tím předem  pouští určitou část mladších  zákazníků levné konkurenci.

0 0
možnosti

Jana Turlich

28. 9. 2011 11:23
Re: design VW

VW už dávno není konzervativní. Konzervativní je Audi. VW je ospalý. Ta osvědčená kvalita je taky k smíchu. VW je to stejné jako Škoda, Seat..jen Audi je u vyšších modelů dál. VW udělá motor s dvěma turby, narve je do Golfu, který ale vypadá tak nudně,že to nakonec samotný VW přizná. Konkrétně mluvím o Golfu4. Jinak nic extravagantního mi na korejcích nepříjde. Možná nevíte, že celý jeden designerský tým od BMW přeběhnul ke korejcům. A ještě dříve to udělal jiný od Mazdy. V minulosti jsem korejce nemusel, ale oni jsou tady. A postupně Němce sežerou. Pokud bude VW dělat auta stále stejným stylem a budou do toho rvát i Škodu, viz CitiGo , tak za pár let bude největší automobilka v ČR ta z Nošovic. PS. víte o někom komu se líbí nový Passat?

0 0
možnosti

samuel05

28. 9. 2011 0:33
bulvar

Winterkorn pusobi, ze ma vzdycky spatnou naladu ve videu je sympaticke jak vsechno sam kontroluje a premeruje je videt ze se v technice vyzna a neni je typicky manager nejake akciovky. Oficialne prohlasil ze ma respekt pred Kia/Hyundai a pochvalil jejich kvalitu.

Co se tyce kvality tak moje sestra jezdi z i30 je to dobre auto ale ma jeste daleko na VW, Honda, Toyota. Klepe tam snad vsechno, staci si i precist anglicke a nemecke fora vlastniku techto aut.

0 0
možnosti

Santa1

28. 9. 2011 1:53
Re: bulvar

Navíc mají aktuálně značné problémy s benzínovými motory 1,4 a 1,6, kterým selhávají napínáky rozvodového řetězu s docela fatálními následky pro motor. Zázrak se nekoná. Cenově to jde a půjde nahoru, jak poroste kvalita.

0 0
možnosti

p_n_2

27. 9. 2011 23:10
Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

z koreje a poslední dobou i z Japonska. To už nejsou auta, to je prostě "něco" jako auto, nic zajímavého, přeplácaný design kopírující každou část auta od jiné automobilky, nemastné neslané...

3 0
možnosti

MIR80

28. 9. 2011 7:26
Re: Já mám taky po náladě, když vidím ty plastové herky

No hlavne ze takova Fabia ci roomster je vrcholne dilo designu :) Apropo maska YETI taky neni vymysl WV nybrz obslahle stare konkurencni auto. Jinak vsechny ty male popelnice napric celym automobilovym spektrem jsou desne. At je to P106 ci C1 s tlamou jak vjezd do piskovny, nebo fabia, kde snad budou za chvili sedacky do stoku, protoze s kazdym liftem se zuzi a zvysi nebo male tojoty. Ale je to lacine, lidem se to libi, chteji to tak co se da nadelat, nabidka reaguje na poptavku

0 0
možnosti

luban12

27. 9. 2011 22:14
Trochu mimo,ojetý vůz z bazaru ?

Z vlastní zkušenosti vím,že bazar kam jsem auto dal,tak druhý den bylo na tachometru o 75tis.km méně.Zákazníci by se mohli také zkusit podívat do Technického průkazu a zeptat se předchozího majitele na historii vozu.Ode mně když bazar odkoupí auto a nic nezatajím, tak vše už jde za ním.Kdo ponese zodpovědnost,když kupec bude věřit tachometru a nechá tam třeba rozvodový řemen o těch 75 tis.km déle než se má měnit ?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:16

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....