Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéfdesignér Škody Ingenlath končí

  8:54aktualizováno  8:54
V mladoboleslavské Škodě Auto končí šéfdesignér Thomas Ingenlath, autor nové Škody Octavie a tří aut, které na silnice teprve vyjedou - roomsteru, yetiho a nové fabie.

Němec Ingenlath odchází zpátky domů a bude pracovat jako designér ve Volkswagenu, mateřském koncernu Škody Auto.

Potvrdily dva na sobě nezávislé a dobře informované zdroje z automobilky.

"Nemůžu říct nic konkrétního. Jen to, že plánujeme v oblasti vedení designu Škoda Auto změnu," řekl mluvčí automobilky Evžen Krauskopf. Ingenlath včera nebral mobilní telefon.

Ingenlatha ve funkci nahradí designér z mateřského Volkswagenu Jens Manske, který se podílel na návrhu například nového passatu a dříve působil v designérském ateliéru Mercedesu v Japonsku.

Ingenlath nastoupil do Škody Auto v roce 2000. Na starosti měl vývoj hlavně nové octavie.

"Nechtěli jsme octavii navenek přiblížit jiným autům," řekl před časem MF DNES Ingenlath.

Pod jeho vedením vznikl také vůz roomster, který se začne vyrábět v Kvasinách. Nový model představí automobilka oficiálně na jaře.

ROZHOVOR S THOMASEM INGENLATHEM:
KDO DRŽÍ STYL, NEMUSÍ PROVOKOVAT

Designér nové octavie Thomas Ingenlath se svým dílem. (2. března 2004)

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.