Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéfovská auta roku jsou audi a porsche, maybach neletí

aktualizováno 
Vysocí manažeři mají nejraději vozy značek Audi a Porsche. Alespoň v Německu. Vyplývá to z ankety, kterou jednou za dva roky pořádá německý ekonomický magazín Impulse.

Porsche 911 Turbo Cabriolet | foto: Porsche

Z hlasování 14 300 manažerů vyšlo letos nejlépe dvakrát Audi, stejný počet prvních příček patří automobilce Porsche.

Titul "šéfovské auto roku“ mezi luxusními vozy získalo Audi A8. Ve vyšší střední třídě nejvíce hlasů přišlo do redakce magazínu Impulse od šéfů, kteří nedají dopustit na Audi A6.

Audi A8 porazilo v hlasování Mercedes třídy S, který skončil druhý, třetí zůstalo BMW řady 7. Ještě více pozadu se umístily luxusní vozy značek Maserati a Maybach.

Audi A6 svou kategorii ovládlo jen s těsným náskokem před BMW řady 5. Magazín Impulse pořádá anketu o nejlepší auta podle šéfů firem každé dva roky. Předloni naopak v této třídě s malým předstihem zvítězilo BMW řady 5 před Audi A6.

Porsche si z ankety odneslo také dvojnásobné vítězství. Korunu krále získalo od top manažerů sportovní Porsche 911 a ve třídě SUV nenašlo přemožitele Porsche Cayenne.

Mezi auty se sportovním charakterem patří druhá příčka novému Audi R8 a třetí místo připadlo na britský Aston Martin DB9.

Porsche Cayenne zopakovalo úspěch z dva roky staré ankety a letos s přehledem zvítězilo před Audi Q7 a BMW X5.

Přečtěte si jak se jezdí v šéfovském autě roku...

AUDI A8: JAK SE VOZÍ PREZIDENTI

Autoři:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.