Diskuze
Seicento: malý Ital ještě nedomluvil
hodnocení iDNES | 3/5 |
Přestože Seicento již nějaký ten rok po silnicích jezdí (model debutoval v roce 1998), jeho životní dráha ještě nekončí. Naše redakce po dobu jednoho týdne testovala verzi Fiat Seicento 1,1. Co tedy může vozítko z polského města Tychy zájemcům nabídnout?
Děkujeme za pochopení.
kokin
hm
kokin
amatéři
Lukáši, Lukáši. V nejrůznějších rubrikách si lidé stěžují na velimi nízkou kvalitu příspěvků na idnes a ty jsi z nastoleného trendu nevybočil. Proboha proč ten článek po sobě alespoň jednou nepřečteš? A jestli jsi ho četl, tak nevíš o autech vůbec nic. Copak tě neťukne, že Matiz nemůže mít při svém obsahu 55 kW výkon (chyba se záměnou výkonu v koních za výkon v kW a jejich oslovským přepočtením zpět na koně se opakuje i u jiných aut) nebo že Micra má sotva rozvor 2580 (to nemá ani Oktávka). Buď to po sobě nečteš a pak není tvá práce nic než šlendrián anebo seš pečlivej kluk, ale o autech nemáš ani tucha; pak doporučuji nějakou společenskou rubriku. Promiň mi upřimnost.františek dvořák
Re: amatéři
dall
cena
základní cena není 215.000 ale 204.900, po slevě nyní 184.900,- neškodilo by si vyptat nějaký ceník, když už si pučujete auto na test... Co se týká palubky, tak ta je u seiča z jednoho kusu + kaplička s přístroji, takže opravdu nevím kde může být špatné zpracování, ale to je asi povinnost to tam napsat, přece je to fiat, ne???Jarda
"koncern"
To s tím koncernem byl "dobrej" vtip. Podle mne by autor článku měl především vycházet z toho, že Seicento je miniautomobil do města a ne ho v některých parametrech porovnávat s vozy o třídy výše.Martin
Re:
Presne. Boha to auto prece stoji 185 000,-, takze nevim o co jde, je jasne ze za podobne penize nemuze chtit zazraky, to same v crash testu. Az ten jeho "koncern" vyrobi auto za podobne penize, tak budiz, muzeme porovnavat. Nebo ho muze srovavat treba s Matizem.Speedy
Martin
Koncern?
Jak pisatel pise, ze majitele vozu koncernu jsou zvykli na vyssi kvalitu palubky, Fiat je taky koncern, tak jaky koncern to ma autor vlastne namysli?????Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej stavebního pozemku, Ostravice
Ostravice, okres Frýdek-Místek
4 569 000 Kč