Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Seicento za hubičku: Nový fiat za 159 000 korun!

  15:24aktualizováno  15:24
U Fiatu „vybuchla bomba“: žádné koketování s hranicí dvou set tisíc korun, ale o čtyřicet tisíc korun níž stáhli u Fiatu cenu v rámci limitované série malého vozu Seicento.Vůz s jednotnou výbavou a nabídkou jen tří barev za 159 000 korun si již od této chvíle mohou objednat zájemci s předpokládaným dodáním v září letošního roku.

 „Vycházíme z nedávných zkušenosti získaných na Slovensku,“ říká tisková mluvčí českého zastoupení značky Fiat Petra Vaňková, „kde měla podobná akce velký úspěch, a proto jsme také pro český trh připravili limitovanou sérii těchto levných aut.“

Vůz má pochopitelně za tak nízkou cenu jen minimální, nezbytnou výbavu. Seicento je k mání ve třech barvách: žluté, modré a červené.

„Airbag řidiče a příprava pro rádio tam ovšem jsou,“ upozorňuje Petra Vaňková z Fiatu.

Fiatu Seicento ve zkratce

* Následník vzhledově podobného malého vozu Cinquecento (500) je na trhu sedmým rokem.

* Vyrábí se jako pětisedadlový jen ve třídveřové verzi v polském závodě Fiatu ve městě Tichy.

Fiat Seicento v testu

.
Veselé vozítko, které sedne mladým pro cestování po městě a v jeho okolí. Jeho koncepce je stále živá, i když některé detaily by změnu určitě potřebovaly. Kdo však hodně počítá, nechť o seicentu rozhodně popřemýšlí ...VÍCE

* S rozvorem 220 cm a celkovou délkou 333 cm patří k nejmenším vozům na trhu.

* Prodává se s jediným nabízeným motorem 1,1 l/54 koní umístěným vpředu a s předním pohonem.

* Vyniká velmi dobrými manévrovacími vlastnostmi ve městě - např. průměr zatáčení má jen 8,8 m.

* Objem kufru 170 l představuje ve své třídě průměrnou hodnotu.

* Maximální rychlost 150 km/h, akcelerace z 0 na 100 km/h za 14,5 s, průměrná spotřeba 6 l/100 km.

Fiat: návrat "šestistovky"

Turínská automobilka letos slaví padesáté narozeniny populárního lidového Fiatu 600, který se poprvé představil na autosalonu v Ženevě 1955.

Fiat proto oprášil kapesní seicento (italsky šest set) a přejmenoval ho. Auto nemohlo dostat jiné označení než to trojciferné s šestkou na začátku a dvěma nulami za ní.

Oproti obyčejnému seicentu se nic nezměnilo, vše při starém zůstalo i pod kapotou (motor 1,1; 54 koní).

Nová-stará šestistovka ale dostala k narozeninám ještě dárek v podobě speciální výroční série "600 50th". Výroční šestistovka je k mání ve třech pastelových "retro" barvách: slonová kost, nebeská modř a zelená.

Další prvky, které auto odliší, jsou kryty kol a zrcátka v barvě slonové kosti, chybět nesmí ani špetka chromu. Jasným poznávacím znamením, že před vámi stojí oslavenec, je barevný pruh, který kdysi zdobil soutěžní šestistovky. V základní výbavě "600 50th" je manuální klimatizace, dva airbagy a autoradio s CD.

Fiat 600 50th

Fiat 600 50th

Fiat 600 50th

Fiat 600 50th

Autoři: ,




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Další z rubriky

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.