Diskuze

Senioři na polygony. Starší řidiči mohou zdarma na kurz bezpečné jízdy

Populace českých řidičů stárne. Senioři ročně způsobí 80 smrtelných nehod a 170 havárií s těžkými následky. Často si neví rady s novými technologiemi v autech a složitá je pro ně i rostoucí intenzita dopravy. Situaci jim má ulehčit nový projekt Jedu s dobou. Seniorům nad 65 let otevře polygony a zdarma je provede teorií i praxí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten kurz je urcite dobry napad, ale jeho napln je podle me ne uplne vychytana. Podle me drtiva vetsina senioru nepotrebuje ucit defenzivni jizdu nebo bezpecny vzdalenosti.

0 0
možnosti

I15v94o 90S27l74a24v55í51k

28. 3. 2018 19:54

Dnes jsem po Ostravě ujel 8 kilometrů. Na parkovišti před obchodem parkovali řidič s obludným autem s mobilem na uchu. Evidentně se soustředil více na hovor, než na to co dělá za volantem. Na křižovatce přede mnou tři auta nedala směrovku (což se v poslední době hodně praktikuje), na Rudné ulici v osmdesátce mě předjelo nejméně deset aut jedoucí podstatně, ale podstatně rychleji. Mám už skoro 65 let a hrozím se toho, čeho se ještě na silnicích dožiji.:-/

1 1
možnosti

P36e92t80r 69B30á26č28a

28. 3. 2018 20:22

Hotova katastrofa.

Jednoducha rada, nikdo vas jezdit nenuti. Budete mit zdarma MHD.

1 2
možnosti

P73e58t38r 59B24á63č69a

28. 3. 2018 18:00

Sice neverim, ze to neco zlepsi, ale porad je to lepsi utrata penez nez na policejni civily a vyber do kasicky.

3 0
možnosti

P83e88t59r 18B73á16č62a

28. 3. 2018 17:59

Jak mohou? Musi !

1 0
možnosti

Řekl bych, že více by to potřebovali ti mladší.

0 0
možnosti

J71a67n 13V56a13l53o32u61c76h

28. 3. 2018 15:39

Potřebují vubec senioři důchod - tamto zdarma, ono za čtvrtinu (a zaplatí to ti, co erár na to "zdarma" plní a ani se důchodu nedožijí)...

2 2
možnosti

Kolik je průměrný plat a kolik průměrný důchod?

0 0
možnosti

Škoda, že není nějaký kurz pro psychopatické, cholerické a řidiče, kteří nemají problém jet pod vlivem, to by zřejmě pomohlo mnohem více;-).

2 0
možnosti

Řekl bych, že k nápravě takových řidičů žádné efektivní školení neexistuje.

Pravděpodobně totiž jsou přesvědčeni o tom, že nic špatného nedělají - a takoví mají obvykle z jakýchkoliv i dobře míněných rad jenom legraci.

0 0
možnosti

Vzhledem k počtu řidičů seniorů a ostatních účastníků, tak senioři nijak nevybočují z průměru nehod. Samozřejmě proti tomu tréninku nic nenamítám, ten není nikdy na škodu, ale myslím si, že by se měla zlepšit i výuka v autoškolách. Tam vás bohužel ovládat vozidlo moc nenaučí a když jsem dělal na velkou motorku, tak jezdit na ní také ne, bylo to jen pojíždění městem v malých rychlostech a upozorňování na chytáky, které komisaři zkoušejí při zkouškách;-).

0 0
možnosti

To byste chtěl, aby s Vámi instruktor na velké motorce doopravdy jezdil? Taková autoškola by měla vysokou spotřebu instruktorů ;-)

0 0
možnosti

Protože na tohle jsou dotační tituly nevyčerpány. Na důchodce a postižené.

1 0
možnosti

Že nezkusil někdo vyrobit auto pro seniory. Pomalejší, s dobrým výhledem, nějakými senzory a třeba v určitých místech trochu vystuženější kvůli případnému nárazu. Nemusí to být obří SUV, stačí, když se do toho vejdou dvě osoby a nákup

0 1
možnosti

Tak ideální by bylo samo řiditelné, ale to bohužel nedávno přejelo člověka a i když to paradoxně přispěje k posunu ve výzkumu, tak to na druhou stranu zase bude na chvíli psychická bariera.

0 0
možnosti

Nejhorší řidiči jsou s se značkami, kde se vyskytuje E !!!!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč