Diskuze
Senioři patří k nejohroženějším účastníkům provozu, počet nehod roste
Děkujeme za pochopení.
M23i16c35h72a94l 42S94l61e77z25á95k
Spíš by se to mělo jmenovat Senioři patří k nejohrožujícím účastníkům provozu.
P11e40t70r 54D46r22a25p16a90l
tak jako nemůžete řídit auto v provozu mladší 15 let, měla by být i horní hranice. jen minulý týden 2 případy(co jsem zaregistroval), jak senioři přes 85 dělali na dálnici psí kusy
J45a29n 38D35l19o13u98h96ý
to je kromě jiného také problém lékařů, že jim dají potvrzení, že mohou řídit. V dnešní době to absolutně nezvládají.
P54e95t23r 49M40i65c97h88a69l
Senioři sice patří k nejohroženějším, bohužel se však ohrožují oni sami - tím, čím jezdí a jak jezdí.
V82l81a36d87i36s77l73a57v 24B77u86r95y46š84e39k
přesně a proto bude spuštěna ta kampaň, která jim poradí, aby jezdili jako mladí lidi, tak snad se to podaří, vezmou si to k srdci a bude pokoj
K94a64r54e65l 10B67o12k
Nezbývá jen napsat " co jsme dneska mi budete zítra Vy ". Výchova Vašich rodičů asi nebyly nejlepší.
A78n31t49o64n36í30n 72S19v94o79b31o78d83a
Senioři jezdí většinou ve starších autech, nové se fasují v zaměstnání, na stará kolena se pořádné auta moc nekupují, takže při nehodě jsou více ohroženi a víc jich umírá
P20a72v72e17l 21J83e54ř75á20b42e88k
Naštěstí - máme všichni šanci být seniory.
Tak si na ně ještě zadávejme, za nějakou dobu nám budou nadávat současníci našich děti a vnoučat.
M11a79r40t26i13n 44N61e70b91e64s97k64ý
Všichni ne.
Mladíci , zaměstnaní na plný úvazek jako "profesionální syn" s představou,
že pro ně neplatí žádné zákony, ani ty fyzikální ,
zas takovou šanci mít nemusí.
R20o83b14e28r20t 83M68a88t60u63l55a
nemocnice jste zrušili, ordinace jste zrušili, pošty jste zrušili, obchody jste zrušili, autobusová a vlaková spojení jste zrušili tak co mají asi tak chudáci dělat jiného než jet autem a tudíž se zvyšuje množství seniorů, kteří se dostanou do nehody...
Š89i56m15o60n 28M60a86r29t22y17n27e35k
Oni těm nehodám totiž bohužel senioři aktivně napomáhají.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...