Diskuze
Šéf Fiatu: Vyrábět elektromobily je dnes masochismus
Děkujeme za pochopení.
F40r56a73n34t30i25š68e84k 33P73á89p76a83y
Asi preto sa firma FIAT už po neviem koľký krát predáva...
Keď to riadi finančník, ktorý čaká na to, kedy sa konkurencii začne dariť...
A aj keby sa elektrina mala vyrábať z fosílnych palív, tak výroba v elektrárňach je ekonomickejšia a ekologickejšia ako v automobile.
J52a16k24u48b 55K95ř94e48č83e43k
Rozumný Ital. Elektroauta jsou hrobem.
P82a51v81e26l 70K75u51t44i93l
Neni divu. Ekonomicky uspech Fiatu je zlozen na prodeji nahradnich dilu pro jejich extremne poruchove vozy. Naopak elektromobil je tak jednoduchy stroj, ze prodej pylovych filtru to nezachrani...
P44a10v25e90l 58K87u94t60i23l
Trba jim nekdo vysvetlil, ze benzin se taky z nicehos nic nevyskytne na benzince.
M84a39r16t32i32n 50K55o91n73e78č26n82ý
V ČR je podíl vyrobené elektřiny z fosilních paliv 60%, z jádra 30% a z obnovitelných zdrojů 10% (údaje za rok 2016). Takže až tak ekologická ty elektroauta nebudou.
P65a83v56e23l 89K82u47t97i96l
Ja mam na vyuctovani podil uhli 49% je potreba si uvědomit, ze benzin nejde ekologicky ani vyrobit ani spalit. Kdezto u elektriny se podil meni k lepsimu.
M39i94c41h82a37e25l 65M60e59n45s80i62k
No konečně!
Asi ho jisté lobby nebudou mít příliš rády, ale někdo to už říci nahlas musel
V53í36t 60O28ž41a70n78a
Neschopní neumí nic jiného, než říct, že to nejde.
T12o71m27á21š 77V26a67l76d67e14r
Díky. Tolik keců jsem už dlouho nečetl. Fyzika je jasně daná. Jde jen o ekonomičnost provozu. Kontrolní otázka.Proč se nevyrábí více aut na CNG? Jelikož si tolik lidí předražený vůz o 80000-110000 nekoupí, protože mají k dispozici levnější benzínový, nebo dieselový auto. Že budou mít poloviční až třetinové náklady asi nevidí.A nebo na to nemají, aby si koupili auto přes 500 000 Kč. Proto tolik vozů na CNG nejezdí, i když mají menší emise.
J61a25r75o58m75í37r 90K66r28á76l
Ty poloviční náklady Vám jsou prd platné, pokud jezdíte málo.
P16a18v21e83l 62N66o68v48á96k
Konečně někdo, kde se to nebojí řict to na plnou hubu. Dnešní elektroauta jsou jen drahé hračky, bez praktického využití.
J56i12ř83í 65Z86ý94k59a
já to vidím spíše jako drahé hračky s praktickým využitím. Např. s Teslou X není problém jet do Francie, táhnout plaťák a zpátky na něm táhnout SUV (1600kg).
Ani doba dojezdu a čas strávený na dobíjecích stanicích není proti běžnému autu nějak diametrálně odlišná. Samozřejmě pokud nejste blázen, co to jezdí na jeden zátah.
J33o37s74e52f 12M93i53š61k73o93v95s65k89ý
Šéf Fiatu použil zdravý rozum, ale co nám to bude platné proti politikům, kteří chtějí být "zelení". Skutečný technický pokrok může zajistit jen ekonomika volné soutěže mezi auty se spalovacími motory a elektromobily. Tedy žádné dotace a podobné podpory.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...