Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Fiatu: Vyrábět elektromobily je dnes masochismus

Sergio Marchionne je mezi bílými límečky vládců autoprůmyslu výtržník, který si nebere servítky. Už jen proto, že ho léta nikdo neviděl v ničem jiném, než v typickém černém svetru. Kapitána koncernu Fiat-Chrysler také na rozdíl od vládců ostatních světových automobilek nepostihlo šílenství po elektromobilech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi preto sa firma FIAT už po neviem koľký krát predáva...

Keď to riadi finančník, ktorý čaká na to, kedy sa konkurencii začne dariť...

A aj keby sa elektrina mala vyrábať z fosílnych palív, tak výroba v elektrárňach je ekonomickejšia a ekologickejšia ako v automobile.

0 0
možnosti

Rozumný Ital. Elektroauta jsou hrobem.

0 1
možnosti

P82a51v81e26l 70K75u51t44i93l

7. 10. 2017 17:29

Neni divu. Ekonomicky uspech Fiatu je zlozen na prodeji nahradnich dilu pro jejich extremne poruchove vozy. Naopak elektromobil je tak jednoduchy stroj, ze prodej pylovych filtru to nezachrani...

3 0
možnosti

P44a10v25e90l 58K87u94t60i23l

7. 10. 2017 16:04

Trba jim nekdo vysvetlil, ze benzin se taky z nicehos nic nevyskytne na benzince.

0 0
možnosti

V ČR je podíl vyrobené elektřiny z fosilních paliv 60%, z jádra 30% a z obnovitelných zdrojů 10% (údaje za rok 2016). Takže až tak ekologická ty elektroauta nebudou.

0 0
možnosti

P65a83v56e23l 89K82u47t97i96l

7. 10. 2017 17:34

Ja mam na vyuctovani podil uhli 49% je potreba si uvědomit, ze benzin nejde ekologicky ani vyrobit ani spalit. Kdezto u elektriny se podil meni k lepsimu.

0 0
možnosti

No konečně!

Asi ho jisté lobby nebudou mít příliš rády, ale někdo to už říci nahlas muselR^

8 2
možnosti

V53í36t 60O28ž41a70n78a

6. 10. 2017 8:29

Neschopní neumí nic jiného, než říct, že to nejde.

2 6
možnosti

Díky. Tolik keců jsem už dlouho nečetl. Fyzika je jasně daná. Jde jen o ekonomičnost provozu. Kontrolní otázka.:-)Proč se nevyrábí více aut na CNG? Jelikož si tolik lidí předražený vůz o 80000-110000 nekoupí, protože mají k dispozici levnější benzínový, nebo dieselový auto. Že budou mít poloviční až třetinové náklady asi nevidí.A nebo na to nemají, aby si koupili auto přes 500 000 Kč. Proto tolik vozů na CNG nejezdí, i když mají menší emise.

0 2
možnosti

Ty poloviční náklady Vám jsou prd platné, pokud jezdíte málo.

3 0
možnosti

P17e28t65r 47M83i30c12h86a39l

5. 10. 2017 21:28

Konečně to někdo řekl na plnou hubu.

7 3
možnosti

P16a18v21e83l 62N66o68v48á96k

5. 10. 2017 17:36

Konečně někdo, kde se to nebojí řict to na plnou hubu. Dnešní elektroauta jsou jen drahé hračky, bez praktického využití.

11 2
možnosti

J56i12ř83í 65Z86ý94k59a

5. 10. 2017 18:10

já to vidím spíše jako drahé hračky s praktickým využitím. Např. s Teslou X není problém jet do Francie, táhnout plaťák a zpátky na něm táhnout SUV (1600kg).

Ani doba dojezdu a čas strávený na dobíjecích stanicích není proti běžnému autu nějak diametrálně odlišná. Samozřejmě pokud nejste blázen, co to jezdí na jeden zátah.

3 3
možnosti

Šéf Fiatu použil zdravý rozum, ale co nám to bude platné proti politikům, kteří chtějí být "zelení". Skutečný technický pokrok může zajistit jen ekonomika volné soutěže mezi auty se spalovacími motory a elektromobily. Tedy žádné dotace a podobné podpory.

10 3
možnosti

V38í49t 50O33ž96a69n49a

6. 10. 2017 8:35

Použil obvyklou výmluvu, že to nejde.

0 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!