Diskuze

Šéf Fiatu: Vyrábět elektromobily je dnes masochismus

Sergio Marchionne je mezi bílými límečky vládců autoprůmyslu výtržník, který si nebere servítky. Už jen proto, že ho léta nikdo neviděl v ničem jiném, než v typickém černém svetru. Kapitána koncernu Fiat-Chrysler také na rozdíl od vládců ostatních světových automobilek nepostihlo šílenství po elektromobilech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi preto sa firma FIAT už po neviem koľký krát predáva...

Keď to riadi finančník, ktorý čaká na to, kedy sa konkurencii začne dariť...

A aj keby sa elektrina mala vyrábať z fosílnych palív, tak výroba v elektrárňach je ekonomickejšia a ekologickejšia ako v automobile.

0 0
možnosti

Rozumný Ital. Elektroauta jsou hrobem.

0 1
možnosti

P82a51v81e26l 70K75u51t44i93l

7. 10. 2017 17:29

Neni divu. Ekonomicky uspech Fiatu je zlozen na prodeji nahradnich dilu pro jejich extremne poruchove vozy. Naopak elektromobil je tak jednoduchy stroj, ze prodej pylovych filtru to nezachrani...

3 0
možnosti

P44a10v25e90l 58K87u94t60i23l

7. 10. 2017 16:04

Trba jim nekdo vysvetlil, ze benzin se taky z nicehos nic nevyskytne na benzince.

0 0
možnosti

V ČR je podíl vyrobené elektřiny z fosilních paliv 60%, z jádra 30% a z obnovitelných zdrojů 10% (údaje za rok 2016). Takže až tak ekologická ty elektroauta nebudou.

0 0
možnosti

P65a83v56e23l 89K82u47t97i96l

7. 10. 2017 17:34

Ja mam na vyuctovani podil uhli 49% je potreba si uvědomit, ze benzin nejde ekologicky ani vyrobit ani spalit. Kdezto u elektriny se podil meni k lepsimu.

0 0
možnosti

No konečně!

Asi ho jisté lobby nebudou mít příliš rády, ale někdo to už říci nahlas muselR^

8 2
možnosti

V53í36t 60O28ž41a70n78a

6. 10. 2017 8:29

Neschopní neumí nic jiného, než říct, že to nejde.

2 6
možnosti

Díky. Tolik keců jsem už dlouho nečetl. Fyzika je jasně daná. Jde jen o ekonomičnost provozu. Kontrolní otázka.:-)Proč se nevyrábí více aut na CNG? Jelikož si tolik lidí předražený vůz o 80000-110000 nekoupí, protože mají k dispozici levnější benzínový, nebo dieselový auto. Že budou mít poloviční až třetinové náklady asi nevidí.A nebo na to nemají, aby si koupili auto přes 500 000 Kč. Proto tolik vozů na CNG nejezdí, i když mají menší emise.

0 2
možnosti

Ty poloviční náklady Vám jsou prd platné, pokud jezdíte málo.

3 0
možnosti

P17e28t65r 47M83i30c12h86a39l

5. 10. 2017 21:28

Konečně to někdo řekl na plnou hubu.

7 3
možnosti

P16a18v21e83l 62N66o68v48á96k

5. 10. 2017 17:36

Konečně někdo, kde se to nebojí řict to na plnou hubu. Dnešní elektroauta jsou jen drahé hračky, bez praktického využití.

11 2
možnosti

J56i12ř83í 65Z86ý94k59a

5. 10. 2017 18:10

já to vidím spíše jako drahé hračky s praktickým využitím. Např. s Teslou X není problém jet do Francie, táhnout plaťák a zpátky na něm táhnout SUV (1600kg).

Ani doba dojezdu a čas strávený na dobíjecích stanicích není proti běžnému autu nějak diametrálně odlišná. Samozřejmě pokud nejste blázen, co to jezdí na jeden zátah.

3 3
možnosti

Šéf Fiatu použil zdravý rozum, ale co nám to bude platné proti politikům, kteří chtějí být "zelení". Skutečný technický pokrok může zajistit jen ekonomika volné soutěže mezi auty se spalovacími motory a elektromobily. Tedy žádné dotace a podobné podpory.

10 3
možnosti

V38í49t 50O33ž96a69n49a

6. 10. 2017 8:35

Použil obvyklou výmluvu, že to nejde.

0 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....