Diskuze
Předčasný konec Velkého šéfa Fiatu a Ferrari. V Curychu bojuje o život
Děkujeme za pochopení.
L71i14b78o14r 19V52y92k90o90u13p27i26l
Sergio Marcchione, Pan Svetr, umřel. Sotva se najde někdo tak výkonný, aby jej nahradil. Nad Fiatem, ale rovnou nad celým konglomerátem automobilových firem koncernu se stahují mraky.
M46i71c87h97a33e79l 15E59d 89H87o87r75s96k13ý
Měla by se vrátit 127, Multipla, 600...a podobné pecky jako Ritmo...Uno.
J18a97n 47J10e89s43l79í90n63e50k
Článek je dobrý, Marchionne byl hodně velký frajer a vizionář, na nic si nehrál. Fiat zachránil jako před zkázou, a vytvořil globální firmu která dobře ekonomicky funguje v Jižní a Severní Americe, v Evropě s dotovaným autoprůmyslem trochu méně, ale třebas Fiat Grande Punto bylo opravdu kvalitní auto, i když spíše na trhy, není tvrdé zimní podnebí, jako je od střední Evropy nahoru. Některé značky trochu "zařízl", ale šlo o to, aby nežily z minulé slávy, ale aby kvalitou vydělávaly i přes tvrdou konkurenci.
V91a75c69l71a20v 65V65a24v13r64a
Fiat nikdy nic nrxnamenal ai v Evropě. Jediný model je 500 který se prodává podivínům. FIAT jinak nenabízí zde v USA žádný jiný model.
V30a77c44l79a71v 32V93a37v72r50a
Fiat? To se maže na chleba?
To nemá vážnost. Zde v USA v tabulce nejprodávanějších aut ani do 30.místa kde končí nefiguruje ani jedno jejich auto. Ani Jeep ne. Kvalita vozů Chrysler je pověstně mizerná. Malé Fiatky které se tu také prodávají jsou jen jakási rarita. Móda některých,,
Mnoho automobilek MIMO USA se snaží "htít" vyríbět auta na baterky. V Evropě snad ještě víc. Asi se nepoučili z problémů Tesly. Ta zajde.
P42e45t35r 68M35a47r87š67á10l40e38k
Celý koncern je v USA na 4. místě v prodejích.
P42e80t85r 86S77t58e22j28s69k38a84l
Vlastne vsichni jsou spokojeni, umazal dluh, vyplaci dividendy, prodava milion aut v Ameru, jenom v Evrope uz abych Fiat pohledal.
P58e39t44r 12Č83e27r77ň55a13n34s91k30ý
Skvělý článek. Kdyby byli takoví žurnalisté napříč celým idnes.cz, to by bylo jiné čtení.
M26a88r88t83i39n 39P68e20t55ř66í75k
Nemohu si pomoci a snad mi to místní "osazenstvo" odpustí, nicméně... fotka č.5 vypadá jako z celosvětového srazu "teplých bratrů", přičemž jejich kápem je týpek v pruhovaném obleku
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...