Diskuze

JAK SE ZMĚNILA AUTA: Voňavé trabanty, rumunský šmejd, československý hit

Čím jsme jezdili kdysi a jakými auty se vozíme dnes? Čtěte závěrečný díl našeho seriálu, jak se změnil český motorismus za uplynulé čtvrtstoletí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P71e98t38r 34B48á27č23a

17. 12. 2017 18:17

Nechce se mi to cist, jeslti je rumunskym smejdem nazyvana Dacie, tak jednoznacny souhlas a pridal bych k tomu i skodovku, snad krome superb, ktery bych si sice v zivote nekoupil, ale aspon to nejsou takovy tuctovy obludy jako vsechno ostatni.

0 0
možnosti

P91e13t25r 27Č10e38r17m48á22k

17. 12. 2017 19:34

Je to ještě horší - olcit. Proti tomu byla i ta dacie rumunskej bavorák ;-D

2 0
možnosti

Velorex a pětačtyřicátiny ? 8-o To přidejte tak 20 let.

0 0
možnosti

P76a98v81e96l 40R39y36š71k90a

16. 12. 2017 15:15

No a naši prapředci jezdili s koňským povozem, žralo to trávu a trochu to i smrdělo.V létě byli na čerstvém vzduchu a v zimě museli topit rumem.Srovnávat auta z dřívější doby s dnešními, případně je až zesměšňovat je nesmysl.

7 0
možnosti

No, vlastnictví Trabantu vzbuzovalo úsměšek už před 40 lety, celkem oprávněně. A Němci natočili hned po převratu komedii s Trabantem v hlavní roli - Go Trabi Go.

1 0
možnosti

Příšerná slátanina tenhle článek. Navíc plný nesmyslů. Voňavý trabant, už to mluvizza vše....

5 1
možnosti

M30a65r83t25i37n 49L10a27c46o

16. 12. 2017 14:00

Tak mne trabant vonia. Ale som zaujatý, takmer denne na ňom jazdím.:-)

Fanúšikovia motoriek, parných lokomotív a motorov všeobecne by vám potvrdili, že ten ich koníček vonia.

3 0
možnosti
Foto

R94o88m45a47n 46K30o15z17e65l

16. 12. 2017 11:52

Naši měli trabanty a Oltcity, s Oltcitem jsem jezdil až do roku 2012 a nebyla to taková hrůza. O trabantech se to říct nedá - tam to věčně nešlo nastartovat (naši bydleli na kopci, naštěstí) nebo to jelo jen na jeden válec, leckdy nešlo odemknout, nešly zavřít dveře..prostě to bylo dost odbyté a ve Světě motorů byla spousta článků a rad, jak to autu trochu přiblížit, když tom ve fabrice moc nedali. A nespočítám, kolikrát táta volal, že někde zůstal s trabantem viset a potřeboval by odtah. Je ještě zajímavé, že trabant, jak ho známe, tak měl skončit už v roce 1967 a v roce 1985 byl stopnut jejich dovoz k nám, kvůli emisím.

1 4
možnosti

M81a22r74t14i27n 48L38a83c96o

16. 12. 2017 14:15

Prepáčte, ale natrieť svojich rodičov, že nedokázali prevádzkovať najjednoduchšie auto histórie, na ktorom sa takmer nemá čo pokaziť...:-/Tatko mal, bez urážky, obe ruky ľavé. Trabant "smrdí", je pomalý, do kopcov nevládze, nekúri, hrdzavie, ale spoľahlivý, pri aspoň občasnej údržbe, je.

8 0
možnosti

Naprosto odfkláknutý článek. A to, že se Favorit mohl srovnávat se zahraniční konkurencí? Tak možná s Oltcitem a Dacií. Ale technicky byl 20 let za VW, Oplem, Peugeuotem atd.

11 8
možnosti

nepřehánějte, oproti VW Polo druhé generace to nijak zaostalé nebylo, stejně tak proti dalším autům z 80. let. Kdyby ho dokázali začít prodávat o 2-3 roky dřív, nemusel se vedle své konkurence vůbec stydět. Smůla navíc byla, že v letech 87-88 bylo prodáno poěrně málo kusů, a v letech 89-90, kdy začal být dodáván opravdu masově, už opravdu byl o generaci pozadu. Ale těch vašich 20 let je naprostý blábol.

7 1
možnosti

Favorit - "Moderní auto, které se mohlo směle rovnat se západní konkurencí". Tahle věta na začátku mně potvrdila, že nemá cenu číst dál. Autor je trochu mimo mísu.

9 4
možnosti

Pokud budete brát jako konkurenci VW Golf 1, tak ano, poměřovat se s ním mohla.

4 0
možnosti

Dost odfláknutý článek... Rv

1 0
možnosti

"Voňavé trabanty"

Otec do toho lial technicky benzín a nejake sajrajty. Auto fungovalo, ale ten smrad!

;-O

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!