Diskuze
JAK SE ZMĚNILA AUTA: Voňavé trabanty, rumunský šmejd, československý hit
Děkujeme za pochopení.
P89e96t64r 40B86á93č85a
Nechce se mi to cist, jeslti je rumunskym smejdem nazyvana Dacie, tak jednoznacny souhlas a pridal bych k tomu i skodovku, snad krome superb, ktery bych si sice v zivote nekoupil, ale aspon to nejsou takovy tuctovy obludy jako vsechno ostatni.
P14e52t66r 84Č80e71r48m45á85k
Je to ještě horší - olcit. Proti tomu byla i ta dacie rumunskej bavorák
J33a47r73o41m15í72r 18K55r55á59l
Velorex a pětačtyřicátiny ? To přidejte tak 20 let.
P26a68v76e80l 79R47y89š15k47a
No a naši prapředci jezdili s koňským povozem, žralo to trávu a trochu to i smrdělo.V létě byli na čerstvém vzduchu a v zimě museli topit rumem.Srovnávat auta z dřívější doby s dnešními, případně je až zesměšňovat je nesmysl.
T25o66m84á44š 88T49a30t44í64č84e29k
No, vlastnictví Trabantu vzbuzovalo úsměšek už před 40 lety, celkem oprávněně. A Němci natočili hned po převratu komedii s Trabantem v hlavní roli - Go Trabi Go.
R45a15d75i76m 36B51e32d87n84a33r56č84í41k
Příšerná slátanina tenhle článek. Navíc plný nesmyslů. Voňavý trabant, už to mluvizza vše....
M44a69r28t37i70n 85L46a89c65o
Tak mne trabant vonia. Ale som zaujatý, takmer denne na ňom jazdím.
Fanúšikovia motoriek, parných lokomotív a motorov všeobecne by vám potvrdili, že ten ich koníček vonia.
R28o47m12a84n 90K83o37z52e70l
Naši měli trabanty a Oltcity, s Oltcitem jsem jezdil až do roku 2012 a nebyla to taková hrůza. O trabantech se to říct nedá - tam to věčně nešlo nastartovat (naši bydleli na kopci, naštěstí) nebo to jelo jen na jeden válec, leckdy nešlo odemknout, nešly zavřít dveře..prostě to bylo dost odbyté a ve Světě motorů byla spousta článků a rad, jak to autu trochu přiblížit, když tom ve fabrice moc nedali. A nespočítám, kolikrát táta volal, že někde zůstal s trabantem viset a potřeboval by odtah. Je ještě zajímavé, že trabant, jak ho známe, tak měl skončit už v roce 1967 a v roce 1985 byl stopnut jejich dovoz k nám, kvůli emisím.
M20a92r10t54i37n 24L12a30c24o
Prepáčte, ale natrieť svojich rodičov, že nedokázali prevádzkovať najjednoduchšie auto histórie, na ktorom sa takmer nemá čo pokaziť...Tatko mal, bez urážky, obe ruky ľavé. Trabant "smrdí", je pomalý, do kopcov nevládze, nekúri, hrdzavie, ale spoľahlivý, pri aspoň občasnej údržbe, je.
D81a53v10i28d 30K92n73a77p47e38k
Naprosto odfkláknutý článek. A to, že se Favorit mohl srovnávat se zahraniční konkurencí? Tak možná s Oltcitem a Dacií. Ale technicky byl 20 let za VW, Oplem, Peugeuotem atd.
V78á15c54l57a87v 48M47e95d10e95k
nepřehánějte, oproti VW Polo druhé generace to nijak zaostalé nebylo, stejně tak proti dalším autům z 80. let. Kdyby ho dokázali začít prodávat o 2-3 roky dřív, nemusel se vedle své konkurence vůbec stydět. Smůla navíc byla, že v letech 87-88 bylo prodáno poěrně málo kusů, a v letech 89-90, kdy začal být dodáván opravdu masově, už opravdu byl o generaci pozadu. Ale těch vašich 20 let je naprostý blábol.
J13a23n 15Ř30e58z35n36í26č58e31k
Favorit - "Moderní auto, které se mohlo směle rovnat se západní konkurencí". Tahle věta na začátku mně potvrdila, že nemá cenu číst dál. Autor je trochu mimo mísu.
R44o85m61a46n 93K12r65a69t90o63c73h32v96í43l
Pokud budete brát jako konkurenci VW Golf 1, tak ano, poměřovat se s ním mohla.
V15l47a52d65i87m76í16r 30M28a64c67a47n
Dost odfláknutý článek...
D65u57š29a26n 50V43e29s92e20l93ý
"Voňavé trabanty"
Otec do toho lial technicky benzín a nejake sajrajty. Auto fungovalo, ale ten smrad!
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...