Diskuze
JAK SE ZMĚNILA AUTA: Voňavé trabanty, rumunský šmejd, československý hit
Děkujeme za pochopení.
P32e60t87r 32B43á96č90a
Nechce se mi to cist, jeslti je rumunskym smejdem nazyvana Dacie, tak jednoznacny souhlas a pridal bych k tomu i skodovku, snad krome superb, ktery bych si sice v zivote nekoupil, ale aspon to nejsou takovy tuctovy obludy jako vsechno ostatni.
P53e13t48r 22Č60e48r17m61á28k
Je to ještě horší - olcit. Proti tomu byla i ta dacie rumunskej bavorák
J13a70r35o22m18í25r 43K39r55á64l
Velorex a pětačtyřicátiny ? To přidejte tak 20 let.
P29a11v36e47l 49R92y62š83k95a
No a naši prapředci jezdili s koňským povozem, žralo to trávu a trochu to i smrdělo.V létě byli na čerstvém vzduchu a v zimě museli topit rumem.Srovnávat auta z dřívější doby s dnešními, případně je až zesměšňovat je nesmysl.
T94o23m88á92š 52T17a85t72í31č81e22k
No, vlastnictví Trabantu vzbuzovalo úsměšek už před 40 lety, celkem oprávněně. A Němci natočili hned po převratu komedii s Trabantem v hlavní roli - Go Trabi Go.
R43a79d67i40m 74B77e78d32n30a61r62č87í66k
Příšerná slátanina tenhle článek. Navíc plný nesmyslů. Voňavý trabant, už to mluvizza vše....
M28a20r34t10i66n 68L64a62c14o
Tak mne trabant vonia. Ale som zaujatý, takmer denne na ňom jazdím.
Fanúšikovia motoriek, parných lokomotív a motorov všeobecne by vám potvrdili, že ten ich koníček vonia.
R72o88m81a41n 69K10o39z69e18l
Naši měli trabanty a Oltcity, s Oltcitem jsem jezdil až do roku 2012 a nebyla to taková hrůza. O trabantech se to říct nedá - tam to věčně nešlo nastartovat (naši bydleli na kopci, naštěstí) nebo to jelo jen na jeden válec, leckdy nešlo odemknout, nešly zavřít dveře..prostě to bylo dost odbyté a ve Světě motorů byla spousta článků a rad, jak to autu trochu přiblížit, když tom ve fabrice moc nedali. A nespočítám, kolikrát táta volal, že někde zůstal s trabantem viset a potřeboval by odtah. Je ještě zajímavé, že trabant, jak ho známe, tak měl skončit už v roce 1967 a v roce 1985 byl stopnut jejich dovoz k nám, kvůli emisím.
M73a52r24t85i30n 68L16a74c24o
Prepáčte, ale natrieť svojich rodičov, že nedokázali prevádzkovať najjednoduchšie auto histórie, na ktorom sa takmer nemá čo pokaziť...Tatko mal, bez urážky, obe ruky ľavé. Trabant "smrdí", je pomalý, do kopcov nevládze, nekúri, hrdzavie, ale spoľahlivý, pri aspoň občasnej údržbe, je.
D83a61v75i43d 60K10n36a33p96e60k
Naprosto odfkláknutý článek. A to, že se Favorit mohl srovnávat se zahraniční konkurencí? Tak možná s Oltcitem a Dacií. Ale technicky byl 20 let za VW, Oplem, Peugeuotem atd.
V72á64c23l56a67v 39M17e77d58e43k
nepřehánějte, oproti VW Polo druhé generace to nijak zaostalé nebylo, stejně tak proti dalším autům z 80. let. Kdyby ho dokázali začít prodávat o 2-3 roky dřív, nemusel se vedle své konkurence vůbec stydět. Smůla navíc byla, že v letech 87-88 bylo prodáno poěrně málo kusů, a v letech 89-90, kdy začal být dodáván opravdu masově, už opravdu byl o generaci pozadu. Ale těch vašich 20 let je naprostý blábol.
J59a53n 87Ř45e52z42n89í65č92e91k
Favorit - "Moderní auto, které se mohlo směle rovnat se západní konkurencí". Tahle věta na začátku mně potvrdila, že nemá cenu číst dál. Autor je trochu mimo mísu.
R53o80m10a38n 39K37r80a15t45o13c77h96v52í60l
Pokud budete brát jako konkurenci VW Golf 1, tak ano, poměřovat se s ním mohla.
D72u64š82a90n 17V94e78s72e68l74ý
"Voňavé trabanty"
Otec do toho lial technicky benzín a nejake sajrajty. Auto fungovalo, ale ten smrad!
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Pozemek na krásném místě
Věcov, okres Žďár nad Sázavou
3 901 622 Kč