Diskuze
JAK SE ZMĚNILA AUTA: Pomačkané plechovky zabíjely, zlomový byl rok 2000
Děkujeme za pochopení.
L82a50d95i78s35l45a98v 57S84t50e74h24l10í20k
Za ten sloupek se vam na kruhaci schova i auto. Zvlaste kdyz jedou rychlosti kdy je to auto schovane porad..
L90a49d81i77s80l70a10v 14S16t69e62h69l13í95k
A sloupek..
Z78d96e71n75ě77k 95D37u78b67e77c85k27ý
V Německu by se podle toho předpisu z roku 1961 neměl vyskytovat ani jeden Opel Meriva předchozí generace nebo některé Rolls Royce. Což se mi nezdá.
L25a20d42i79s10l23a61v 42K88v50a12s16n57i42č82k46a
Zdá. Psalo se o tom, co museli splnit aby to mohli vyrábět.
H88o19n72z74a 95T60a16r
První Fotografie Předek Š. Favorit oddělený od zadní části .
Nový model Měl být bezpečnější než Š120 , ale díky vyšímu výkonu motoru a vyšší rychlosti při střetu. Byly dopravní nehody tragické
https://www.youtube.com/results?search_query=favorit+crasch+test
V53l13a48d32i23m88í21r 81K14r90á62l
Odborník ze Škoda auto se zapomněl pochlubit tím slavným testem Roomsteru, nevystřelený pytel neměl na hodnocení žádný vliv a to se jednalo o konstrukční vadu
M54a88r70t36i69n 49R17o69s16o37l
97 NCAP začaly 2017 skončily definitivně. Auta s deformačními zónami na míru modelovým nárazům a místo toho se dávají hvězdy za pípání připomínače nezapnutých pásů a samolepky po autě. Šaškárna.
M93a65r27t44i23n 90P88l57z15á20k
Hvezdicky jsou jen pro jednoduche lidi. Kdo chce, vzdy se muze podivat na detailni vysledky, kde je vse hezky graficky znazorneno.
P31e64t14r 88D76v60o89r47a53k
Líbí se mi ta programová pevnost na levé straně. Fialové vzpěry, které spolujezdec jaksi nemá. Hold je to stále sedadlo smrti
Mimochodem docela by mě zajímalo, proč se nedělají i nárazové zkoušky i zezadu. Třeba Audi A6 řízená mladým smradem vs Octavia 2 na D1 byla octavie dost zlikvidovaná a nedávno Octavia 1 na dálnici nabraná asi Audi A4 byla taky dost pocuchaná
L76a68d97i24s93l87a92v 74K62v49a33s66n36i53č77k58a
Tohle nebude nějaké programování. Spolujezdec jaksi nemá před sebou volant, nebude to tím ?
J46o30s87e10f 97V32a33l97a
jenze je taky potreba dodat, ze snizeni umrtnosti pri dopravnich nehodach je signifikantni nikoli pro CR, ale pro zapadni Evropu. Napriklad pocet umrti pri nehodach v SRN se mezi lety 1990-2009 snizil zhruba na polovicku, zatimco v CR byl zhruba stejny. navic zatimco v zapadni Evrope dneska umrtnost dale klesa, v CR od 2014 pomalu kazdy rok stoupa. A na pocet aut mame 2x tolik vice mrtvych nez Nemci, Francouzi nebo Italove. Kvalita CZ a I nebo F vozoveho parku je srovnatelna
P80e41t89r 84Č81e59r18m58á69k
Nikoliv, počet úmrtí při nehodách v ČR spadnul skoro na třetinu, od roku 2014 opět o více než 10% dole, počet aut v registru přitom na více jak dvojnásobku, takže rozdíl naprosto jasný
A25n39t68o95n50í32n 55U30r25b36á18n81e52k
No toho borce s tou čéškou, je mi teda líto. To musela být bolest jak kráva.
Taková blbost, jako klíček od zapalování umístněn jinam a co to dokáže udělat.
T94o20m36á39š 39B40e11n47d55a
Co mně osobně trošku vadí je, že v rámci zlepšování pasivní bezpečnosti se zhoršuje aktivní. A sloupky jsou tlusté tak, že se i za pravý schová cyklista, což v kombinaci s přibývajícími řízenými křižovatky s přejezdy, kde ta cyklostezka je vedená tak, že cyklistu nevidíte ve zpětném zrcátku a úhel při odbočení je takový, že při zastavení před přejezdem nevidíte přes A sloupek nic, je dost nepříjemné. Za chvíli díky tomu budu mít ústřel páteře. Zlaté Kodaňské cyklopásy.
D54a44n98i43e62l 97D18r92n13e41c
Pokud vím, tak na dánských pásech nebo v cyklopruzích jsou cyklisté dost často také v mrtvém úhlu. Ono obecně dávat při odbočování doprava přednost přímému směru (odbočujeme doprava z levého jízdního pruhu) mi nepřipadá jako šťastné řešení, cyklisté dokáží jet i celkem rychle a jejich viditelnost není nejlepší. Myslím, že cyklopřejezdy by měly mít na semaforech oddělenou fázi a cyklopruhy bych nedělal vůbec. Cyklista by měl na cyklopřejezdu bez semaforů dávat přednost vozidlům na silnici, přičemž ty cyklopřejezdy by měly být trochu odsunuté z křižvatky, aby cyklista dokázal rozeznat, kdo kam jede a komu musí dát přednost. Docela se mi líbí nizozemská infrastruktura, kde jsou ty cyklopřejezdy právě takto posunuté, akorát bych na nich nedával cyklistům přednost.
J73a96n 20Ř24e18z61n95í96č42e78k
Kdo si přečte něco o NCAP a jejich metodice, zjistí, že dnešní měření je ohledně bezpečnosti posádky jen málo vypovídající. Dřív ano, ale teď se to posunulo úplně někam jinam.
M81a94r25t26i37n 46K78a57r51á29s76e57k
No spise je treba se mrknout na detailni vysledky, pokud ma auto min jak 5* (kdyz ma plny pocet tak by melo byt ok, ale pokud ma mene, tak je mozne ze ochranu posadky ma stejne dobrou a body ztratilo jinde - coz pro nekoho muze byt nezajimave)...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.