Diskuze

JAK SE ZMĚNILA AUTA: Pomačkané plechovky zabíjely, zlomový byl rok 2000

Miloslav Dvořák si při docela běžné bouračce, kterou prodělal v roce 1986, ošklivě pochroumal koleno. Se Škodou 100 nedobrzdil, byl sice připoutaný, ale síla nárazu ho přeci jen vymrštila vpřed a on si o klíček ve startovací skříňce rozštípl čéšku. Stovka byla běžným autem československých silnic té doby. Dnes má Škoda Octavia kolenní airbag v základní výbavě
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za ten sloupek se vam na kruhaci schova i auto. Zvlaste kdyz jedou rychlosti kdy je to auto schovane porad..

5 0
možnosti

V Německu by se podle toho předpisu z roku 1961 neměl vyskytovat ani jeden Opel Meriva předchozí generace nebo některé Rolls Royce. Což se mi nezdá.

0 0
možnosti

Zdá. Psalo se o tom, co museli splnit aby to mohli vyrábět.

0 0
možnosti

H78o45n11z95a 60T97a69r

15. 12. 2017 23:17

První Fotografie Předek Š. Favorit oddělený od zadní části .

Nový model Měl být bezpečnější než Š120 , ale díky vyšímu výkonu motoru a vyšší rychlosti při střetu. Byly dopravní nehody tragické

https://www.youtube.com/results?search_query=favorit+crasch+test

https://www.youtube.com/results?search_query=+crasch+test

0 0
možnosti

Odborník ze Škoda auto se zapomněl pochlubit tím slavným testem Roomsteru, nevystřelený pytel neměl na hodnocení žádný vliv a to se jednalo o konstrukční vadu

2 0
možnosti

97 NCAP začaly 2017 skončily definitivně. Auta s deformačními zónami na míru modelovým nárazům a místo toho se dávají hvězdy za pípání připomínače nezapnutých pásů a samolepky po autě. Šaškárna.

3 5
možnosti

Hvezdicky jsou jen pro jednoduche lidi. Kdo chce, vzdy se muze podivat na detailni vysledky, kde je vse hezky graficky znazorneno.

2 0
možnosti

P63e59t65r 65D27v19o98r87a12k

15. 12. 2017 13:36

Líbí se mi ta programová pevnost na levé straně. Fialové vzpěry, které spolujezdec jaksi nemá. Hold je to stále sedadlo smrti ;-D

Mimochodem docela by mě zajímalo, proč se nedělají i nárazové zkoušky i zezadu. Třeba Audi A6 řízená mladým smradem vs Octavia 2 na D1 byla octavie dost zlikvidovaná a nedávno Octavia 1 na dálnici nabraná asi Audi A4 byla taky dost pocuchaná Rv

4 0
možnosti

Tohle nebude nějaké programování. Spolujezdec jaksi nemá před sebou volant, nebude to tím ?

0 1
možnosti

J34o23s43e23f 69V32a32l71a

15. 12. 2017 13:33

jenze je taky potreba dodat, ze snizeni umrtnosti pri dopravnich nehodach je signifikantni nikoli pro CR, ale pro zapadni Evropu. Napriklad pocet umrti pri nehodach v SRN se mezi lety 1990-2009 snizil zhruba na polovicku, zatimco v CR byl zhruba stejny. navic zatimco v zapadni Evrope dneska umrtnost dale klesa, v CR od 2014 pomalu kazdy rok stoupa. A na pocet aut mame 2x tolik vice mrtvych nez Nemci, Francouzi nebo Italove. Kvalita CZ a I nebo F vozoveho parku je srovnatelna

1 5
možnosti

P49e30t24r 67Č60e56r28m57á45k

15. 12. 2017 20:26

Nikoliv, počet úmrtí při nehodách v ČR spadnul skoro na třetinu, od roku 2014 opět o více než 10% dole, počet aut v registru přitom na více jak dvojnásobku, takže rozdíl naprosto jasný ;-)

5 0
možnosti

No toho borce s tou čéškou, je mi teda líto. To musela být bolest jak kráva.

Taková blbost, jako klíček od zapalování umístněn jinam a co to dokáže udělat.

9 0
možnosti

T92o95m65á74š 41B18e40n38d86a

15. 12. 2017 11:10

Co mně osobně trošku vadí je, že v rámci zlepšování pasivní bezpečnosti se zhoršuje aktivní. A sloupky jsou tlusté tak, že se i za pravý schová cyklista, což v kombinaci s přibývajícími řízenými křižovatky s přejezdy, kde ta cyklostezka je vedená tak, že cyklistu nevidíte ve zpětném zrcátku a úhel při odbočení je takový, že při zastavení před přejezdem nevidíte přes A sloupek nic, je dost nepříjemné. Za chvíli díky tomu budu mít ústřel páteře. Zlaté Kodaňské cyklopásy.

14 0
možnosti

Pokud vím, tak na dánských pásech nebo v cyklopruzích jsou cyklisté dost často také v mrtvém úhlu. Ono obecně dávat při odbočování doprava přednost přímému směru (odbočujeme doprava z levého jízdního pruhu) mi nepřipadá jako šťastné řešení, cyklisté dokáží jet i celkem rychle a jejich viditelnost není nejlepší. Myslím, že cyklopřejezdy by měly mít na semaforech oddělenou fázi a cyklopruhy bych nedělal vůbec. Cyklista by měl na cyklopřejezdu bez semaforů dávat přednost vozidlům na silnici, přičemž ty cyklopřejezdy by měly být trochu odsunuté z křižvatky, aby cyklista dokázal rozeznat, kdo kam jede a komu musí dát přednost. Docela se mi líbí nizozemská infrastruktura, kde jsou ty cyklopřejezdy právě takto posunuté, akorát bych na nich nedával cyklistům přednost.

1 0
možnosti

Kdo si přečte něco o NCAP a jejich metodice, zjistí, že dnešní měření je ohledně bezpečnosti posádky jen málo vypovídající. Dřív ano, ale teď se to posunulo úplně někam jinam.

7 1
možnosti

No spise je treba se mrknout na detailni vysledky, pokud ma auto min jak 5* (kdyz ma plny pocet tak by melo byt ok, ale pokud ma mene, tak je mozne ze ochranu posadky ma stejne dobrou a body ztratilo jinde - coz pro nekoho muze byt nezajimave)...

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Prodej bytu 1+kk, 28 m2, Třeboň, ul. Jiřího Havlise
Prodej bytu 1+kk, 28 m2, Třeboň, ul. Jiřího Havlise

Jiřího Havlise, Třeboň - Třeboň II, okres Jindřichův Hradec
3 120 000 Kč