Diskuze

Značkovým servisům se daří přilákat starší auta, jezdí tam i felicie

Pro autorizované dealery jsou tržby ze servisních prací velmi zásadní položkou příjmů, a proto valná většina značek nabízí levnější díly a servisní služby pro starší auta. Slyší však spořiví čeští zákazníci na zvýhodněné nabídky autorizovaných servisů, nebo stále platí letité přesvědčení, že „do značky“ se jezdí jen s novým autem v záruce?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomu se dá těžko věřit. To co zvládne servis, zvládnete taky a to co nezvládnete,tak servis taky nezvládne.

0 0
možnosti

J60i15ř76í 81Z16ý40k66a

12. 11. 2019 23:14

značkový servis? Jedině když vím co s tím je a nemám čas, prostor, nebo chuť si to opravit sám. Pak mám téměř jistotu, že to opraví dobře. Mají na to nářadí, postupy, dají kvalitní díly, dotáhnou to předepsaným momentem, pokud je zapotřebí zajištění šroubů barvou, tak to provedou ... kontroluji to po nich, a fakt to dělají.

U garážníků jsem se už tolikrát spálil, že je začínám ignorovat a považuji je za stejnou sortu lidí jako jsou taxikáři, politici, právníci ...

A pak je ještě jedna sorta autoopravářů a to jsou specialisté. Ať na elektroinstalaci, převodovky, motory, nebo třeba audio. Naštěstí jsem je nikdy nepotřeboval, ale pokud by se tak stalo, upřednostnil bych je před autorizovaným servisem.

2 0
možnosti

J15i24ř94í 53Z90ý30k47a

12. 11. 2019 23:20

při pročítání diskuze jsem si vzpomněl, že co se týče autorizovaného servisu Škoda, tak ty řadím také na úroveň garážníků. Dvakrát mě málem zabili, když zapomněli dotáhnout díly na podvozku a mě z toho při 130 vyskákaly šrouby. A jednou jsem přišel o brzdy po ujetí ani ne 100km po servisní prohlídce. Prý byly zkontrolovány, byly OK, nechápou, jak se mohly za 100km tak sjet, že vypadly. Samozřejmě poškozené kotouče a brzdič platil můj zaměstnavatel, servis svou vinu odmítl.

0 0
možnosti

Rekl bych to asi takhle. Dnesni auta maji tu nevyhodu, ze i pres pripojeni na diagnostiku vyhodi ruzne oznacene chyby. Garaz mistr co opravuje vsechno co mu prijde na dilnu, nemusi vedet co ktera chyba znamena a nez to dohleda nebo vyzjisti trva to zbytecne dlouho. Nebo nemusi znat spravny postup reseni. Zakladni ukony jako vymena oleje, filtru, lze delat svepomoci nebo prave v soukrome garazi. Samozrejme je tam vyhoda i v cene. Kdo si to udela sam, usetri i nekolik tisic.

Ma to i vedlejsi efekt. Auto pravidelne servisovane v autorizaku s kompletni serviskou se prodava lepe, jeho historie je kompletni a vuz se proda dle meho i za vyssi cenu.Ne kazdy je odbornik a tak razitko autorizaku budi vetsi duveru.

Nevyhoda, kdyz si clovek dela sam nebo to dela garaz mistr nekde a jede do autorizaku kvuli zaruce jednou za cas je ten, ze autorizak muze mit problem se servisem mimo jejich normy a o zaruku muzete prijit, stejne tak se muze stat, ze vas i ten malej garaznik bude chtit oskubat na dilech nebo ukon neudela vubec. To same ovsem plati i pro autorizak. Mnoho pripadu, kdy cloveku nauctovali nejaky dil ci ukon a pak se zjistilo, ze to vubec neudelali. Me osobne mrzi, ze spousta autorizaku nenabizi moznost jit se podivat na servis a podivat se co se s jeho autem deje. Sam jsem to zkousel se poptat a vsude jsem byl odmitnut, ze tam "civil" nemuze a ze bezpecnost a ja nevim na co se jeste byli schopni vymluvit.

Osobne do autorizaku jezdim, ale zaroven si pro radu (i rad zaplatim) chodim k odbornikum mimo i proto, ze ne vsemu na aute rozumim a nechci se nechat tahat za nos.

0 0
možnosti

Do značkového jsem přestal jezdit ve chvíli kdy jsem zjistil že mně prodávají litr oleje 4x dráž než ho koupím na e - shopu. O tom že si přivezu vlastní olej nechtěli ani slyšet a o tom že ze mě přestanou dělat blbce a prodají mě ho max 2x dráž taky ne.

4 0
možnosti

P66e49t14r 64Č74e81r44m44á40k

12. 11. 2019 18:55

Tak ono dost dobře nejde porovnávat fake polský oleje z netu a originál díl v autorizáku kde na něm logicky musí být marže protože ten servis není neziskovka. To že pak odmítají cizí díl je poměrně logické a časté - při dodržení normočasu nemají marži z dílu a nevydělají, při nastavení adekvátní sazby hodinovky zase nic neušetříte vy. No a pochopitelně velké riziko co to v autě udělá, pod to autorizák svůj podpis dávat nechce, a když tak nez garancí což zas degraduje auto při prodeji.

1 0
možnosti

J20i44r22i 80D42o41b44r27ý

12. 11. 2019 16:20

To ja na pravidelny jezdil do znackoveho, protoze auto potrebuji a kdyz pri prohlidce zjisti, ze neco potrebuje vymenu, bezne veci maji skladem. Rano jsem tam auto nechal, odpoledne vyzvednout. Pohoda.

Az do letoska. Servis me oznamil, ze mam "moc levne auto" a nemaji zajem ho servisovat. Napred jsem myslel, ze je to vtip. Toyota yaris, ktere pouzivam jako druhe auto "kolem komina".

1 0
možnosti

Zmente autorizak. Neni povinnost ho vozit jen k jednomu servisu.

0 0
možnosti
Foto

V24í69t 13C69h62a60l80u56p71a

12. 11. 2019 15:22

No naposledy jsem dal za výměnu oleje (CASTROL 5W30) +filtru + přehození kol na zimní na Fabii 1 1800 Kč v pneuservise. Za cca 40 minut byli hotoví. Ale značkový by to jistě udělal rychleji a levněji ;-D

2 0
možnosti

si nemyslím, mně měnili olej, filtr a svíčky a stálo to 11 tisíc, bylo to na počkání, takže to trvalo 4 hodiny, no samozřejmě včetně těch jejich všech kontrol

1 0
možnosti

Od té doby, co není vázaná záruka na nové auto návštěvami značkového servisu, tak tam nejezdím. Mám jeden kousek od baráku a nepoznáte, že nejste ve značkovém. Jak na chování a přístupu, tak na odvedené práci. Poznáte to až při placení. Občas se stane, že si s něčím nevědí rady a oprava nějakou dobu trvá, než si zjistí, co potřebují. Někdy nemají příslušné díly, tak je musí objednat, ale to je asi tak veškerá kaňka, se kterou se musí počítat.

2 0
možnosti

já si myslím, že záruční opravy jsou stále vázány na značkové servisy a pravidelné prohlídky, já proto raději do nich jezdím, člověk nikdy neví, co se stane a těch pár ušetřenejch korun mě za to nestojí

1 1
možnosti

jak ztrojnásobit cenu felicie... ;-D

5 0
možnosti

O kvalitách práce a mnohdy i dílech značkových nebo neznačkových servisů vím svém a od doby, kdy si auta servisuji zásadně sám, nemusím již nic řešit znova, nebo se s někým dohadovat. Jedině u Hondy jsem se setkal opravdu s kvalitním servisem a velmi vstřícným cenovým přístupem u staršího vozu. U značek jako Škodovka katastrofa, Subaru katastrofa, Renault nemá smysl ani psát, prostě servisy děs a hrůza. Nyní vím, co jsem tam dal za díl, oprava provedena správně a slovo utahovací moment pro mne taky není sprosté slovo. Pak už se nedivím, že i pravidelně servisované ojetiny v ČR jsou často kasičky na peníze, když kvalita servisů je velmi bídná. Je také naivní si myslet, že značkový servis si bude hrát s opravou a dodržovat přesně pracovní postup, když má na jednotlivé úkony předepsaný čas ;-)

1 0
možnosti

pokud chce být servis úspěšný, tak musí levně nakupovat, draze prodávat a málo platit mechaniky, jinak je po něm a pokud se nejedná o žádné prémiové značky, ale o kie či dácie a nebo dokonce renaulty, tak tam to platí dvojnásob

0 0
možnosti

Ja jsem u auta presel na "stridavy servis" S ohledem na to, ze vetsina veci se meni az po 50 - 60 000km (v podstate vse krome oleje+filtru a kabinoveho filtru), tak jezdim co 15 000 na vymenu oleje do pneuservisu (celkem za 1 500), a pak po 45 000 nebo 60 000 (zalezi jestli je na aute i neco co je treba orpavit za tu dobu) zajedu do autorizaku, kde mi pak vymeni zbytek veci, neco poopravi apod....

Kabinovy filtr si menim sam, trva to asi 5 minut....

0 0
možnosti

u mýho auta taky měním střídavě i olej sám, trvá to 10 minut a stojí to tisícovku, v autortizovaným servisu to trvá půl dne, ale zase to stojí 4x tolik, no kvůli záruce to jednou za rok ale absolvovat musím, posledně mně tam dali o litr oleje navíc a ukázalo se, že přijímací technik neví, jak se hladina oleje měří, nastartoval motor, zastavil ho a rychle než olej stekl, tak ho měřil na měrce, nakonec to dopadlo tak, že jsem si litr odpustil a bylo po problému

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...